پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

سایپا سه پله صعود کرد و پیشگامان در صدرماند
بازديد : 783


هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با برگزاری پنج دیدار و یک بازی ناتمام پیگیری شد که پیشگامان سیزدهمین شکست جواهری را به این تیم تحمیل کرد وسایپا با شکست متین سه پله صعود در جدول داشت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه هایبرتر ایران امروز در شهرهای ارومیه، مشهد، تهران، یزد، ورامین و تبریزپیگیری شد که تیم های پیشگامان، سایپا، پیکان، باریج اسانس و آلومینیوم المهدی به پیروزی رسیدند.
تیم والیبال پیشگامان کویر این هفته در بازی خانگی خود که رییس فدراسیون والیبال به عنوان تماشاگر ویژه این دیدار در سالن شاهدیه یزد بود، در برابر بازرگانی جواهری تیم قعر جدولی این رقابت ها سه بر صفر به پیروزی رسید تا با 28 امتیاز همچنان در صدر جدول این رقابتها باقی بماند. تیم جواهری گنبد در ست نخست این دیدار خیلی خوب ظاهر شد به گونه ای که تا امتیاز 21 نیز از حرف پیش بود، اما در نهایت نتیجه این دیدار را واگذار کرد.
در دومین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه میزبان کاله مازندران بود که این بازی به دلیل رفتار ناشایست تماشگران ارومیه ای، ناتمام ماند. در ست سوم این دیدار تماشاگران ارومیهای اشیائی را به داخل زمین پرتاب کردند که با دستور ناظران مسابقه این بازی نیمه تمام ماند و تیم ها به رختکن هدایت شدند. اما بعد از برقراری نظم از سوی مسئولان برگزاری مسابقه مسئولان تیم کاله اعلام کرد که این بازی را ادامه نمی دهد. کمیته انضباطی روز دوشنبه چهارمدیماه در خصوص این بازی تصمیم گیری خواهد کرد.
تیم والیبال میزان خراسان امروز چهارشنبه در سالن مهران مشهد میزبان آلومینیوم المهدی بندرعباس بود که در یک دیدار سنگین سه بر دو مغلوب مهمان خود شد تا بازیکنان المهدی بعد از شکست پیشگامان در هفته نخست دومین پیروزی دور برگشت خود را جشن بگیرند. المهدی با این پیروزی 20 امتیازه شدو با یک پله صعود در جدول به مکان هفتم آمد. میزان نیز یک پله سقوط در جدول داشت.
تیم والیبال باریج اسانس کاشان این هفته در خانه والیبال تهران موفق به شکست سه بر یک نوین کشاورز شد تا جمع امتیازهای خود را به عدد 14 برساند و یک پله صعود در جدول داشته باشد.
در هفتادو هفتمین بازی لیگ برتر سال 91، تیم متین ورامین در سالن شهید گل عباسی ورامین همانند بازی رفت در برابر سایپا سه بر صفر مغلوب شد تا سایپا این هفته رکورد بزند و سه پله صعود داشته باشد. سایپا با 24 امتیاز از جایگاه ششم جدول به رتبه سوم آمد. شهرداری تبریز در نخستین بازی خانگی دور برگشت خود سه بر صفر مغلوب پیکان شد تا سرمربی جدید این تیم دومین شکست خود را نیز تجربه کند. شهرداری تبریز یکپله سقوط در جدول داشت و با 14 امتیاز در رتبه دهم قرار گرفت.
نتایج کامل دیدارهای هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال باشگاه هایبرتر ایران به قرار زیر است:
میزان خراسان 2– آلومینیوم المهدی 3 (23- 25، 25- 21، 23- 25، 25- 23 و12- 15)
نوین کشاورز یک – باریج اسانس کاشان 3 (25- 22، 22- 25، 23- 25 و 18- 25 )
پیشگامان کویر یزد 3– جواهری گنبدصفر (26- 24، 25- 17 و 25- 23)
متین ورامین صفر – سایپای البرز 3 (18- 25، 17- 25 و 23- 25)
شهرداری تبریز صفر – پیکان تهران 3 (25- 27، 20- 25 و 21- 25)
شهرداری ارومیه – کاله مازندران (بازی ناتمام ماند) (25- 20، 24- 26 و 7 - 7)
جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تاپایان هفته سیزدهم به قرار زیر است:
1- پیشگامان کویر یزد 28 امتیاز
2- پیکان تهران 27 امتیاز
3- سایپا البرز 24 امتیاز
4- کاله مازندان 24 امتیاز (یک بازیکمتر)
5- متین ورامین 24 امتیاز
6- میزان خراسان 23 امتیاز
7- آلومینیوم المهدی 20 امتیاز
8- شهرداری ارومیه 20 امتیاز (یک بازی کمتر)
9- باریج اسانس 14 امتیاز
10- شهرداری تبریز 14 امتیاز
11- نوین کشاورز 9 امتیاز
12- بازرگانی جواهری گنبد 2 امتیاز

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

بازی شهرداری ارومیه و کاله نیمه تمام ماند نتیجه به کمیته انضباطی واگذار شد
بازديد : 347


بر اساس اعلام سازمان لیگ والیبال در خصوص نتیجه بازی تیم های شهرداری ارومیه و کاله آمل روز دوشنبه و در جلسه کمیته انضباطی تصمیم گیری می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ارومیه امروز میزبان یکی از بازی های هفته دوم دور برگشت لیگ برتر والیبال میان تیم های شهرداری ارومیه و کاله آمل بود که این بازی به علت رفتار ناشایست تماشاگران ارومیه ای ناتمام ماند. به گفته رییس سازمان لیگ والیبال روز دوشنبه جلسه کمیته انضباطی در خصوص اتفاقات رخداده در این بازی با حضور نمایندگان تیم ها، مسئولان سازمان لیگ و ناظران این مسابقه برگزار می شود که تصمیم گیری نهایی در این جلسه مشخص می شود.
منوچهر پورحسن رییس سازمان لیگ درباره اتفاقات رخ داده در این بازی گفت: در ست سوم، در حالی یک ست را کاله برده بود و ارومیه هم یک ست را از آن خود کرده بود و بازی هفت بر هفت پیش می رفت، آبشار موسوی توسط مصطفی وند دفاع شد و موسوی توپ را با پا شوت کرد و تماشاگران ارومیه ای اشیائی را به داخل زمین پرتاب کردند که با دستور ناظران مسابقه این بازی نیمه تمام ماند و تیم ها به رختکن هدایت شدند. اما بعد از برقراری نظم از سوی مسئولان برگزاری مسابقه مسئولان تیم کاله اعلام کردندکه این بازی را ادامه نمی دهند. در هر حال ما منتظر گزارش ناظران هستیمتا در جلسه روز دوشنبه 4دیماه در خصوص این بازی تصمیم گیری شود.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

میزبانی لهستان از برزیل در سالن ملی 58 هزار نفره /لیگ جهانی والیبال جذاب تر می شود
بازديد : 536


با مشخص شدن گروهبندی مسابقات لیگ جهانی والیبال حالا همه کشورهای حاضر در این رقابتها به تکاپو افتادندتا بهترین میزبانی را از این میدان مهم انجام دهند. لهستان به عنوان چهارمینتیم والیبال حاضر در رنکینگ جهانی یکی از مدعیان این مسابقات است که طبق قرعه کشی با تیم های برزیل،امریکا، آرژانتین، بلغارستان و فرانسه همگروه شده است؛ گروهی که به نوعی مدعیان سرسختی را در خود جای داده است. اما این تیم که با هدایت آندرا آناستازی باید در لیگ جهانی به میدان رود می خواهد دست به ابتکار جالبی بزند که شاید برای اولین بار در تاریخ این رشته باشد.
فدراسیون والیبال لهستان اعلام کرد مسابقه لهستان و برزیل در لیگ جهانی والیبال در استادیوم ملی ورشو اینکشور برگزار خواهد شد. البته این ایده هنوز در مراحل شکل گیری پ است و باید بررسی های بیشتری صورت گیرد تا این ورزشگاه58 هزار نفری به عنوان محل برگزاری بازی های لیگ جهانی والیبال تایید شود.
روز جمعه آندرا آناستازی از نزدیک از این استادیوم دیدن کرد که در این بازدید ، آندرا گاردینی دستیارش، آندرزج لمک دبیر کل PVF، ولادیمر کوبینیا مدیر کمیته فنی لیگ جهانی، آندرزج وو مسئول تیم ملی لهستان و توماسووسکی مدیر تیم او را همراهی می کردند. این گروه ورزشگاه ، امکانات و قابلیت های آن را در برگزاری مسابقات لیگ جهانی مورد بررسی قرار دادند.
در جریان این بازدید آناستازی گفت: برگزاری مسابقات لیگ جهانی در ورزشگاه ملی ایده بزرگی است. این می تواند یک عملکرد خارق العاده باشد. با اینکه می دانم از لحاظ سازمانی و برگزاری مسابقات کار ساده ای نیست اما واقعا دوست دارم دراین استادیوم به میدان بروم. من این سالن را دوست دارم. ما در جایگاه تماشاچیان قرار گرفتیم که دید واقعا خوبی دارد.
به این ترتیب گام بعدی برگزاری یک دیدار آزمایشی در این استادیوم است که می تواند راه مسابقه با لهستان-برزیل را در ماه ژوئن با حضور 60 هزار نفر هموار کند.
استادیوم ملی لهستان در نوامبر 2011 کامل شد و در مسابقات فوتبال قهرمانی اروپا مورد استفاده قرار گرفت.
در هر حال لیگ جهانی والیبال یکی ازمیدان های معتبر ورزش است که نگاه بسیاری از علاقمندان را به خود جلب کرده است. نشان دادن توانمندی کشورها در برگزاری متفاوت این مسابقات هم می تواند زمینه به وجود آمدن ایده های بزرگتر و جالب تر را فراهم سازد و باید منتظر بود و دید که این اتفاق برای میزبانی لهستان ازبرزیل رخ می دهد یا نه.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

12رویداد آسیایی و جهانی در انتظار والیبال ایران در سال 2013
بازديد : 730


فدراسیون جهانی والیبال FIVB تقویم رویداد سال 2013 را اعلام کرد که طی آن والیبال ایران باید در 12 رویدادآسیایی و جهانی به میدان برود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مهمترین رویدادی که تیم ملیوالیبال ایران در آن حاضر می شود رقابت های لیگ جهانی والیبال است که برای اولین برای در تاریخ والیبال کشورمان روی می دهد. تیم ملی والیبال کشورمان که با هدایت خولیو ولاسکو توانست به این موفقیت تاریخی دست یابد حالا بایدتوان خود را در این میدان مهم نشان دهد و از این فرصت برای ابراز وجوداستفاده کند.
رقابتهای لیگ جهانی والیبال از 19 خرداد تا 27 تیرماه در شهر های مختلف برگزار می شود کهتیم ایران باید به مصاف رقبای خود برود. حضور در این مسابقات می تواند نتایج مثبت بسیاری را برای ایران به همراه داشته باشد و به همین دلیل است که فدراسیون والیبال در تلاش است تا با در اختیار گذاشتن بهترین امکانات برای ملی پوشان آنها را برای این رویداد مهم آماده سازد. مرحله نهایی لیگ جهانی هم 27 تیرماه تا 1 مرداد ماه برگزار می شود.
اما دومین میدان مهم سال 2013 برایایران جام قاره ای است که البته تیم کشورمان در صورتی مجوز حضور در این مسابقات را به دست می آورد که در رقابتهای جام ملتهای آسیا در رده اولیا دوم قرار بگیرد. به این ترتیب هفدهمین دوره رقابتهای جام ملتهای آسیااز 8 تا 16 مهرماه به میزبانی امارات برگزار می شود و تیم ملی والیبال کشورمان برای دفاع از عنوان قهرمانی اش باید در این مسابقات به میدان برود.
جام قهرمانی قاره ها هم به میزبانی ژاپن در تاریخ 30 آبان آغاز می شود و تا 5 آذر ماه ادامه دارد. تیم ملی ایران هم 4 سال قبل با نایب قهرمانی در جام ملتهای آسیا در مسابقات قاره ای شرکت کرد.
اما در سال 2013 ایران میزبان یکی از رویدادهای مهم آسیا است و آن مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا است که از تاریخ 20 تا 28 فروردین ماه در تهران برگزار می شود. به این ترتیب قهرمان این فصل رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران مجوز حضور در رقابتهای باشگاههای آسیا را به دست می آورد تا در این میدان مهم و با حمایت هواداران ایرانی برای قهرمانی در آسیا هم تلاش کند.
در صورتی که نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا قهرمان شود مجوز حضور در جام باشگاههای جهان را به دست می آورد . این مسابقات هم از تاریخ 13 تا 27 اردیبهشت برگزار می شود که البته میزبان آن هنوز مشخص نیست.
ترافیک کاری تیم ملی والیبال همچنان ادامه دارد و تیم ایران در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی که از 18 تا 29 خرداد در اندونزی برگزار می شود شرکت می کند. در ادامه بانوان ایران هم در این تقویم سهمی دارند و باید خود را برای حضور در دو رویداد آسیایی آماده کنند. 16 تا 24 اردیبهشت ماه رقابتهای قهرمانی باشگاههای آسیا در ویتنام و مهمتر از آن جام ملتهای آسیا است. این مسابقات که به میزبانی تایلند برگزار می شود از 24 شهریور ماه آغازمی شود و یک هفته به طول می انجامد. تیم ملی زنان ایران هم اکنون مقام هشتم آسیا را در اختیار دارد. مسابقات قهرمانی پسران زیر 19 سالجهان به میزبانی مکزیک و از تاریخ 8 تا 18 تیر برگزار می شود.
رقابت های قهرمانی زیر 23 سال پسران جهان هم از 13 تا 22 مردادماه در برزیل و رقابتهای زیر 21 سال پسران جهان به میزبانی ترکیه از 2 تا 12 شهریور ماه برگزار می شود.
به این ترتیب سال 2013 هم همانند امسال سال پرترافیک و پرکاری برای والیبال ایران خواهد بود و باید در انتظار موفقیت های ملی پوشان و والیبالیست های با استعداد ایرانی در میادین آسیایی و جهانی بود.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

کار سخت پیکان، کاله و متین تصاحب صدر جدول
بازديد : 848


هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال در حالی روز چهارشنبه 29 آذرماه با برگزاری شش دیدار پیگیری خواهد شد که تیم های پیکان، کاله و متین به رغم یک امتیاز اختلاف با پیشگامان صدرنشین این رقابتها، کار سختی برای صعود به صدر جدول این رقابت ها خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه هایبرتر ایران روز چهارشنبه هفته جاری با شش دیدار در شهرهای ارومیه، مشهد، تهران، یزد، ورامین و تبریز پیگیری خواهد شد.
تیم والیبال پیشگامان کویر یزد که هنوز از شوک شکست در برابر المهدی بندرعباس خارج نشده است، در این هفته در برابر تیم قعر جدولی این رقابت ها برابر بازرگانی جواهریگنبد قرار می گیرد. این دیدار به میزبانی پیشگامان در سالن شاهدیه یزد برگزار خواهد شد و به همین دلیل احتمال از دست دادن جایگاه صدر جدول برای پیشگامان در هفته جاری ضعیف است. بنابر این تیم های پیکان، کاله و متین که با یک امتیاز اختلاف پیشگامان را در جدول تعقیب می کنند، اقبال کمتریبرای کسب صدر جدول در این هفته خواهند داشت.
البته شاگردان عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویریزد این هفته دو بازیکن پاسور و سرعتی زن خود را به دلیل رفتار ناشایست در دیدار با المهدی در اختیارنخواهد داشت و به همین دلیل حتما مشکلاتی در بازی با تیم بازرگانی جواهری گنبد با هدایت رضاابراهیمی خواهند داشت.
در دومین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال دو تیم شهرداری ارومیه (20 امتیازه و در رتبه هفتم) و کاله مازندران (24 امتیازه و در جایگاه سوم جدول) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کاله با هدایت بهروز عطایی در بازی رفت و در آمل موفق به شکست سه بر صفر شهرداری ارومیه شد و این هفته باید در ارومیه به مصاف این تیم بروند که کار سختی در برابر شاگردان دراگان جورجویچ سرمربی صربستانی تیم والیبال ارومیه خواهند داشت.
تیم والیبال میزان خراسان چهارشنبه این هفته در سالن مهران مشهد میزبان آلومینیوم المهدی بندرعباس است. ویژگی این دو تیم شکست حریفان سرسخت در بازی های خانگی است وباید دید که تیم میزان که هفته گذشتهدر ارومیه عملکرد خوبی داشت اما موفق به کسب یک امتیاز شد، در بازی خانگی موفق به شکست نماینده بندرعباس خواهد شد یا نه؟
شاگردان محمدرضا دامغانی سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی در بازی رفت سه بر یک میزان را در بندرعباس از پیش رو برداشتند، اما در بازی برگشت لیبروی خود را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. میزان و المهدی در حال حاضر به ترتیب با 22 و 18 امتیاز در رتبه های پنجم و هشتم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند. شاگردان حسین معدنی سرمربی تیم باریج اسانس این هفته در خانه والیبال تهران مهمان تیم والیبال نوین کشاورزهستند.
شاگردان مسعود آرمات سرمربی نوین کشاورز در بازی رفت سه بر دو مغلوب نماینده کاشان در لیگ برتر والیبال شدند و این هفته برای جبران این شکست به میدان خواهند رفت. دو تیم باریج اسانس و نوین کشاورز به ترتیب با 11 و 9 امتیاز در رتبه های دهم و یازدهم جدول قرار دارند و اگر نوین سه امتیاز بازیرا کسب کند، رتبه دهم را از آن خود خواهد کرد.
در هفتادوهفتمین بازی لیگ برتر سال 91، شاگردان دکتر فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال سایپا در سالن شهید گل عباسی ورامین مهمان متین به رهبری مصطفی کارخانه هستند. سایپا که در هفته گذشته تا مرز شکست پیکان نیز پیش رفت، اما تنها موفق به کسب یک امتیاز شد، برای قرار گرفتن در جمع چهار تیم مرحله پلی اف باید ازبازی های خود سه امتیاز کامل را دریافت کند.
سایپا در بازی رفت سه بر صفر متین را شکست داد اما این هفته در ورامین حتما کار دشوار ی برای شکست متین خواهد داشت. چرا که متین در حال حاضر با 24 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و به سختی با کاله و پیکان (دو تیم 24امیتازه) رقابت می کند و نیم نگاهی نیز به صدرنشینی در این رقابت ها دارد.
احمد مساجدی سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز که به تازگی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است، چهارشنبه این هفته در نخستین بازی خانگی این تیم با هدایت مساجدی، به مصاف پیکان تهران خواهد رفت.
پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان و شاگردانش در بازی رفت در تهران سه بر دو پیروز شده بودند، اما بازی برگشت در تبریز برای پیکان باید مشکل تر از تهران باشد. البته پیکان تلاش زیادی برای صدرنشینیدارد و حاضر نیست به سادگی جایگاه دوم جدول جدول را که با 24 امتیاز در اختیار دارد، از دست بدهد.
تیم والیبال شهرداری تبریز در حال حاضر با 14 امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد و در صورت شکست پیکان تغییری در جایگاه خود نخواهدداشت.
برنامه کامل دیدارهای هفته دوم دور برگشت مسابقات والیبال باشگاه هایبرتر ایران به قرار زیر است:
ارومیه – ساعت 16، شهرداری ارومیه – کاله مازندران، سالن غدیر
مشهد- ساعت 16، میزان خراسان – آلومینیوم المهدی، سالن مهران
تهران – ساعت 17:15، نوین کشاورز – باریج اسانس کاشان، خانه والیبال
یزد – ساعت 17:15، پیشگامان کویر یزد – جواهری گنبد، سالن شاهدیه
ورامین – ساعت 16، متین ورامین – سایپای البرز ، سالن شهید گل عباسی
تبریز - ساعت 17:15، شهرداری تبریز – پیکان تهران ، سالن شهیداقدمی
جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تاپایان هفته اول دور برگشت به قرار زیر است:
1- پیشگامان کویر یزد 25 امتیاز
2- پیکان تهران 24 امتیاز
3- کاله مازندران 24 امتیاز
4- متین ورامین 24 امتیاز
5- میزان خراسان 22 امتیاز
6- سایپای البرز 21 امتیاز
7- شهرداری ارومیه 20 امتیاز
8- آلومینیوم المهدی بندرعباس 18 امتیاز
9- شهرداری تبریز 14 امتیاز
10- باریج اسانس کاشان 11 امتیاز
11- نوین کشاورز 9 امتیاز
12- بازرگانی جواهری گنبد 2 امتیاز

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

خاطیان به کمیته انضباطی فرا خوانده شدند
بازديد : 575


کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای رسیدگی به مسائل به وجود آمده در دیدار دو تیم پیشگامان کویریزد و آلومینیوم المهدی بندرعباس چهارم دیماه تشکیل جلسه می دهد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار دو تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس و پیشگامان کویر یزد در چارچوب مسابقات هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال با رفتارهای ناشایستی از سوی برخی ازبازیکنان دو تیم روبرو شد که سازمان لیگ فدراسیون والیبال بلافاصله سه بازیکن خاطی را تا تشکیل کمیته انضباطی از حضور در لیگ برتر محروم کرد.
به همین منظور کمیته انضباطی "یاشار شاهینی" بازیکن تیم آلومینیوم المهدی، "مسعود رمضانی" و"حمیدرضا سوسن آبادی" بازیکنان و"عباسعلی میر حسینی" سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد را برایحضور در جلسه این کمیته که ساعت 11 چهارم دیماه در فدراسیون والیبال برگزار می شود، دعوت کرد.
همچنین نمایندگان این دو تیم نیز می بایست در این جلسه حضور یابند.
لازم به ذکر است است در صورت عدم حضور مدعوین کمیته انضباطی براساس آیین نامه سازمان لیگ عمل خواهد کرد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

حالا المپیکی ها هم به ایران می آیند/ بررسی بازیکنان خارجی لیگ برتر والیبال
بازديد : 449


لیگ برتر والیبال ایران در حالی این روزها در اوج خود به سر می برد کهبازیکنان خارجی حاضر در تیم های مختلف تلاش زیادی برای نشان دادن توانایی خود می کنند تا جایگاهشان را در میان بازیکنان ایرانی تقویت کنند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با پایان دور رفت رقابتهای لیگ برتر والیبال و مشخص شدن جایگاه تیم های مختلف دور برگشتآغاز شد تا مسابقات از این پس حساسیت بیشتری را به خود ببیند وکم کم از چهره تیم های قدرتمند و مدعی رونمایی شود. در کنار بازیکنان ایرانی که در 12 تیم حاضر در لیگ برتر والیبال حضور دارند برخی تیم ها از بازیکنان خارجی هم سود می برند و هر کدام به دلایل مختلف و بنا به نیاز مربیانشان در این تیم ها پا به میدان می گذارند.
امسال 13 بازیکن خارجی در لیگ ایران حاضر هستند و از این میان، 6 بازیکن از سال قبل و 7 بازیکن به تازگی در لیگ ایران قدم گذاشتند. 5 بازیکن از برزیل، 3 بازیکن از بلغارستان و از کشورهای بوسنی و هرزگوین، اسپانیا، کوبا، صربستان و ایتالیا هر کدام یک بازیکن هم اکنون در لیگ برتر ایران بازی می کنند و در تلاش هستند تا با نشان دادن عملکرد مثبت خود جایی در دل مربیان خود باز کنند تا این شانس را داشته باشند که در فصل آینده هم در لیگ ایران باقی بمانند چراکه مسئولان تیم ها با همه بازیکنان خارجی قراردادی را تنها برای یک فصل امضا کردند. در این بین یکی از دلایلی که باعث شده تا پای بازیکنان خارجیدر لیگ والیبال ایران باز شود بالا رفتن سطح والیبال ایران است.
قطعا بر کسی پوشیده نیست که والیبال ایران بعد از حضور ولاسکو و موفقیت هایی که در عرصه بین المللی به دست آورد نگاه بسیاری از کشورها را به خود عوض کرد. این نگاهها به لیگ ایران تا آنجا پیش رفت که حتی پتکوویچ پاسور تیم ملی صربستان که سابقه حضور در المپیک را هم دارد حالا در ایران توپ می زند.
به هر حال با حضور مربی باسابقه و پرافتخار والیبال دنیا، ایران روز به روز به استانداردهای جهانی والیبال نزدیک تر شد و حالا به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، والیبال ایران به این مرحله هم رسیده است. اما از سرمایه گذاری خوب تیم ها هم نباید به سادگی گذشت. تیم های مختلف که برای کسب بهترین نتیجه در لیگ حالا سرمایه گذاری خوبی را انجام دادند باعث شدند تا خارجی ها هم با مشکل مالی مواجه نباشند و با آرامش خاطر به ایران بیایند و گرایششان بیشتر از قبل شود. ضمن اینکه قدرتمند شدن تیم های مختلف جذابیت را به مسابقات هدیه کرده و این موضوع هم در کنار سایر موارد گفته شده دلایلی هستند کهگرایش بازیکنان خارجی را به لیگ والیبال ایران بیشتر کرده اند.
اما نکته جالب توجه در این میان، غیبت تیم های تهرانی در خرید این بازیکنان است و تیم هایی چون پیکان، سایپا و بانک کشاورزی که سال قبل از این بازیکنان بهره می بردند امسال ترجیه دادند تا میدان را به دست بازیکنان داخلی بسپارند و از توانایی آنها بهره ببرند. در مقابل هم شهرستانی ها گوی سبقت را از پایتخت نشینان ربودند و در استخدام بازیکنان خارجی یکی پس از دیگری حرکت کردند تا در نهایت 13 بازیکن غیر ایرانی حالا در لیگ برتر توپ بزنند.
پیشگامان کویر از پائولو فریرا بازیکن برزیلی فصل قبل خود آنقدر رضایت داشت که نه تنها او را برای فصل جدید حفظ کرد بلکه یکی دیگر از هموطنان او را به این تیم فرا خواند. نتیجه آنهم صدرنشینی این تیم در نیم فصل اول مسابقات بود.
متین ورامین هم که با هدایت مصطفی کارخانه هم اکنون رده سوم را در اختیاردارد دو بازیکن بلغاری و اسپانیایی را به خدمت گرفته تا نقاط ضعف تیم تازه وارد را برطرف کند.البته به گفته کارخانه دیر تشکیل شدن این تیم و محدودیت هایی که داشت باعث شد تا دست به استخدام این بازیکنان بزند: «نیکلای نیکولف بلغاری که فصل قبل در تیم کاله بود بازیکن بسیار تاثیرگذاری است که حالا تجربه خوبی را هم در لیگ ایران پیدا کرده است. جردی گنس هم پاسور اسپانیایی مان است که فصل قبل در پیکان بوده و درکل هر دوی آنها نیاز ما را برطرف کرده اند و از آنها راضی هستم.»
تبریزی ها در بین سایر تیم ها بیکارننشستند و 2 بازیکن از ایتالیا و بوسنی به خدمت گرفتند. دسیدریو کهسال قبل هم در همین تیم بازی می کرد به همراه بوزیچ در این تیم تبریزی کار می کنند تا بتوانند شرایط این تیم را در این فصل بهبود بخشند.
شهرداری ارومیه و بازرگانی جواهری گنبد هم دو تیم دیگری هستند که هر کدام به ترتیب دو بازیکن برزیلی و کوبایی و دو برزیلی را در اختیار دارند. سایر تیم ها همچون کاله آمل، آلومینیوم المهدی و مشهدالرضا تیم هایی هستند که تنها از یک بازیکن خارجی بهره می برند. البته یاسر پورتوندو کوبایی (شهرداری ارومیه) و بوزیچ بوسنیایی (شهرداری تبریز) پس از انجام مراحل صدور ITC الکترونیکی از روز 4شنبه 29 آذر مجوزحضور در لیگ را پیدا می کنند و باید منتظر بود و دید که این دو بازیکن تا چه حد می توانند به تیمهای خود کمک کنند.
در هر حال با ورود ایران به لیگ جهانی و نمایش تازه از قدرتش در میان بزرگان این رشته، باید در انتظار اتفاقات تازه و خوب برای ورود خارجی ها به لیگ ایران بود و مطمئنا این موضوع همچنان ادامه دار خواهد بود.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دکتر داورزنی: بی اخلاق ها جایی درتیم ملی ندارند
بازديد : 810


در پی ایجاد برخی حواشی در بازیامروز تیم های آلومینیوم المهدی بندرعباس و پیشگامان کویر یزد که منجربه محرومیت 3 بازیکن شد رییسفدراسیون والیبال اعلام کرد که بازیکنانی که ادب و اخلاق ورزشکاریدر مسابقات را رعایت نکنند، جایی درتیم ملی والیبال نخواهند داشت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکترمحمدرضا داورزنی در اینباره گفت: کسانی که ادب و اخلاق رادر میادین ورزشی رعایت نکنند،اعم از بازیکن و کادر فنی حتی اگر از سوی کادرفنی تیم های ملی در رده های مختلف سنی به اردو تیم دعوتشوند، از حضور آنها جلوگیری به عمل خواهد آمد و فدراسیون والیبال باآنها به شدت برخورد خواهد کرد تا شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.
وی افزود: والیبال ایران هم اکنون جهانیشده و همه نگاه ها چه در داخل و چه درخارج کشور به تیم های ملی والیبال وموفقیت های آن دوخته شده است. بنابراین والیبالبیست ها چه در تیم ملی و چه در تیم های باشگاهی الگوی نسل آینده به ویژه جوانان خواهند بود و مطمئنا اخلاق و رفتارآنها بیش از سایرین مورد توجه است. به همین دلیل این ورزشکاران اگر به لحاظ فنی بهترین های والیبال هم باشند جایی در تیم ملی ایران نخواهند داشت.
رییس فدراسیون والیبال در پایان گفت: والیبال ایران با راه یافتن به لیگ جهانی که افتخاری تاریخی است حالا جهانی شده و باید همه این موضوع را سرلوحه فعالیتشان قرار دهند که قبل از قهرمانی در میدان هایورزشی اخلاق مداری و رعایت اصول مقدم بر آن است. امیدوار هستیم که شاهد تکرار چنین مسائلی نباشیم و با همکاری روسای هیئت های استانی ومدیران باشگاه ها بتوانیم محیط والیبال همواره شاداب و پاک نگه داریم.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

سه بازیکن پیشگامان و المهدی محروم شدند
بازديد : 673


سه بازیکن تیم های والیبال پیشگامان کویر یزد و آلومینیوم المهدی بندرعباس به دلیل رفتار ناشایست بعد از بازی امروز یکشنبهدو تیم در بندرعباس تا تشکیل کمیته انضباطی از حضور در لیگ برتر والیبال محروم شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دو تیم پیشگامان کویر یزد و آلومینیوم المهدی امروز یکشنبه 26 آذرماه در چارچوب هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال در بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند که پیشگامان در این دیدار مغلوب م
یزبان خود شد. بر اساس گزارش ناظر فدراسیون والیبال، آقایان مسعود رمضانی، حمیدرضا سوسن آبادی از تیم پیشگامان کویر یزد و یاشار شاهینیاز تیم آلومینیوم المهدی پس از این دیدار رفتار ناشایستی انجام دادند که بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال این بازیکنان تا تشکیل کمیته انضباطی از حضور در مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران محروم خواهند بود.
"منوچهر پورحسن" در این خصوص تاکید کرد: با توجه به گزارش"محمد حسن شفقی" ناظر فدراسیون والیبال در این بازی، "عباسعلی میرحسینی" سرمربی تیم والیبال پیشگامان نیز باید در نشست کمیتهانضباطی که به زودی تشکیل خواهد شد، برای ارائه توضیحات حضور یابد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

صدرنشین مغلوب المهدی شد، اما در صدر ماند
بازديد : 720


دور برگشت لیگ برتر والیبال امروزیکشنبه با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که آلومینیوم المهدی با شکست پیشگامان صدرنشین این رقابت ها، شگفتی ساز هفته نخست دور برگشت شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرهای ارومیه، آمل، بندرعباس، گنبد ، تهران و کاشان در نخستین هفته دور برگشت لیگ برتر والیبال میزبان این رقابت ها بودند که در چهار دیدار پیروز میدان بعد ازپنج ست مشخص شد.
در مهمترین بازی هفته آغازین دور برگشت، دو تیم پیکان تهران و سایپای البرز در خانه والیبال تهران بهمصاف هم رفتند که سایپا سه بر دو مغلوب حریف خودروساز خود شد تا دور برگشت را با کسب یک امتیاز آغاز کند.سایپا در حالی در این دیدار مغلوب پیکان شد که دو ستاول و دوم را با پیروزی به پایان رسانده بود، اما در ست های بعدی مغلوب حریف دیرینه خود شد.
تیم های والیبال پیکان و سایپا به ترتیب با 24 و 21 امتیاز بدون تغییردر رتبه های دوم و ششم جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته نخست دور برگشت باقی ماندند.
تیم والیبال آلومینیوم المهدی که تجربه شکست تیم های بزرگی را در بازی های خانگی دارد، دور برگشت را نیز با شگفتی آغاز کرد و پیشگامان کویر یزد، صدرنشین این رقابت ها از پیش رو برداشت. پیشگامان به رغم پذیرش این شکست با 25 امتیاز در صدر ماند اماسه تیم پیکان، کاله و متین ورامین با 24 امتیاز در تعقیب او هستند. المهدی نیز با وجود شکست صدرنشین این رقابت ها، با 18 امتیاز در همان رتبه هشتمی خود باقی ماند.
کاله مازندران قهرمان دوره گذشته این رقابت ها در دوازدهمین بازی خود میزبان نوین کشاورز در سالن پیامبر اعظم بود که موفق به شکست سه بر صفر این تیم شد. کاله با کسبتنها پیروزی سه بر صفر این هفته ،24 امتیازه شد و با یک پله صعوددر جایگاه سوم جدول قرار گرفت. نوین کشاورز نیز با 9 امتیاز در همان رتبه یازدهمی باقی ماند.
در دیگر بازی این هفته شهرداری ارومیه میزبان میزان خراسان در سالن غدیر ارومیه بود که با سختی و با نتیجه سه بر دو مهمان خود را شکست داد. تیم های ارومیه و میزان خراسان به ترتیب با 20 و 22 امتیازدر جایگاه های هفتم و پنجم جدول باقی ماندند.
در هفتادومین بازی لیگ برتر والیبال سال 91، تیم انتهای جدولی بازرگانی جواهری که تا کنون هیچ پیروزی نداشته است، میزبان شهرداریتبریز در گنبد بود، اما باز هم یک شکست دیگر به پرونده کار خود در این لیگ افزود و سه بر یک مغلوب شاگردان مساجدی سرمربی جدید شهرداری تبریز شد. نماینده تبریز نیز با 14 امتیاز در مکان نهم جدول باقی ماند.
تیم والیبال باریج اسانس که دور رفت را با عنوان دهمی به پایان رساند، در آخرین بازی هفته نخست دور برگشت میزبان متین ورامین بود و سه بر دو مغلوب مهمان خود شد. متینتنها تیمی این هفته بود که یک پلهسقوط در جدول را تجربه کرد و از مکان سومی به 24 امتیاز به مکان چهارمی جدول تنزل جایگاه داشت. باریج اسانس نیز با 11 امتیاز در همان مکان دهمی جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته نخست دور برگشت باقی ماند.
نتایج کامل دیدارهای هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
شهرداری ارومیه3– میزان خراسان 2 (25- 22، 25-20، 20- 25، 21- 25 و 15- 10)
کاله مازندران 3–نوین کشاورز صفر (25- 16، 25-14 و 25- 13)
آلومینیوم المهدی 3– پیشگامان کویر یزد 2 (25- 19، 24-26، 19- 25، 25- 20 و 15- 12)
بازرگانی جواهری یک – شهرداری تبریز3 (19- 25، 25-21، 15- 25 و 23- 25)
پیکان تهران 3–سایپا البرز 2 (17- 25، 20-25، 25- 19، 25- 22 و 15- 11)
باریج اسانس 2–متین ورامین 3 (28- 26، 25-23، 15- 25، 14- 25 و 11- 15)
جدول رده بندی لیگ برتر والیبال در پایان هفته نخست دور برگشت به قرار زیر است:
1- پیشگامان کویر یزد 25 امتیاز
2- پیکان تهران 24 امتیاز
3- کاله مازندران 24 امتیاز
4- متین ورامین 24 امتیاز
5- میزان خراسان 22 امتیاز
6- سایپای البرز 21 امتیاز
7- شهرداری ارومیه 20 امتیاز
8- آلومینیوم المهدی بندرعباس 18 امتیاز
9- شهرداری تبریز 14 امتیاز
10- باریج اسانس کاشان 11 امتیاز
11- نوین کشاورز 9 امتیاز
12- بازرگانی جواهری گنبد 2 امتیاز

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

مصر و ژاپن هم به لیگ جهانی والیبال پیوستند
بازديد : 651


کمیته اجرایی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) دو کشور مصر و ژاپن رابرای حضور در لیگ جهانی 2013 انتخاب کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیگ جهانی والیبال سال 2013 برای نخستین بار با حضور 18 تیم برگزار خواهد شد. تا کنون 16 کشور شرکت کننده در این رقابت ها مشخص شده بودند، کهدر نشست روز گذشته این کمیته تیمهای ملی مصر و ژاپن نیز برای حضوردر این رقابت ها انتخاب شدند.
مصر در جایگاه سیزدهم و ژاپن نیز در رتبه نوزدهم رده بندی جهانی والیبال قرار دارند که در گروه سوم لیگ جهانی بازی خواهند کرد.
دور نخست یا بین قاره ای این رقابت ها از 31 می سال 2013 برابر با 11 خردادماه سال آینده به مدت پنج هفته برگزار خواهد شد که تیم های اول تا سوم هر گروه که در رده بندی جهانی در جایگاه بالاتری قرار دارند، سه میزبانی خواهند داشت و در دو بار مهمان حریفان می شوند.
صعود به مرحله نهایی این رقابت ها نیز به این صورت خواهد بود که از گروه های اول و دوم سه تیم برتر به همراه بهترین تیم گروه سوم به مرحله نهایی صعود می کنند که با تیم میزبان هشت تیم مرحله نهایی لیگجهانی والیبال را تشکیل می دهند.
مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال نیز از16 تا 21 جولای 2013 برگزار خواهدشد که میزبان این مرحله نیز آخر ژانویه سال 2013 معرفی می شود. گروه بندی لیگ جهانی 2013
گروه اول: برزیل (WR1)، لهستان (WR4)، ایالات متحده آمریکا (WR5)، بلغارستان (WR8)، آرژانتین (WR9) و فرانسه (WR16)
گروه دوم: روسیه (WR2)، ایتالیا (WR3)، کوبا (WR6)، صربستان (WR7)، آلمان (WR10)، ایران (WR14)
گروه سه: مصر (WR13)، کانادا (WR18)، ژاپن (WR19)، کره جنوبی (WR22)، فنلاند (WR31) و هلند (WR41)

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو و لیگ برتر والیبال ایران
بازديد : 857


سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ولاسکو مباحثی را در مورد لیگبرتر والیبال ایران مطرح می کند که نشان می دهد او تمامی فیلم های ارسالی را با دقت دیده است. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تا کنون فیلم 42 (هفت هفته)بازی لیگ برتر والیبال امسال برای سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان به وسیله پست سفارشی بین المللی ارسال شده است و قرار است فیلم سایر بازی های دور رفت نیز تا هفته آینده برای خولیو ولاسکو ارسال شود. سرپرست تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال از نقطه نظرات و دل نگرانی های "خولیو ولاسکو" سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران گفت.
"امیر خوش خبر" افزود: مهمترین مسئلهای که ولاسکو در مورد لیگ برتر والیبال امسال مطرح می کند،"پویایی" لیگ برتر است زیرا او معتقد است که تیم های شرکت کننده از نظر فنی در سطح بالایی هستند و کیفیت آن از سالهای گذشتهخیلی بهتر شده است و معلوم نیست کدام تیم قهرمان می شود. این موضوع برای کار تیم ملی خوب است زیرا بازیکنانی که در سال آینده به تیم ملی دعوت شوند، برای هماهنگی با تمرینات ولاسکو نیز کار سختی در پیش نخواهند داشت.
سرپرست تیم ملی والیبال در ادامه با بیان اینکه ولاسکو نگرانی هایی هم درمورد لیگ برتر امسال دارد، گفت: سرمربی تیم ملی از اعتراض های مکرربازیکنان به داوران لیگ امسال نگران است و می گوید: والیبال حرفه ای اینگونه نیست. نباید بازیکنان تیم برای هر موضوع کوچکی به سمت داور بروند و اعتراض کنند. باید تیم ها یاد بگیرند که تنها در مورد مسایل مهم و فقط کاپیتان می تواند با داور اینگونه موضوع ها را مطرح کند.
وی تصریح کرد: ولاسکو به من تاکید کرده است که با بازیکنان ملی پوش یادآوری کنم که آنان باید الگو دیگر بازیکنان باشند تا شاهد کاهش اعتراض ها به داوری ها باشیم.
خوش خبر در ادامه افزود: سرمربی تیمملی همچنین از غیبت برخی بازیکناندر بازی های لیگ برتر مانند امیر غفور نگران بود که به او گفتم غفور به علت مصدومیت در چند بازیحضور نداشته است.
همچنین ولاسکو بازگشت برخی بازیکنان مصدوم با رقابت های لیگ برتر مانند رحمان داودی در پیکان را پرفروغ می داند واز این موضوع ابراز رضایت کرده است. سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان با بیان اینکه خولیو ولاسکو در بازبینی فیلم های لیگ برتر والیبال چندین بازیکن مستعد جدید برای دعوت به تیم ملی شناسائی کرده است که آنان را در زمان تشکیل اردوی تیم ملی معرفی خواهد کرد.
وی در باره آخرین وضعیت قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: قرارداد ولاسکو هیچ مشکلی ندارد و شاید بتوان گفت مراحل انجامآن یکی از راحت ترین مراحل عقد قرارداد با یک مربی خارجی است. فدراسیون والیبال شرایط خود را اعلام کرده که ولاسکو نیز پذیرفته است ودر مورد شرایط مالی هیچگونه مشکلی نداریم. به نظر من 80 درصد کارهای قرار داد ولاسکو انجام شده است و 20 درصد باقی مانده به آمدن او به ایران و تنظیم و امضای قرارداد برمیگردد.
سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت:ولاسکو در گفتگوی تلفنی با من ازاوضاع ایران پرسید زیرا در آنجا تبلیغات زیادی بر علیه ایران وجود داردو من هم اعلام کردم که هیچ مشکلی برای همکاری با شما نداریم و آماده دریافت برنامه های شما برای تیم ملی و اجرا کردن آنها هستیم.
وی افزود: یکی از برنامه های فدراسیون والیبال سفر ولاسکو به تهران برای عقد قرارداد و دیدن چند بازی از لیگ برتر والیبال از نزدیک است که به زودی اجرایی خواهد شد. ولاسکو به دلیل عمل جراحی که انجامداده تا پنجم دی ماه استراحت در منزل دارد. بنابر این بعد از تعطیلاتسال نو میلادی سرمربی تیم ملی والیبال برای یک هفته راهی ایران خواهد شد. فدراسیون طوری برنامه ریزی کرده که ولاسکو فیلم تمام مسابقات را ببیند.
خوش خبر در پایان افزود: یکی از پیشنهادات ولاسکو برگزاری سوپر جام والیبال در ایران است که با حضور هشت تيم برتر لیگ برتر ایران باشد. او معتقد است برگزاری این مسابقات به صورت متمرکز می تواند با بازیکنان ملی پوش شاغل در باشگاه ها کمک کند تا به آمادگی بیشتری برای حضور در تیم ملی برسند.
این پیشنهاد نیز با رییس فدراسیون والیبال درمیان گذاشتیم و برنامه ریزی برای آن نیز به زمان حضور ولاسکو در ایران موكول شد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

بازگشت هیجان به سالن ها با آغاز دور برگشت لیگ برتر
بازديد : 804


دور برگشت لیگ برتر والیبال روز یکشنبه 26 آذرماه با برگزاری ششدیدار آغاز خواهد شد که نوید دهنده بازگشت هیجان این رشته ورزشی به سالن های ورزشی در شهرهای کشور است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرهای ارومیه، آمل، بندرعباس، گنبد ، تهران و کاشان در نخستین هفته دور برگشت لیگ برتر والیبال میزبان این رقابت ها خواهند بود.
مهمترین بازی هفته آغازین دور برگشت، دیدار دو تیم پیکان تهران و سایپای البرز در خانه والیبال تهران است که دو رقیب دیرینه لیگ برتر والیبال به مصاف یکدیگر می روند. پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران که قهرمانی در ادوار مختلف لیگ برتر والیبال را در پرونده کاری خود دارد، به خوبی می داند برای حفظ جایگاه خود در جدول این رقابت ها، در آغاز دور برگشت باید حتما سایپا را از پیش رو بردارد.از سوی دیگر شاگردان جوان دکتر فرهاد نفرزاده نیز جهت قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و راهیابی به بازی های پلی آف انگیزه زیادی برای پیروزی در مسابقات خود دارند.
پیکان در دور رفت سه بر صفر پیروز شد که این موضوع انگیزه ای برای بازیکنان جوان سایپا است تا با هدف جبران شکست دور رفت به میدان بروند اما از سوی دیگر پیکان در این دیدار میزبان است.
تیم والیبال پیشگامان کویر یزد صدرنشین این رقابت ها، در نخستین بازی دور برگشت مهمان تیم آلومینیوم المهدی است، تیمی که در بازی های خانگی تجربه پیروزی برابر تیمهایی چون کاله، سایپا، میزان خراسان و شهرداری تبریز را در پرونده کاری دور رفت خود دارد. بنابراین نباید دیدار پیشگامان با شاگردان محمدرضا دامغانی سرمربی تیم آلومینیوم المهدی را بازی راحت تصور کرد.
تیم پیشگامان در بازی دور رفت باهدایت عباسعلی میرحسینی سه بر یک به پیروزی رسیدند، اما بازی برگشت کار آسانی برای آنان نخواهد بود.
کاله مازندران قهرمان دوره گذشته این رقابت ها که در حال حاضر با 21 امتیاز در رتبه چهارم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد، در دوازدهمین بازیخود این هفته میزبان نوین کشاورز در سالن پیامبر اعظم خواهد بود. شاگردان بهروز عطایی سرمربی کالهفرصت مناسبی در این هفته دارند که با شکست نوین کشاورز، تیمی کهدر مکان یازدهم جدول قرار دارد، فاصله خود با تعقیب کنندگان در جدول لیگ برتر افزایش داده و حتی به جایگاه سوم صعود کند.
مسعود آرمات و بازیکنان نوین کشاورز در بازی رفت نیز در خانه والیبال تهران سه بر صفر مغلوب کاله شدند.
در نخستین بازی دور برگشت لیگبرتر والیبال تیم های شهرداری ارومیه ومیزان خراسان در سالن غدیر ارومیه بهمصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم میزان با هدایت جبار قوچان نژاد در بازی رفت در مشهد سه بر یک به پیروزی رسید اما این هفته در حالی به مصاف شهرداری ارومیه می رود که مهمان است و باید در برابر حدود پنج تا شش هزار تماشاگر ارومیه ایبازی کند.
سرمربی صربستانی تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز به خوبی می داند که پیروزی در این بازی خانگی حکم صعود به شش تیم برتر در جدول را دارد و هرگز حاضر به از دست دادن این فرصت نخواهد بود. در هفتادومین بازی لیگ برتر والیبال سال 91، تیم انتهای جدولی بازرگانی جواهری میزبان شهرداری تبریز در گنبد است. شاگردان رضا ابراهیمی که در یازده بازی دور رفت هیچ پیروزی در کارنامه خود ندارند، شاید پیروزی در برابر شهرداری تبریز باعث بازگشت هویت واقعی این تیم شود. احمد مساجدی که به تازگی سکان هدایت تیم شهرداری تبریز را بر عهده گرفته، اولین تجربهخود را به عنوان سرمربی در لیگ برتر تجربه می کند و انگیزه زیادی برای موفقیت در این مسابقات دارد.
شاگردان مساجدی شهرداری تبریز دربازی رفت سه بر یک به پیروزی رسیدند، اما تیم والیبال بازرگانی جواهری دیگر چیزی برای از دست دادند، ندارد و به همین دلیل پیش بینی بازی سختی برای شهرداری تبریز در آغاز دور برگشت می توان داشت.
حسین معدنی سرمربی تیم والیبال باریج اسانس که دور رفت را با عنواندهمی به پایان رساند، در آخرین بازی هفته نخست دور برگشت میزبانشاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال متین ورامین است. متین که با 22 امتیاز در رتبه سوم جدول این رقابت ها قرار دارد، در بازی رفت سه بر صفر به پیروزی رسید و امید یک پیروزی دیگر راهی کاشان می شود.
برنامه کامل هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
ارومیه- ساعت 16، شهرداری ارومیه –میزان خراسان، سالن غدیر
آمل- ساعت 16، کاله مازندران – نوین کشاورز، سالن پیامبر اعظم
بندرعباس- ساعت 16، آلومینیوم المهدی –پیشگامان کویر یزد، سالن فجر
گنبد- ساعت 16، بازرگانی جواهری– شهرداری تبریز، سالن المپیک
تهران- ساعت 16، پیکان تهران – سایپا البرز، خانه والیبال
کاشان- ساعت 16، باریج اسانس – متین ورامین، سالن تختی
جدول رده بندی لیگ برتر والیبال در پایان دور رفت به قرار زیر است:
1- پیشگامان کویر یزد 24 امتیاز
2- پیکان تهران 22 امتیاز
3- متین ورامین 22 امتیاز
4- کاله مازندران 21 امتیاز
5- میزان خراسان 21 امتیاز
6- سایپای البرز 20 امتیاز
7- شهرداری ارومیه 18 امتیاز
8- آلومینیوم المهدی 16 امتیاز
9- شهرداری تبریز 11 امتیاز
10- باریج اسانس 10 امتیاز
11-نوین کشاورز 9 امتیاز
12- بازرگانی جواهری 2 امتیاز

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

حاتمی: تعدادی از داوران والیبال برای مدتی از قضاوت محروم شدند
بازديد : 980


رییس کمیته داوری فدراسیون والیبال با بیان اینکه نمی توان منکر اشتباهات داوری در دور رفت لیگ برتر والیبال شد، گفت: برخی از داوران به دلیل اشتباهات در قضاوت از طرف کمیته بازخواست و یا مدتی از قضاوت محروم شدند، اما برای حفظ شان و شخصیت، اسامی آنان اعلام نمی شود. "امیدوار حاتمی" در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال افزود: بازیهای دور رفت لیگ برتر والیبال خیلیبه هم نزدیک بود و حدود 70 درصد بازی ها نیز بیش از سه ست داشت که این موضوع آماری بیانگر کار سخت داوری است. حتی اگر بازی ها در سه ست پایان یافت، اما امتیازهای حساس بالای 25 داشت.
وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتمهم دور رفت لیگ برتر والیبال، آشنا نبودن بازیکنان، مربیان و تماشاگران با قوانین و مقررات جدید داوری در والیبال بود، خاطر نشان کرد: در بسیاری از مواقع اگر آنان با قوانین جدید آشنا بودند، دیگر به نحوه قضاوت داور اعتراض نمی کردندتا حاشیه های نیز برای بازی بوجودنیاید. به عنوان مثال برخورد با توردیگر خطا محسوب نمی شود اما در برخی بازها به داورها برای نگرفتنخطا در این موارد اعتراض می شد.
رییس کمیته داوری فدراسیون والیبال در ادامه با بیان اینکه نمی توان منکر اشتباهات داوری در دور رفت لیگ برتر والیبال شد، گفت: برخیاز داوران در دور رفت لیگ برتر والیبال به دلیل اشتباهات خود از طرفکمیته بازخواست و یا مدتی از قضاوت محروم شدند، اما برای حفظ شان و شخصیت آنان، اسامی اعلام نشده است. امیدواریم در دور برگشت که بازیکنان و مربیان نسبت به قوانین اشراف بیشتری می یابند، بازی های بهتر و بدون مشکل در قضاوت شاهد باشیم.
وی یکی از مشکلات اصلی دور رفتلیگ برتر والیبال را استفاده از نیروهای محلی به عنوان منشی و خط نگهدار دانست و گفت: برای هر بازی داور اول و دوم از مرکز اعزام می شود، اما سایر عوامل قضاوت از شهرمیزبان و یا استان میزبان انتخاب می شوند. در بسیاری از مواقع تیم ها و تماشاگران انتظارات غیر منطقی از این افراد دارند که با روحیه ورزشکاری همخوانی ندارد و آنان را با مشکل روبرو می کنند.
رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: در مجموع داورانی که در دور رفت لیگ برتر والیبال قضاوت داشتند، نمره قابل قبول گرفتند چراکه در هیچ یک از بازی ها قضاوت و داوری موجب باخت تیمی نشده است.
حاتمی در ادامه با تاکید بر اینکه باید به سمتی حرکت کنیم که داوران و ناظران مانع رالی مسابقات نشوند و بازی والیبال کمتر قطع شود، گفت: ناظران و نمایندگان فدراسیون والیبال نباید اجازه دهند که نقض قوانین انجام شود. متاسفانه برخی از نمایندگان و ناظران شرح قانون را انجام نمی دهند و عاملی برای ایجاد شک و تردید می شوند. به عنوان مثال اگر یک بازیکن کارت زرد در بازی می گیرد، برایبار دو در همان بازی نمی توان به آن بازیکن کارت زرد داد و باید حتما از کارت قرمز استفاده کرد. یا اگر خط نگهدار تشخیص داخل یا اوت داد، داور اول باید بر مبنای مشاهده خود و استفاده از نظر خط نگهدار، رای قطعی دهد و نمی تواندتکرار و سرویس بجا اعلام کند.
رییس کمیته داوران فدراسیون والیبال در ادامه با بیان اینکه اشتباهات داوری جزئی از بازی است، تاکید کرد: نباید این اشتباهات خدای ناکرده با غرض ورزی و یک سویه باشد. ناگفته نماند که خستگی مسافرت ها، تاخیر در پرواز و دیررسیدن به مقصد نیز در عملکرد داوران تاثیر گذار است و نمی توانآنها را نادیده گرفت.
حاتمی در پایان در خصوص استفاده ازداوران ایرانی در لیگ جهانی سال آینده میلادی، گفت: یکی از مزایای مهم حضور ایران در لیگ جهانی همین موضوع است. در بازی های لیگ جهانی تنها داور اول و دوم از طرف فدراسیون جهانی مشخص می شوند و سایر عوامل قضاوت مانند منشی ها و خط نگهداران از کشور میزبان انتخاب می شوند. بنابر این در بازی های کهتیم ملی والیبال ایران میزبان است، فرصت مناسبی برای اینگونه عوامل به وجود می آید که از تجربه حضور درلیگ جهانی استفاده کنند.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

پورحسن: تغییری در تعداد تیم های پلی آف بوجود نمی آید
بازديد : 655


رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: چهار تیم اول تا چهارم لیگ برتر والیبال به مرحله پلی آف این رقابت ها صعود می کنند و هیچ تغییری در تعداد تیم های صعود کننده به این مرحله به وجود نمی آید. "منوچهر پورحسن" در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال افزود: برنامه های لیگ برتر والیبال با حضور بیش از 40 نفر از مسئولین فدراسیون و نمایندگان باشگاه ها تنظیم و تدوین می شود و نمی توانآن را در بین راه با نظر یک شخصیا باشگاه تغییر داد. وی با بیان اینکه از 12 تیم شرکت کننده در لیگ برتر امسال دوتیم به دسته یک سقوط می کنند، گفت: اگر بخواهیم مرحله پلی اف را برای هشت تیم از 10 تیم باقی مانده برگزار کنیم، مانند این است که لیگ برتر والیبال را دو باره تکرار کرده باشیم.
رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در ادامه به سطح مسابقات دور رفت لیگ امسال اشاره کرد و گفت: رقابت تیم های به گونه ای نزدیک به هم بود که امکان پیش بینی نتایج وجود نداشت. کیفیت بازی های این دور رفت خیلی خوب بود و امیدوارم این روند در دور برگشت نیز ادامه یابد.
وی استقبال تماشاگران را یکی از ویژگی های لیگ برتر امسال دانست و گفت: میزان استقبال از تمام بازی های والیبال لیگ برتر فراتر از انتظار بود و حضور شش هزار نفر در سالن پنج هزار نفره یزد یکی از گواهی های این موضوع است. در گذشته در شهرهای گنبد و ارومیه شاهد این میزان جمعیت برای دیدارهایوالیبال بودیم اما در یزد برای نخستین بار امسال این آمار به دست آمد.
پورحسن در ادامه به فعالیت باشگاه ها در رده های سنی جوانان و نوجوانان والیبال اشاره کرد و گفت: از نظر سازمان لیگ فعالیت در این رده سنی ارزش محسوب می شود و امسال باشگاه های مانند متین ورامین در این زمینه خوب فعالیت کردند، و در عوض باشگاهی مانند پیکان که کانون نیز دارند، در این زمینه عملکردرضایت بخشی نداشتند.
وی با بیان اینکه در آیین نامه لیگ برتر والیبال در چند سال گذشته به حضور تیم های نوجوانان و جوانان باشگاه ها در رقابت های قهرمانی کشور تاکید شده است، گفت: اینکه سرمربی و یا مسئولین باشگاه پیکان اعلام کنند از این موضوع آگاهی نداشتند، کم لطفی است زیرا این موضوع جدید نیست و کتاب آیین نامه نیز برای تمامی باشگاه ها ارسال شده است. باید مسئولیت اشتباه را بپذیریم همانگونه که انتظار دارند، سازمان لیگ مسئولیت اشتباهات احتمالی خود را بپذیرد.
رییس سازمان لیگ در باره دور برگشت مسابقات لیگ برتر نیز گفت: این رقابت ها از روز یکشنبه 26آذرماه آغاز خواهد شد و تا 25 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. بعد از این مرحله چهار تیم برتر به مرحله پلی اف صعود خواهند کرد تا قهرمانی این دوره از رقابت ها در این مرحله مشخص شود.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نگاهی آماری به دور رفت لیگ برتر والیبال
بازديد : 729


دور رفت لیگ برتر والیبال سال 91 با نام جام "سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی مقدم" از 26 مهرماه آغاز و پس از برگزاری 66 دیدار در 15 آذرماه با صدرنشینی پیشگامان کویر یزد به پایان رسید. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران ،12 تیم پیشگامان کویر یزد، پیکان تهران، متین ورامین، کاله مازندران، میزان خراسان، سایپایالبرز، شهرداری ارومیه، آلومینیم المهدی بندرعباس، شهرداری تبریز،باریج اسانس کاشان، نوین کشاورز تهران و بازرگانی جواهری گنبد حضور داشتند که در پایان دور رفت به ترتیب جایگاه های اول تا دوازدهمجدول این رقابت ها را از آن خود کردند. در مجموع 66 دیدار دور رفت لیگ برتر والیبال سال 91 بیست و یک بازی با نتیجه سه بر صفر به پایان رسید که تیم والیبال پیکان تهران با پنج پیروزی سه بر صفربیشترین برد در این گروه را به خود اختصاص داده است. همچنین 28 دیدار دور رفت این رقابت هاسه بر یک به پایان رسید که متین ورامین و میزان خراسان هر کدام با پنج پیروزی سه بر یک در این گروهمقام اول را به خود اختصاص دادند. 17 دیدار دو رفت لیگ برتر والیبال سال جاری با نتیجه سه بر دو به پایان رسیده است که تیم والیبال سایپا با چهار پیروزی سه بر دو در این گروه اول است و به همین دلیل به رغم داشتن هشت پیروزی بعد از تیم های متین، کاله و میزان خراسان کههفت پیروزی دارند، در مکان ششم جدول قرار دارد.
** میانگین 3/93 ست برای هر دیداردور رفت
در مجموع 66 بازی دور رفت لیگ برتر والیبال سال 91، دوازده تیم شرکت کننده در این رقابت ها در 260 ست به میدان رفتند که میانگین ستهر بازی عدد 3/93 است. این آمار نشان دهند حضور تیم های تقریبا همسطح در این رقابت ها است زیرا میانگین ست هر بازی نزدیک به چهار است. برای درک بیشتر این موضوع کافی است به میانگین امتیازهر ست دقت کنید.
** میانگین 45 امتیاز در هر ست دور رفت
در 260 ست بازی های دور رفت لیگ برتر والیبال سال 91، یازده هزارو 707 امتیاز بین تیم های شرکت کننده رد و بدل شده است که میانگین 45 امتیاز برای هر ست متصور است. این آمار نشان می دهد که اگر تیم پیروز میدان 25 امتیاز دریک ست به دست آورده باشد، تیمشکست خورده تا امتیاز 20 پیش آمده است.
** حضور بیش از 11 هزار تماشاگردر سالن ها
بر این اساس بیش از 87 هزار 700 نفرعلاقمند به ورزش والیبال 66 دیدار دور رفت لیگ برتر والیبال سال جاری را از نزدیک در سالن های والیبال تماشا کردند که میانگین تماشاگر هر بازی حدود یک هزار و 330 نفر می شود. دیدار شهرداری ارومیه با پیکان تهران در 28 آبان ماه در سالن غدیر ارومیه، بازی شهرداری ارومیه با پیشگامان در تاریخ 12 آذرماه در سالن غدیر ارومیه و دیدار پیشگامان کویر یزد با میزان خراسان در 15 آذرماه در سالن شاهدیه یزد سه بازی دور رفت لیگ برتر والیبال هستندکه بیشترین تماشاگر (شش هزار نفر) را داشتند.
** حضور با اقتدار پیشگامان در لیگ برتر والیبال
تیم والیبال پیشگامان کویر یزد که سومین حضور خود در لیگ برتر والیبال را تجربه می کند در دور رفت این دوره از رقابت ها با هشت پیروزیو سه شکست و کسب 24 امتیاز بهمقام قهرمانی نیم فصل دست یافت.شاگردان عباسعلی میر حسینی سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویریزد دو شکست از سه ناکامی خود را در بازی های خانگی و در برابر سایپا و میزان خراسان پذیرفتند و یک بازی خارج از خانه خود را نیز در برابرباریج اسانس به حریف واگذار کردند. این تیم در مجموع یازده بازی خود43ست بازی کرده که 28 ست برده درکارنامه خود دارد و نتیجه 15 ست را نیز به حریفان خود واگذار کرده است. دور برگشت بیست و ششمین دوره لیگ برتر والیبال ایران از روز یکشنبه26 آذرماه با برگزاری شش دیدار آغاز خواهد شد که تا 25 بهمن ماه ادامه خواهد داشت. بعد از این مرحله چهار تیم برتر به مرحله پلی اف صعود خواهند کرد تا قهرمانی این دوره از رقابت ها در این مرحله مشخص شود.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برزيل و مكزيك ميزبانان رقابت هاي زير23 سال جهان
بازديد : 801


ميزبان هاي رقابت هاي قهرماني مردان و زنان زير 23 سال جهان اعلام شدند.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، پس از اينكه در اجلاس ساليانه كميته مسابقات FIVB برگزاري رقابت هاي زير 23 سال جهانتصويب شد، فدراسیون جهانی والیبال دو کشور میزبان اين رقابت ها را اعلام كرد که طی آن برزیل میزبان رقابت های مردان و مکزیک میزبان مسابقات بانوان معرفي شدند. كميته مسابقات فدراسيون جهاني در اين نشست تصميم گرفت با برگزاري مسابقات زیر 23 سال جهان فرصتی دیگر برای بازیکنان این ردهسنّی فراهم آورد تا فاصله سني میان رده هاي پايه و رده بزرگسالان در رقابت هاي جهاني به حداقل رسد.
رقابت هاي جهانی زیر 23 سال بانوان از 12 تا 21 جولای در مکزیک و برای مردان از 2 تا 11 آگوست در برزیل برپا می شود. در هر کدام از این دو سري از مسابقات 12 تیم شرکت خواهد کرد که دو کشور از هرقاره و يك تيم برتر در رنکینگ FIVB در رده بزرگسالان و همچنين يك تيم از کشور میزبان دوازده تيم شركت كننده در اين مسبقات را تشكيل مي دهند.
لازم به ذكر است شهرهاي ميزبان در هفته هاي بعد تعيين و اعلام خواهد شد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دور رفت لیگ برتر والیبال با قهرمانی پیشگامان به پایان رسید
بازديد : 816


هفته پایانی دور رفت (یازدهم) مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه هایبرتر ایران امروز چهارشنبه با برگزاری شش دیدار پیگیری شد و تیم پیشگامان کویر یزد به رغم شکست در برابر میزان خراسان، موفق به کسب مقام قهرمانی در نیم فصل نخست این رقابت ها شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدارهای هفته یازدهم دور رفتلیگ برتر والیبال در شهرهای تهران،یزد، آمل، بندرعباس، کاشان و کرجبرگزار شد.مهمترین دیدار این هفته بازی کاله مازندران با متین ورامین در سالن پیامبر اعظم آمل بود که میزبانسه بر صفر به پیروزی رسید.
کاله با این پیروزی 21 امتیازه شد و با یک پله صعود در جدول در جایگاه چهارم قرار گرفت. متین ورامین نیز با همان 22 امتیاز و یک پله سقوط در جایگاه سوم ایستاد. در دیگر دیدار مهم این هفته، پیشگامان که نخستین حضور در لیگ برتر والیبال را تجربه می کند در یزد به مصاف میزان خراسان رفت و سه بر یک مغلوب مهمان خود شد. پیشگامان با پذیرش این شکست 24 امتیازه ماند اما به دلیل شکست متین در برابر کاله همچنان در صدر جدول ماند تا به عنوان قهرمان نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال در سالن شاهدیه یزد جشن قهرمانی را با هواداران خود بر پا کند.
در نخستین بازی این هفته لیگ برتر والیبال، دو تیم نوین کشاورز و شهرداری ارومیه از ساعت 15:30 در خانه والیبال تهران در یک دیدار سنگین به مصاف یکدیگر رفتند کهدر نهایت شهرداری ارومیه سه بر دوبه پیروزی رسید.شهرداری ارومیه و نوین کشاورز در پایان دور رفت لیگ برتر والیبال به ترتیب با 18 و 9 امتیاز در مکان های هفتم و یازدهم که هفته پیش در اختیار داشتند، باقی ماندند.سفیر اندونزی در تهران و منوچهر پورحسن رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال از تماشاگران ویژه دیدار دو تیم نوین کشاورز و شهرداری ارومیه بودند.
در چهارمین دیدار هفته پایانی دور رفتلیگ برتر والیبال شهرداری تبریز در بندرعباس مهمان آلومینیوم المهدی بود که سه بر صفر مغلوب این تیم شد. تیم های المهدی و شهرداری تبریز نیز به ترتیب با امتیازهای 16و 11 در مکان های هشتم و نهم جدول باقی ماندند.
قهرمان 11 دوره لیگ برتر والیبال (تیم پیکان تهران) این هفته در سالن تختی شهر کاشان مهمان باریج اسانس این شهر بود و سه بر صفر میزبان خود را از پیش رو برداشت تا با یک پله صعود در جدول و کسب 22 امتیاز، رتبه دوم جدول لیگ برتر والیبال را در پایان دور رفت از آن خود کند.
در شصت و ششمین بازی و آخرین بازی دور رفت لیگ برتر والیبال، تیم والیبال سایپای البرز در کرج میزبانبازرگانی جواهری گنبد قعرنشین این رقابت ها بود. سایپا در این دیدار سه بر صفر به پیروزی رسید و با 20 امتیاز همچنان در مکان ششم جدول قرار گرفت.
بدین ترتیب تیم والیبال پیشگامان در پایان دور رفت لیگ برتر والیبال صدرنشین ماند و تیم های پیکان، متین و کاله عنوان های دوم تا سوم جدول را به خود اختصاص دادند.
نتایج کامل هفته پایانی (یازدهم) دور رفت لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
نوین کشاورز 2– شهرداری ارومیه 3(25- 23، 25- 19، 22- 25، 19- 25 و 15- 17)
پیشگامان کویر یزد یک – میزان خراسان 3(16- 25، 25- 19، 23- 25 و23- 25)
کاله مازندران 3 – متین ورامین صفر(25- 22، 25- 18 و 25- 20)
آلومینیوم المهدی 3– شهرداری تبریز صفر(25- 18، 25- 21 و 25- 21)
باریج اسانس صفر – پیکان تهران 3(23- 25، 21- 25 و 18- 25)
سایپا البرز 3 – جواهری گنبد صفر(25-22، 25- 22 و 25- 21)
جدول رده بندی لیگ برتر والیبال در پایان دور رفت به قرار زیر است:
1-پیشگامان کویر24
2-پیکان تهران22
3-متین ورامین22
4-کاله مازندران21
5-میزان خراسان21
6-سایپا البرز20
7-شهرداری ارومیه18
8-آلومینیوم المهدی16
9-شهرداری تبریز11
10-باریج اسانس10
11-نوین کشاورز9

12-جواهری گنبد2

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دور رفت لیگ برتر والیبال با قهرمانی پیشگامان به پایان رسید
بازديد : 827


هفته پایانی دور رفت (یازدهم) مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه هایبرتر ایران امروز چهارشنبه با برگزاری شش دیدار پیگیری شد و تیم پیشگامان کویر یزد به رغم شکست در برابر میزان خراسان، موفق به کسب مقام قهرمانی در نیم فصل نخست این رقابت ها شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدارهای هفته یازدهم دور رفتلیگ برتر والیبال در شهرهای تهران،یزد، آمل، بندرعباس، کاشان و کرجبرگزار شد.مهمترین دیدار این هفته بازی کاله مازندران با متین ورامین در سالن پیامبر اعظم آمل بود که میزبانسه بر صفر به پیروزی رسید.
کاله با این پیروزی 21 امتیازه شد و با یک پله صعود در جدول در جایگاه چهارم قرار گرفت. متین ورامین نیز با همان 22 امتیاز و یک پله سقوط در جایگاه سوم ایستاد. در دیگر دیدار مهم این هفته، پیشگامان که نخستین حضور در لیگ برتر والیبال را تجربه می کند در یزد به مصاف میزان خراسان رفت و سه بر یک مغلوب مهمان خود شد. پیشگامان با پذیرش این شکست 24 امتیازه ماند اما به دلیل شکست متین در برابر کاله همچنان در صدر جدول ماند تا به عنوان قهرمان نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال در سالن شاهدیه یزد جشن قهرمانی را با هواداران خود بر پا کند.
در نخستین بازی این هفته لیگ برتر والیبال، دو تیم نوین کشاورز و شهرداری ارومیه از ساعت 15:30 در خانه والیبال تهران در یک دیدار سنگین به مصاف یکدیگر رفتند کهدر نهایت شهرداری ارومیه سه بر دوبه پیروزی رسید.شهرداری ارومیه و نوین کشاورز در پایان دور رفت لیگ برتر والیبال به ترتیب با 18 و 9 امتیاز در مکان های هفتم و یازدهم که هفته پیش در اختیار داشتند، باقی ماندند.سفیر اندونزی در تهران و منوچهر پورحسن رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال از تماشاگران ویژه دیدار دو تیم نوین کشاورز و شهرداری ارومیه بودند.
در چهارمین دیدار هفته پایانی دور رفتلیگ برتر والیبال شهرداری تبریز در بندرعباس مهمان آلومینیوم المهدی بود که سه بر صفر مغلوب این تیم شد. تیم های المهدی و شهرداری تبریز نیز به ترتیب با امتیازهای 16و 11 در مکان های هشتم و نهم جدول باقی ماندند.
قهرمان 11 دوره لیگ برتر والیبال (تیم پیکان تهران) این هفته در سالن تختی شهر کاشان مهمان باریج اسانس این شهر بود و سه بر صفر میزبان خود را از پیش رو برداشت تا با یک پله صعود در جدول و کسب 22 امتیاز، رتبه دوم جدول لیگ برتر والیبال را در پایان دور رفت از آن خود کند.
در شصت و ششمین بازی و آخرین بازی دور رفت لیگ برتر والیبال، تیم والیبال سایپای البرز در کرج میزبانبازرگانی جواهری گنبد قعرنشین این رقابت ها بود. سایپا در این دیدار سه بر صفر به پیروزی رسید و با 20 امتیاز همچنان در مکان ششم جدول قرار گرفت.
بدین ترتیب تیم والیبال پیشگامان در پایان دور رفت لیگ برتر والیبال صدرنشین ماند و تیم های پیکان، متین و کاله عنوان های دوم تا سوم جدول را به خود اختصاص دادند.
نتایج کامل هفته پایانی (یازدهم) دور رفت لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
نوین کشاورز 2– شهرداری ارومیه 3(25- 23، 25- 19، 22- 25، 19- 25 و 15- 17)
پیشگامان کویر یزد یک – میزان خراسان 3(16- 25، 25- 19، 23- 25 و23- 25)
کاله مازندران 3 – متین ورامین صفر(25- 22، 25- 18 و 25- 20)
آلومینیوم المهدی 3– شهرداری تبریز صفر(25- 18، 25- 21 و 25- 21)
باریج اسانس صفر – پیکان تهران 3(23- 25، 21- 25 و 18- 25)
سایپا البرز 3 – جواهری گنبد صفر(25-22، 25- 22 و 25- 21)
جدول رده بندی لیگ برتر والیبال در پایان دور رفت به قرار زیر است:
1-پیشگامان کویر24
2-پیکان تهران22
3-متین ورامین22
4-کاله مازندران21
5-میزان خراسان21
6-سایپا البرز20
7-شهرداری ارومیه18
8-آلومینیوم المهدی16
9-شهرداری تبریز11
10-باریج اسانس10
11-نوین کشاورز9

12-جواهری گنبد2

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

جدال پیشگامان و متین با حریفان برای قهرمانی در نیم فصل
بازديد : 690


هفته پایانی دور رفت (یازدهم) مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه هایبرتر ایران چهارشنبه 15 آذرماه با برگزاری شش دیدار برگزار خواهد شد که دو تیم پیشگامان کویر یزدو متین ورامین برای کسب مقام قهرمانی در نیم فصل به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدارهای هفته یازدهم دور رفتلیگ برتر والیبال در شهرهای تهران،یزد، آمل، بندرعباس، کاشان و کرجبرگزار خواهد شد.
شاید مهمترین دیدار این هفته بازی کاله مازندران با متین ورامین در سالنپیامبر اعظم آمل باشد که شاگردان بهروز عطایی سرمربی کاله میزبان مصطفی کارخانه و بازیکنان متین ورامین هستند. متین که در تعقیب پیشگامان صدرنشین لیگ برتر استبا امید پیروزی بر کاله و احتمال شکست پیشگامان در برابر خراسانرضوی به آمل می رود تا عنوان قهرمانی در نیم فصل را از آن خود کند. متین در حال حاضر با 22 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و کاله با 18 امتیاز در مکان پنجم جدول است.
اما شاگردان عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم والیبال پیشگامان که نخستین حضور در لیگ برتر والیبال رابا صدر نشینی در چندین هفته این رقابت ها تجربه می کنند، در هفته پایان دور رفت بازی نه چندان مشکلی با تیم میزان خراسان رضویدر یزد دارند. تیم پیشگامان تنها شکست خانگی خود را در برابر سایپا تجربه کرد و دوست ندارد دور رفت را با ناکامی دیگری در خانه به پایان برساند. به ویژه اینکه این ناکامی باعث از بین رفتن تلاش دوماهه این تیم برای ماندن در صدر جدول خواهد شد.
از سوی دیگر شاگردان جبار قوچان نژاد سرمربی تیم میزان خراسان رضوی در بازی های غیر خانگی تیم های کاله و پیکان را شکست داده است و در واقع تیم خطرناکی برای مدعیان قهرمانی در زمین آنان است.
از نظر زمانی، در نخستین بازی این هفته لیگ برتر والیبال، دو تیم نوینکشاورز و شهرداری ارومیه از ساعت 15:30 در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نمایندهارومیه که در حال حاضر با 16 امتیاز در مکان هفتم جدول این رقابت ها قرار دارد، در صورت پیروزی در این دیدارمی تواند جایگاه خود در شش تیم برتر این رقابت ها در دور رفت متصور شود. اما شاگردان مسعود آرمات سرمربی نوین کشاورز تا کنون در پنج بازی خانگی خود، پیروزی نداشتند و در این دیدار برای با تمامتوان برای شکست شهرداری ارومیه تلاش خواهند کرد.
شهرداری تبریز دیگر تیم آذری زبان لیگ برتر والیبال کشورمان با هدایتقاسم تاجری در هفته پایانی دور رفت در بندرعباس مهمان آلومینیوم المهدی است.
شاگردان محمدرضا دامغانی سرمربی تیم المهدی حریفان سرسختتر از این تیم مانند کاله و سایپا را در بازی های خانگی از پیش رو برداشتند. بنابر این شهرداری تبریز کار بسیار مشکلی در هفته پایانی دربرابر این تیم خواهد داشت.
آلومینیوم المهدی و شهرداری تبریز به ترتیب با 13 و 11 امتیاز در مکانهای هشتم و نهم جدول این رقابت ها هستند که تیم پیروز رتبه هشتم را برای خود تثبیت خواهد کرد.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیمپیکان تهران که هنوز در شادمانی شکست کاله در هفته دهم بسر می برند، در هفته یازدهم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه در سالن تختی شهر کاشان مهمان باریج اسانس این شهر هستند. پیکان که با 19 امتیاز رتبه سوم جدول را در اختیار دارد در حالی به مصاف تیم باریج اسانس می رود که این تیم با 9 امتیاز کمتراز پیکان در جایگاه دهم جدول این رقابت ها قرار دارد. اما باریج تجربه شکست پیشگامان را در بازی خانگی دارد که تاکید می کند پیکان نباید شاگردان حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی کشورمان را دست کم بگیرد.
در شصت و ششمین بازی دور رفت لیگ برتر والیبال که آخرین بازی این دور نیز خواهد بود، تیم والیبال سایپای البرز در کرج میزبان بازرگانیجواهری گنبد، قعر نشین این رقابت هاخواهد بود. شاگردان فرهاد نفرزاده سرمربی تیم والیبال سایپا در آخرین بازی دور رفت بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران مقابل بازرگانی جواهری گنبد با هدایت رضاابراهیمی صف آرایی خواهند کرد.
جواهری گنبد تا کنون 10 بازی انجام داده که در همه آنها مغلوب حریفانشده است، چهار دیدار خارج از خانه و در شش بازی نیز میزبان بوده، اما نتوانسته از این امتیاز برای شکست حریفان خود استفاده کند.
تیم والیبال جواهری تنها در دیدار با تیم های المهدی و باریج اسانس با پیروزی در دو ست از پنج ست بازی موفق به کسب امتیاز از حریفان شده و در حال حاضر هم با دو امتیاز درانتهای جدول این رقابت ها قرار دارد.
از سوی دیگر بازیکنان تیم والیبال سایپا به دلیل شکست غیر منتظره در هفته دهم برابر المهدی، از نظر روحیو روانی در شرایط مناسبی نیستند و باید دید آنان می توانند در بازی خانگی موفق به شکست این تیم شوند، یا نه؟ تیم والیبال سایپا در حال حاضر با هفت پیروزی و کسب 17 امتیاز در مکان ششم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مسابقات والیبال قهرمانی زیر 23 سال جهان
بازديد : 674


فدراسیون جهانی والیبال مسابقات قهرمانی زیر 23 سال را برای نخستینبار برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست سالیانه کمیته مسابقات FIVB شب گذشته در مقر فدراسیون جهانی والیبال برگزار و مقررشد به منظور پر کردن فاصله سنیجوانان و بزرگسالان از سال 2013 رقابت های زیر 23 سال جهان در دو گروه مردان و زنان برگزار شود. بر اساس این گزارش، تا چند روز آینده FIVB میزبان نخستین دوره این رقابت ها و تیم های شرکت کننده را انتخاب و معرفی خواهد کرد.
همچنین تغییر تاریخ برگزاری مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه هایجهان یکی دیگر از مصوبات این نشست بود که قرار شد این رقابت هادر سال 2013 از یک تا 15 می برابر با 12 تا 26 اردیبهشت ماه برگزار شود.
بدین ترتیب زمان برگزاری مسابقاتوالیبال قهرمانی باشگاه های آسیا در سال 2013 که به میزبانی ایران برگزار می شود، تغییر خواهد کرد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اسامی ناظرین و داوران هفته پایانی دور رفت لیگ برتر
بازديد : 812


سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامیناظرین و داوران بازی های هفته یازدهمدور رفت لیگ برتر والیبال را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام"سردار سرلشگر شهید حسن طهرانیمقدم" روز چهارشنبه 15 آذرماه با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران، یزد، آمل، بندرعباس، کاشان و کرج پیگیری خواهد شد.
برنامه کامل دیدارهای هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال به همراه اسامی ناظرین و داوران این بازی ها به قرار زیر است:
تهران - ساعت 15:30، نوین کشاورز – شهرداری ارومیه، خانه والیبال (پخش مستقیم تلویزیونی از شبکه سوم سیما) ناظر (حمید حق بین)، داور اول (حسینپورکاشیان) و داور دوم(اصغرمیرزایی).
یزد - ساعت 17، پیشگامان کویر یزد – میزان خراسان، سالن شاهدیه ناظر (خلیل یگانه مجد)، داور اول (مرتضی اکرمی) و داور دوم(وحید پورکاشیان).
آمل، ساعت 17، کاله مازندران – متین ورامین، سالن پیامبر اعظم ناظر (محمد حسین شفقی)، داور اول (اصغر کاظمی) و داور دوم(علیرضا قریب).
بندرعباس - ساعت 16، آلومینیوم المهدی – شهرداری تبریز، سالن فجر ناظر (امیدوار حاتمی)، داور اول (حمید راهجردیان) و داور دوم(نادر انصاری).
کاشان – ساعت 17، باریج اسانس –پیکان تهران، سالن تختی ناظر (شهباز صدری)، داور اول (محمد شاهمیری) و داور دوم(مجید محسنی شوشتری).
کرج – ساعت 17، سایپا البرز – بازرگانی جواهری گنبد، سالن انقلاباسلامی ناظر (احمد بندری)، داور اول (احمد سرمست) و داور دوم(محمد عشقدوست).

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دستیار ولاسکو: گروه بندی لیگ جهانی به نفع ماست/ ولاسکو به دلیل بیماری به لوزان نرفت
بازديد : 724


دستیار خولیو ولاسکو با ابراز رضایت از گروه بندی مرحله مقدماتی لیگ جهانی، گفت: ولاسکو به دلیل بیماری در مراسم قرعه کشی شرکت نکرد.
احمد مساجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره قرعه کشی بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی، اظهار کرد: فکر می‌کنم که خیلیخوش شانس بودیم که در گروه دوم در کنار تیم‌های قدرتمندی مثل روسیه، ایتالیا و کوبا قرار گرفتیم. اگر چه برخی معتقدند گروه سختی است ولی معتقدم از آن جایی که ما برای کسب تجربه به لیگ جهانی می رویم خیلی خوب است که مقابل تیم‌های بزرگ و صاحب سبک والیبال جهان به میدان برویم. خوشبختانه این فرصت به وجود آمده است و اکثر تیم‌هایی که در گروه ما هستند از قدرت‌های شناخته شده جهان به شمار می‌روند.
وی ادامه داد: تیمی مثل ایتالیا بیشترتاکتیکی بازی می‌کند. از طرف دیگر کوبا قدرتی بازی می‌کند و روسیه هم تلفیقی از هر دو سیستم‌ را کار می‌کند. این شرایط بسیار خوبی را برای ما فراهم می‌آورد، چرا که ما در هر بازی مجبوریم از یکروش متفاوت جلوی تیم‌های متفاوت بهره ببریم. باز هم تاکید می‌کنم در گروه بندی بسیار خوبی قرار گرفته‌ایم. ما نباید با خود تعارف داشته باشیم، قرار است در لیگ جهانی شرکت کنیم و لیگ جهانی همیعنی برترین‌های دنیا دور هم جمع شده‌اند. ما نخستین سال ورود خود رابه لیگ جهانی تجربه می‌کنیم. در گام نخست باید هدفمان کسب تجربه و حفظ سهمیه باشد و بعد هم نیم نگاهی به قرار گرفتن در جمع هشت تیم و چهار تیم برتر داشته باشیم.
دستیار خولیو ولاسکو با اشاره به ارتباط تلفنی با سرمربی تیم ملی ایران، خاطر نشان کرد: ولاسکو به دلیل بیماری قدری برای سفر به لوزان سوئیس مشکل داشت. تا جایی که می‌دانم خودش دوست داشت در مراسم قرعه کشی لیگ جهانی شرکت کند، اما به هر حال نمی توانست برود.
به هر حال فکر می‌کنم به حضور فیزیکی ولاسکو در مراسم قرعه کشی هم نیازی نبود. چرا که ما پرونده‌ خود را از دو سال قبل خیلی خوب شروع کردیم و یکی از دلایلی که عنوان کردند تیم ملی ایران در لیگ جهانی 2014 هم می‌تواند مستقیما شرکت کند به دلیل عملکرد بسیار خوبی بوده است که ما از تیم ایران به جا گذاشته‌ایم. به هر حال در دو سال گذشته تیم ایران همواره در سطح بالایی کار کرده است. همه این‌ها کارنامه خولیو ولاسکو در ایران بوده وهمه در دنیا این موضوع را باور دارند وفکر نمی‌کنم خیلی حضور فیزیکی ولاسکو به عنوان سرمربی تیم ایران در مراسم لوزان سوئیس اهمیت داشته باشد.
مربی تیم ملی والیبال ایران، تاکید کرد: تا جایی که می‌دانم و همین دوهفته‌ قبل هم با ولاسکو صحبت کردم می‌توانم اطمینان دهم که وی علاقمند به ادامه همکاری با تیم ملیایران است. مطمئن باشید هیچ کس دوست ندارد محصول بذر زحمات خود در دو سال گذشته را رها کند.
منطقی این است که ولاسکو به ایرانباز گردد. حرف و حدیث‌ها همیشه از قدیم مطرح بوده است و از نظر من اهمیتی ندارد. ولاسکو علاقمند به همکاری با تیم ملی والیبال ایران است فقط قدری به دلیل بیماری بازگشت او به ایران عقب افتاده است. البته این جریان به نوعی به نفع فدراسیون ایران هم هست. چرا که حضور ولاسکو در ایران یعنی عقد قرارداد چهار ساله با وی و پرداخت جلوتر چهار ماه دستمزد به او از سوی فدراسیون والیبال ایران.
وی ادامه داد: فکر می‌کنم شرایط حاضر صرفه اقتصادی بهتری برای ایران دارد. ضمن این که امیر خوشخبر، سرپرست تیم ملی نیز هر ماه بازی‌های لیگ برتر ایران را روی یک هارد برای ولاسکو ارسال می‌کند. تا جایی ک من اطلاع دارم ولاسکو فروردین به تیم ملی ایران می‌پیوندد و اردوی تیم ملی را برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و لیگ جهانی آغاز می‌کند.
مساجدی در پایان گفت: تیم‌های زیادی هستند که می‌توانیم در تهران و در حضور بیست هزار هوادار پرشور خود شکست دهیم و بدون شک برای برد و موفقیت در لیگ جهانی شرکت می‌کنیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

یک دیدار صمیمی / آری گراسا: ایرانبه یکی از قدرت های والیبال دنیا تبدیل شده است
بازديد : 637


رییس فدراسیون جهانی والیبال در دیداری صمیمانه با رییس فدراسیون والیبال کشورمان گفت: والیبال ایران در سال های اخیر رشد خوبی داشته و یکی از قدرت های جدید این رشته ورزشی در جهان است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال ایران که به عضویتدپارتمان لیگ جهانی فدراسیون بین المللی والیبال نیز درآمده است، در مقرفدراسیون بین المللی والیبال در لوزانسویس با دکتر اری گراسا دیدار و گفتگو کرد.
رییس فدراسیون جهانی والیبال در این دیدار افزود: FIVB علاقه به افزایش تعامل با فدراسیون والیبال ایران دارد، زیرا والیبال ایران می تواند در آسیا و منطقه غرب آسیا بسیار تاثیر گذار باشد. ایران اکنون به یکی از قدرت های والیبال دنیا تبدیل شده است.
وی همچنین علاقه مندی خود را برای گسترش تعامل فدراسیون های والیبال ایران و برزیل ابراز داشت و گفت: دو کشور ایران و برزیل از نظر سیاسی و ورزشی مسایل مشترک زیادی دارند و تعامل دو فدراسیون می تواند باعث گسترش ارتباطات دو کشور شود.
دکتر گراسا در ادامه از رییس فدراسیون والیبال ایران در خواست کرداین فدراسیون در والیبال ساحلی هم حضور خود را پر رنگ تر کند و سرمایه گذاری بیشتری در این رشته ورزشی داشته باشد و تیم های ملی خود را به تورنمت های آسیایی و جهانی بیشتری اعزام کند.
وی در پایان این دیدار تاکید کرد: فدراسیون والیبال ایران می تواند بازوی قدرتمند FIVB در منطقه باشد.
گفتنی است رییس فدراسیون والیبال کشورمان در حاشیه مراسم برنامه زیریلیگ جهانی والیبال، با تعدادی از روسای فدراسیون والیبال کشورهای جهان از جمله بلغارستان دیدار و در مورد برگزاری اردوهای مشترک و بازی های تدارکاتی گفتگو کرد.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

داورزنی: از ایتالیا مستقیما به کوبا می رویم
بازديد : 627

> دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال که به عنوان عضو دپارتمان لیگ جهانی در اجلاس سالیانهاین دپارتمان حضور داشت، گفت: باتوجه به برنامه مسابقات تیم ایران درمرحله نخست یا بین قاره ای رقابت های لیگ جهانی 2013، به دلیل اینکه بین هفته چهارم و پنجم فاصلهزمانی نسبتا کمی وجود دارد، طوری برنامه ریزی می کنیم که پس از برگزاری دو بازی در ایتالیا با تیم ملی این کشور مستقیما به کوبا برویم تا بتوانیم با حداکثر قوا مقابل کوبا صف آرایی کنیم. البته کوبایی ها هم در هفته چهارم مهمان هستند و این موضوع می تواند تا حدی به نفع تیم ما باشد.
داورزنی در خصوص دیدار وی با خولیوولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: علاقمند بودیم با ولاسکو در زمان اجلاس در لوزان ملاقاتی داشته باشیم ولی به دلیل عمل جراحی وی و سپری شدن دوران نقاهت، این ملاقات انجام نشد. البته به غیر از فرانسه سرمربی هیچ کشور دیگری در این اجلاس حضور نداشت که او هم به دلیل اینکه رئیس کمیته مربیان FIVB بود در این اجلاس حاضر بود.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برنامه مسابقات ایران در مرحله نخست لیگ جهانی 2013
بازديد : 802


برنامه مرحله نخست یا بین قاره ای مسابقات لیگ جهانی 2013 والیبال اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از انجام گروه بندی 18تیم شرکت کننده در لیگ جهانی 2013 والیبال برنامه دور نخست یا بین قاره ای این رقابت ها اعلام شد که بر این اساس تیم ملی ایران پس برگزاری دو مسابقه در روسیه با تیم ملی این کشور، میزبان صربستان و آلمان در تهران خواهد بود و سپس به منظور بر گزاری دو مسابقه با ایتالیا به این کشور می رود و در آخرین هفته این مرحله مهمان کوبا خواهدبود.
برنامه مسابقات تیم ایران در مرحله نخست یا بین قاره ای این رقابت ها به قرار زیر است:
7 ژون 2013 – 18 خرداد 1392: روسیه: روسیه – ایران
9 ژون 2013 – 20 خرداد 1392: روسیه: روسیه – ایران
14 ژون 2013 – 25 خرداد 1392: ایران:ایران – آلمان
16 ژون 2013 – 27 خرداد 1392: ایران:ایران – آلمان
21 ژون 2013 – 1 تیر 1392: ایران: ایران – صربستان
23 ژون 2013 – 3 تیر 1392: ایران: ایران – صربستان
28 ژون 2013 – 8 تیر 1392: ایتالیا: ایتالیا – ایران
30 ژون 2013 – 10 تیر 1392: ایتالیا: ایتالیا – ایران
3 جولای 2013 – 13 تیر 1392: کوبا:کوبا – ایران
6 جولای 2013 – 16 تیر 1392: کوبا:کوبا – ایران

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

پیشگامان در صدر ماند و پیکان سهپله صعود کرد
بازديد : 838


هفته دهم دور رفت لیگ برتر والیبال امروز یکشنبه با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که در مهمترین بازی ها پیکان و پیشگامان به ترتیب موفق به شکست کاله و شهرداری ارومیه شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم لیگ برتر والیبال جام "سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی مقدم" در شهرهای ارومیه، ورامین، مشهد، تهران، بندرعباس و گنبد پیگیری شد که تیم های پیکان، پیشگامان، متین ورامین، شهرداری تبریز، المهدی و باریج اسانس بر حریفان خود غلبه کردند.
در مهمترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال کاله مازندران قهرمان دوره گذشته این رقابت ها در خانه والیبال تهران سه بر یک مغلوب پیکان شد تا با 18 امتیاز و دو پله سقوط در مکان پنجم جدول قرار گیرد.
تیم والیبال پیکان، پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران نیز با کسب سه امتیاز این بازی، 19 امتیازه شد و با سه پله صعود به جایگاه سوم رسید.
در دیگر بازی مهم هفته دهم لیگ برتر والیبال، پیشگامان صدرنشین این رقابتها در سالن غدیر ارومیه و در برابر شش هزار تماشاگر موفق به شکست سه بر یک شهرداری ارومیه شد تا امتیازات خود را به عدد 24 برساند و به صدرنشینی خوددر این رقابتها تداوم بخشید. شهرداری ارومیه نیز با 16 امتیاز در همان رتبه هفتم باقی ماند.
در پنجاه و ششمین بازی لیگ برتروالیبال سال 91 تیم متین ورامین در سالن شهید گل عباسی این شهر نوینکشاورز را سه بر یک شکست داد تا 22 امتیازه شود و در مکان دوم باقی بماند. تیم نوین کشاورز نیز با همان هشت امتیاز در رتبه یازدهم جدول باقی ماند.
در چهارمین بازی هفته دهم لیگ برتروالیبال سال 91 تیم های میزان خراسانو شهرداری تبریز در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر دو مغلوب شهرداری تبریز شد. میزان با پذیرش این شکست یک پله سقوط در جدول داشت و به رتبه چهارم رسید اما نماینده تبریز با 11 امتیاز در همان جایگاه نهمی باقی ماند و تغییری نکرد.
شکست سه بر یک تیم والیبال سایپا در برابر آلومینیوم المهدی در برابر یک هزار و 300 تماشاگر در سالن فجر شهر بندرعباس، شگفتیهفته دهم لیگ برتر والیبال بود که دو پله سقوط برای این تیم نسبتا جوان به همراه داشت. المهدی 13 امتیازه شد و در همان جایگاه هشتمی باقی ماند اما سایپا که قبل از این دیدار در رتبه چهارم بود، به جایگاه ششمی سقوط کرد.
در ششمین بازی هفته دهم دور رفت لیگ برتر والیبال تیم بازرگانی جواهری گنبد که در مکان دوازدهم جدول این رقابت ها قرار دارد، دهمین شکست خود در این مسابقات را در برابر باریج اسانس سه بر دو تجربه کرد تا تنها یک امتیاز به دست آورد و جمع امتیازهای خود را به عدد دو برساند.
باریج اسانس نیز با کسب دو امتیاز پیروزی در این دیدار 10 امتیازه شد اما تغییری در جایگاهش در جدول مسابقاتبوجود نیامد و در مکان دهم باقی ماند.
نتایج کامل دیدارهای هفته دهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
شهرداری ارومیه یک – پیشگامان کویر یزد 3 (20- 25، 25- 16، 21- 25 و 18- 25)
متین ورامین 3– نوین کشاورز یک (22- 25، 25- 21، 26- 24 و 25- 15)
میزان خراسان 2– شهرداری تبریز 3 (25- 15، 22- 25، 25- 18 22- 25 و 10- 15)
پیکان تهران 3– کاله مازندران یک (25- 21، 25- 17، 16- 25 و 25- 23)
آلومینیوم المهدی 3 – سایپای البرز یک (25- 19، 27- 29، 25- 19 و 25- 16)
بازرگانی جواهری 2– باریج اسانس کاشان 3 (25- 20، 23- 25، 25- 16، 23- 25 و11- 15)
جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تاپایان هفته دهم به قرار زیر است:
1- پیشگامان کویر یزد 24 امتیاز
2- متین ورامین 22 امتیاز
3- پیکان تهران 19 امتیاز
4- میزان خراسان 18 امتیاز
5- کاله مازندران 18 امتیاز
6- سایپای البرز 17 امتیاز
7- شهرداری ارومیه 16 امتیاز
8- آلومینیوم المهدی 13 امتیاز
9- شهرداری تبریز 11 امتیاز
10- باریج اسانس 10 امتیاز
11- نوین کشاورز 8 امتیاز
12- بازرگانی جواهری 2 امتیاز

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ایران حریفان خود را در لیگ جهانی شناخت
بازديد : 675


گروه بندی لیگ جهانی والیبال در نشست هماهنگی این رقابت ها در شهرلوزان سوییس برگزار شد و تیم ملی والیبال کشورمان حریفان خود در این رقابت ها را شناخت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، لیگ جهانی والیبال سال 2013 برای نخستین بار در تاریخ این مسابقات با حضور 18 تیم و در سه گروه شش تیمی برگزار خواهد شد و گروه بندی دور مقدماتی این رقابت ها بر اساس رده بندی جهانی تیم های شرکت کننده است.
تیم ملی ایران (WR14)در گروه دوم این رقابت ها با تیم های روسیه (WR2)، ایتالیا(WR3)، کوبا،(WR6) صربستان(WR7) و آلمان (WR10)همگروه شد و تیم های برزیل(WR1)، لهستان(WR4)، ایالات متحده(WR5)، بلغارستان(WR8)، آرژانتین(WR9) و فرانسه (WR16)در گروه اول قرار گرفتند.
تیم های کانادا(WR18)، کره جنوبی(WR22)، فنلاند(WR31)، هلند (WR41)و دو تیم دیگر که 15 دسامبر(25 دیماه 91) از سوی کمیته اجرایی فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) اعلام خواهد شد، در گروه سوم این رقابت ها حضور دارند.
دور نخست یا بین قاره ای این رقابت ها از 31 می سال 2013 برابر با 11 خردادماه سال آینده به مدت پنج هفته برگزار خواهد شد که تیم های اول تا سوم هر گروه که در رده بندی جهانی در جایگاه بالاتری قرار دارند، سه میزبانی خواهند داشت و در دو بار مهمان حریفان می شوند.
بدین ترتیب در گروه دوم این رقابت هاکه تیم ملی والیبال ایران قرار دارد، تیم های روسیه، ایتالیا و کوبا در سه بازی دور بین قاره ای میزبان خواهند بود و در دو بازی مهمان می شوند.
صعود به مرحله نهایی این رقابت ها نیز به این صورت خواهد بود که از گروه های اول و دوم سه تیم برتر به همراه بهترین تیم گروه سوم به مرحله نهایی صعود می کنند که با تیم میزبان هشت تیم مرحله نهایی لیگجهانی والیبال را تشکیل می دهند.
مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال نیز از16 تا 21 جولای 2013 برگزار خواهدشد که میزبان این مرحله نیز آخر ژانویه سال 2013 معرفی می شود.
لازم به ذکر است دکتر محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال کشورمان به عنوان عضو دپارتمان لیگ جهانی در این اجلاس حضور دارد.
گروه بندی لیگ جهانی 2013:
گروه اول: برزیل (WR1)، لهستان (WR4)، ایالات متحده آمریکا (WR5)، بلغارستان (WR8)، آرژانتین (WR9) و فرانسه (WR16)
گروه دوم: روسیه (WR2)، ایتالیا (WR3)، کوبا (WR6)، صربستان (WR7)، آلمان (WR10)، ایران (WR14)
گروه سه: کانادا (WR18)، کره (WR22)، فنلاند (WR31)، هلند (WR41)، دو تیم بعدا اعلام می شوند.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

شش ديدار حساس در هفته ي دهم
بازديد : 825


هفته دهم دور رفت لیگ برتر والیبال یکشنبه دوازدهم آذرماه با برگزاری شش دیدار حساس برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم لیگ برتر والیبال جام "سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی مقدم" روز یکشنبه دوازدهم آذر ماه جاری با برگزاری شش دیدار در شهرهای ارومیه، ورامین، مشهد، تهران، بندرعباس و گنبد پیگیری خواهد شد.
در مهمترین بازی این هفته لیگ برتر والیبال کاله مازندران قهرمان دوره گذشته این رقابت ها در خانه والیبال تهران مهمان پیکان قهرمان یازده دوره لیگ برتر والیبال خواهد بود. کاله در پنجمین بازی خارج از خانه خود به مصاف پیکان می رود در حالی که دو شکست از سه ناکامی این تیم در این فصل نیز در بازی های خارج از خانه بوده است. شاگردان بهروز عطایی هر چند در هفتهنهم موفق به شکست جواهری شدند اما هنوز تیم بحران زده ای هستند که از روحی و روانی به شرایط مطلوب دست نیافتند.
از سوی دیگر بازیکنان تیم والیبال پیکان به رهبری پیمان اکبری به عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران در حالی میزبان کاله است که دوناکامی از سه شکست خود در این دوره از رقابتها را در بازیهای خانگی تجربه کرده است. کاله و پیکان در حال حاضر به ترتیب با 18 و 16 امتیاز در رتبه های سوم و ششم جدول لیگ برتر سال 91 قرار دارند.
در دیگر بازی مهم هفته دهم لیگ برتر والیبال، پیشگامان صدرنشین 21امتیازه لیگ برتر در سالن غدیر ارومیهمهمان شهرداری این شهر است. شاگردان سرمربی صربستانی ارومیه در حال حاضر با 16 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارند و تا کنون در چهار بازی خانگی سه پیروزی کسب کردند. شاگردان عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم والیبال پیشگامان در صورت کسب پیروزی در برابر شهرداری ارومیه فاصله بسیار کوتاهی با قهرمانی در نیم ف
صل خواهند داشت. در پنجاه و ششمین بازی لیگ برتروالیبال سال 91 شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم متین ورامین در سالن شهید گل عباسی این شهر میزبان نوین کشاورز هستند. به نظر نمی رسد که متین ورامین که در حال حاضر با 19 امتیاز در مکان دوم جدولقرار دارد، در برابر شاگردان مسعود آرمات در این بازی خانگی مشکل خاصی داشته باشند، زیرا تیم نوین کشاورز با هشت امتیاز در رتبه یازدهمجدول قرار دارد.
تیم های میزان خراسان و شهرداری تبریز برگزار کننده چهارمین بازی هفته دهم لیگ برتر والیبال در سالن مهران مشهد خواهند بود. شاگردان جبارقوچانژاد در حالی به مصاف نماینده تبریز خواهند رفت که با 17 امتیاز در مکان پنجم جدول قرار دارند.تیم میزان خراسان در پنج بازی خانگی تنها یک شکست داشته و این هفته در ششمین بازی خانگی خودبه مصاف شهرداری تبریز می رود. تیم والیبال شهرداری تبریز در نخستینحضور خود در لیگ برتر والیبال با هدایت قاسم تاجری در 9 بازی قبلیخود هفت شکست تجربه کرده استو با 9 امتیاز در مکان نهم قرار دارد. تیم والیبال سایپا که در هفته نهم لیگ برتر والیبال مجدد به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها پیوست، در هفته دهممهمان آلومینیوم المهدی در سالن فجر شهر بندرعباس است. نایب قهرمان شش دوره لیگ برتر والیبال در این دوره از رقابت ها با هدایت دکتر فرهاد نفرزاده هفت پیروزی کسب کرده و در حال حاضر نیز با 17 امتیازدر مکان چهارم جدول قرار دارد. المهدی حریف این تیم با 10 امتیاز در مکان هشتم است اما شاگردان محمدرضا دامغانی از سه بازی خانگی، دو پیروزی کسب کردند که مهترین آن شکست کاله در هفته هشتم لیگ برتر والیبال است.
در ششمین بازی هفته دهم دور رفت لیگ برتر والیبال تیم قعر جدولی جواهری گنبد میزبان باریج اسانس کاشان و شاگردان حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی والیبال کشورمان هستند. باریج اسانس در این دوره از رقابت ها وضعیت مناسبی ندارد و در حال حاضر با هشت امتیاز در رتبهدهم لیگ برتر والیبال قرار دارد. رضا ابراهیمی سرمربی جواهری گنبد می تواند از این فرصت استفاده کرده و با کمک هواداران گنبدی خود به نخستین پیروزی تیم جواهری در لیگ برتر والیبال امسال د
ست یابد. برنامه دیدارهای هفته دهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
ارومیه – ساعت 17، شهرداری ارومیه – پیشگامان کویر یزد،
سالن غدیر ورامین – ساعت 17، متین ورامین – نوین کشاورز، سالن ش
هید گل عباسی مشهد – ساعت 17، میزان خراسان – شهرداری تبریز، سالن مهران
تهران – ساعت 17، پیکان – کاله مازندران ، خانه والیبال
بندرعباس – ساعت 16، آلومینیوم المهدی – سایپای البرز، سالن فجر
گنبد – ساعت 17، بازرگانی جواهری – باریج اسانس کاشان، سالن المپیک
جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تاپایان هفته نهم به قرار زیر است:
1- پیشگامان کویر یزد 21 امتیاز
2- متین ورامین 19 امتیاز
3- کاله مازندران 18 امتیاز
4- سایپای البرز 17 امتیاز
5- میزان خراسان 17 امتیاز
6- پیکان تهران 16 امتیاز
7- شهرداری ارومیه 16 امتیاز
8- آلومینیوم المهدی 10 امتیاز
9- شهرداری تبریز 9 امتیاز
10- باریج اسانس 8 امتیاز
11- نوین کشاورز 8 امتیاز
12- بازرگانی جواهری یک امتیاز

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اسامی ناظرین و داوران و برنامه ي هفته دهم لیگ برتر
بازديد : 710


سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامیناظرین و داوران بازی های هفته دهم دور رفت لیگ برتر والیبال را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام"سردار سرلشگر شهید حسن طهرانیمقدم" روز یکشنبه 12 آذرماه با برگزاری شش دیدار در شهرهای ارومیه، ورامین، مشهد، تهران، بندرعباس و گنبد پیگیری خواهد شد.
برنامه کامل دیدارهای هفته دهم لیگ برتر والیبال به همراه اسامی ناظرین و داوران این بازی ها به قرار زیر است:
ارومیه – ساعت 17، شهرداری ارومیه – پیشگامان کویر یزد، سالن غدیر ناظر (خلیل یگانه مجد)، داور اول (ابراهیم فیروزی) و داور دوم(محمد عشقدوست).
ورامین – ساعت 17، متین ورامین – نوین کشاورز، سالن شهید گل عباسی ناظر (سعید درخشنده)، داور اول (کیوان عابدزاده) و داور دوم(وحیدپورکاشیان).
مشهد – ساعت 17، میزان خراسان – شهرداری تبریز، سالن مهران ناظر (محمدحسن خوشدل)، داور اول (اصغر حاجی کاظمی) و داور دوم(محمد ابراهیم زاده).
تهران – ساعت 17، پیکان – کاله مازندران ، خانه والیبال ناظر (امیدوار حاتمی)، داور اول (حمید راهجردیان) و داور دوم(نادر انصاری).
بندرعباس – ساعت 16، آلومینیوم المهدی – سایپای البرز، سالن فجر ناظر (حمید حق بین )، داور اول (حسین پورکاشیان) و داور دوم(علیرضاقریب).
گنبد – ساعت 17، بازرگانی جواهری – باریج اسانس کاشان، سالن المپیک ناظر (یونس حسن زاده)، داور اول (بهروز جعفری) و داور دوم(مسعود ذوقی).

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

پيشگامان در صدر ماند،سايپا خود را به جمع چهار تيم رساند
بازديد : 831


دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال با برگزاری شش دیدار پیگیری شد که در مهمترین نتایج آن تیم کالهمازندران از بحران خارج شد، سایپا به جمع چهار تیم برتر آمد و پیشگامان با شکست نماینده تبریزدر صدر ماند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نهم لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با برگزاری شش دیدار در شهرهای ورامین، تبریز، تهران، کرج، آمل و کاشان پیگیریشد.
در ورامین متین که با صدرنشین لیگبرتر والیبال هم امتیاز بود، در سالن شهید گل عباسی سه بر دو مغلوب شهرداری ارومیه، مهمان خود شد تا تنها به یک امتیاز این بازی دست یابد و اختلاف امتیازهای خود با صدرنشین رقابت ها را به دو امتیاز برساند. نماینده ارومیه به رغم کسب دو امتیاز این پیروزی از جایگاه ششم جدول به رتبه هفتمی سقوط کرد.
در پنجاهمین دیدار لیگ برتر والیبال امسال، شهرداری تبریز میزبان پیشگامان کویر یزد صدرنشین این رقابت ها در سالن شهید اقدمی شهر تبریز بود اما نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و سه بر یک مغلوب مهمان خود شد. پیشگامان بعد تجربه دو شکست به یک پیروزی دست یافت و با 21 امتیاز همچنان در صدر جدول ماند و نماینده تبریز نیز با همان 9 امتیاز قبلی رتبه نهم جدول را حفظ کرد. تیم های نوین کشاورز و پیکان تهران نیز در خانه والیبال تهران به میزبانی نوین کشاورز به مصاف یکدیگر رفتند که پیکان قهرمان یازده دوره لیگ برتر سه بر صفر حریف خود را شکست داد. پیکان با کسب امتیاز این بازی جمع اندوختههای خود را به 16 رساند و با یک پله صعود در جدول رقابتها به رتبه ششم آمد. اما نوین کشاورز رتبه دهمی جدول لیگ برتر والیبال را با هشت امتیاز خود با جایگاه یازدهمی عوض کرد.
تیم والیبال سایپا در چهارمین دیدار هفته نهم لیگ برتر والیبال میزبان میزان خراسان بود و سه بر یک این تیم را از پیش رو برداشت تا یک پیروزی دیگر در خانه به دست آورد. سایپا دوباره به جمع چهار تیم برتر رقابت ها پیوست تا با 17 امتیاز کسب شده، امید خود برای رفتن به بازی های پلی آف را زنده کند. میزان خراسان تنها تیم بازنده این هفته است که دو پله سقوط در جدولرا تجربه می کند و از جایگاه سومی به پنجمی تغییر مکان داد.
در دیگر دیدار این هفته لیگ برتر والیبال تیم کاله مازندران سه بر یک جواهری گنبد را در سالن پیامبر اعظم آمل شکست داد تا بعد از سههفته تجربه تلخ شکست، کام خودرا با پیروزی در برابر ضعیف ترین تیم لیگ برتر شیرین کند و با یک پله صعود در جدول (رتبه سومی) به نوعی از بحران خارج شود.
در ششمین بازی هفته نهم لیگ برتروالیبال باریج اسانس میزبان آلومینیوم المهدی در سالن جهان پهلوان تختیشهر کاشان بود که سه بر یک دربرابر مهمان خود به پیروزی رسید تابا یک رتبه صعود جایگاه دهم جدول لیگ برتر والیبال را با هشت امتیاز به دست آورد. المهدی با پذیرش این شکست تغییری در جایگاه هشتمی خود ندید. حضور یک هزار تماشاگر و توهین تعدادی تماشاگر نما به یکی از بازیکنان آلومینیوم المهدی ونارضایتی احمد بندری ناظر مسابقه از این موضوع از جمله حاشیه های این دیداربود.
نتایج کامل دیدارهای هفته نهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
متین ورامین 2– شهرداری ارومیه 3: (22-25، 21- 25، 25- 19، 25-23 و 13- 15)
شهرداری تبریز یک – پیشگامان کویر یزد 3: (25- 19، 20- 25، 20- 25 و 24- 26)
نوین کشاورز صفر – پیکان تهران 3: (17-25، 18- 25 و 21- 25)
سایپای البرز 3– میزان خراسان یک: (25-14، 16- 25، 25- 21 و 25- 15)
کاله مازندران 3– جواهری گنبد یک: (22-25، 25- 20، 25- 18 و 25- 23 )
باریج اسانس 3– آلومینیوم المهدی یک :(18-25، 27- 25، 25- 22 و 25- 17)
جدول رده بندی لیگ برتر والیبال تاپایان هفته نهم به قرار زیر است:
1-پیشگامان کویر21
2-متین ورامین19
3-کاله مازندران18
4-سایپا البرز17
5-میزان خراسان17
6-پیکان تهران16
7-شهرداری ارومیه16
8-آلومینیوم المهدی10
9-شهرداری تبریز9
10-باریج اسانس8
11-نوین کشاورز8
12-جواهری گنبد1

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

مصاحبه ي اختصاصي با: فرهاد قائمي
بازديد : 6340

1.ابتدا یه بیوگرافی کوچولو از خودتون بگید؟
- فرهاد قائمی متولد1368/6/ 6از استان گلستان شهرستان گنبد ویک خانواده‌ی کاملا ورزشی!(گفتین کوچولو باشه!)
1.ما دوست داریم بدونیم چگونه شدیدفرهاد قائمی؟بگید از کجا وکی والیبال را شروع کردید؟وتا به الان کجاها بازی کردید؟
-من قبل اینکه عضو تیم ملی نوجوانان بشم سال دوم راهنمایی بود که والیبال را از زمین های خاکی شروع کردم و. بعد یه مدت دیگه بادوستام یه تیم میشدیم میرفتیم جاهای مختلف تا مسابقه بدیم، بعد من رفتم واسه تیم صنام تست بدم که اونجا پذیرفته شدم و به عضویت تیمجوانان این باشگاه دراومدم.و بعد در مسابقات آموزشگاهی در ارومیه به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدمووپس از حدود یک سال اردو به عضویت تیم ملی نوجوانان در اومدم.بعد مسابقات تیم ملی به عضویت تیم استقلال گنبد و سپس بیم بابل ودوباره گنبد این بار دوسال در باشگاه جواهری ویک سال هاوش بودم امسالم که در خدمت باشگاه کاله مازندران هستم.
2.زمان بازی درتیم ملی نوجوانان ویا قبل از آن چند درصد فکر میکردید به اینجا برسید؟
-100%!من واسه هدف مشخصی که داشتم واقعا تلاش میکردم ومطمئن بودم اگه به این شکل ادامه میدادم به لطف خدا به اینجا وحتی مراحل بالاتر خواهم رسید و بابت این موضوع خداوند را شاکرم.
3.عامل موفقیتت چیه؟
-داشتن هدف و تمرینات منظم و مشاور خوب
4.الگوت تو والیبال ایران و جهان کیه؟
-الگوی خاصی ندارم بیشتر سعی میکنم از هر بازیکن نکات مثبتش و یاد بگیرم ولی از نظر شخصیتی از رحمان رئوفی بیشتر خوشم میاد...
5.کدوم لیگ دنیا رو واسه بازی کردن بیشتر می پسندی؟
-ایتالیا
6.خیلی ها علاقه مندن بدونن دلیل ژستت موقع سرویس زدن چیه؟این ژستو از جایی گرفتی؟
-دلیلش اینه که به این پوزیشن عادتکردم و تمرکز بیشتری دارم موقع زدن سرویس_ ایده خودمه از جایی نگرفتم
7.یکی از دوستان پرسیدن موقع زدن سرویس تو اون پوزیشن به چی فکر میکنی؟
-به اینکه توپ و با چه ارتفاعی پرتاب کنم و به کدوم منطقه بزنم
8.به نظرت بهترین بازیکن دنیا تو پست خودت (دریافت کننده قدرتی) کیه؟
-مورلیو از برزیل
9.اگه بخوای یک تیم منتخب از بهترین های والیبال دنیا رو انتخاب کنی،کیان؟
-نمیشه تیم منتخب انتخاب کرد هر بازیکنی ممکنه تو یک تورنومنت یا یک بازه زمانی خاص خوب باشه ولی تو زمان و مکان دیگه یکی خیلی بهتر از اون ظاهر بشه،ولی از لحاظ کار تیمی برزیل رو انتخاب میکنم.
10.موفق ترین ورزشکار استان خودت یعنی گلستان کیه به نظرت؟
-جلیل ایمری کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته ایران.
11.صمیمی ترین دوستت تو تیم ملی کیه؟
-با همه خوب و رفیقم ولی بیشتر با مجتبی میرزاجانپور هستم.
12.یکم در مورد آقای خاص والیبال یعننی خولیو ولاسکو بگو واسمون؟
-یک مربی با برنامه،باتمرینا ت واقعا منظم که بیشتر از لحاظ روانی با بازیکن ها کار میکنه.
13.گفته بودن آقای سیچلو میخواسته ببرتت لیگ ایتالیا ولی فدراسیون مانع شد،درسته؟
-آره،ولی بخاطر مشکل خدمت سربازی نمیتونستم از کشور خارج بشم.
14.از لیگ ژاپن پیشنها دی داشتی تابه حال؟از کشور های دیگه چی؟ -خیر
15.یکی از دوستان پرسیده به هم تیمیات زبان ترکمنی یاد میدی؟شدهموقع عصبانیت تیکه ترکمنی بندازی به کسی؟
-( با خنده) خیلی!
16.اگه والیبالیست نمیشدی دوست داشتی چیکاره شی؟
-(با کلی مکث) نمیدونم،تا به حال بهش فکر نکردم!
17.نظرت در مورد پدر والیبال گنبد زنده یاد نوری آزمون چیه؟
-یک آدم دلسوز که برای والیبال استان و کشور زحمات زیادی کشید،یادمه با ماشبن شخصی و باهزینه خودش مارو میبرد روستای پشمک و تمرین میداد (روحش شاد...).
18.یکی از دوستان هوادارای شما و تیم پیکان پرسیدن امکان داره فصل بعد تو رو تو لباس تیم پیکان ببینه؟
-واسه فصل بعد الآن نمیتونم تصمیمی بگیرم ولی اگه آخر فصل پیشنهادی از این باشگاه داشته باشم قطعا بهش فکر میکنم.
19.چی شد که این فصل از گنبد جدا شدی؟ و چی شد که کاله آمل روانتخاب کردی؟
-امسال شرایط والیبال گنید طوری شدکه برخلاف میل باطنیم مجبور به جدایی شدم،تا روزهای آخر منتظر موندم ولی جواب روشنی مبنی بر تیمداری از سوی باشگاه داده نمیشد و در نهایت با کسب اجازه از آقای محمدی اومدم کاله آمل_خوب از باشگاه کاله شناخت کاملی داشتم باشگاهی که برای بازیکناش ارزشزیادی قائل میشه،امکانات و مدیریت خوب و مدیرعامل کاملا ورزشی داره.
20.آقای جواهری تو صداوسیما استانیاعلام کردن پیشنهاد 170 میلیونی بهت دادن این خبر صحت داره؟
-منم مثل شما تو صداوسیما این خبر وشنیدم و قبل از اون هیچ گونه تماسی با من گرفته نشده بود،این پیشنهاد تو صداوسیما زمانی اعلام شد که چند هفته قبل با تیم کاله قرارداد بستهبودم و تو رسانه هام اعلام شده بود مناون موقع تو تمرینات تیم کاله بودم و هقته بعد هم شروع لیگ بود.
21.نظرت در مورد تیم جواهری و بازکن های غیر بومیش چیه؟
-در مورد باشگاه جواهری نظری ندارم اما بازکنای خوبی داره که همشون تو مقاطع مختلف تیم های ملی بازی کردن یا هنوز دارن بازی میکنن و براشون آرزوی موفقیت میکنم.
22.آقای محمدی(مالک باشگاه هاوش) گفتن سال آینده میخوان تیم قدرت مندی بدن و تورو میخوان به عنوان اولین بازیکن جذب کنن،علاقه به بازگشت داری؟
-شرایط الآن طوریه که تمرکزم واسه این فصل فقط رو کاله آمله ولی اگه آقای محمدی تیم داری کردن و پیشنهاد دادن با آغوش باز استقبال میکنم و به پیشنهاد فکر میکنم.
23.به صفحه هواداران فرهاد قائمی تو فیس بوک سر هم میزنی؟
-بله تو زمان استراحت به صفحه سر میزنم.جا داره از همه عزیزان اعضای صفحه بابت حمایتاشون ازم تشکر کنم
24.تعداد زیادی از کامنتا مربوط میشد به درخواست هواداران گنبدی که میخوان برگردی گنبد و گفتن بی صبرانه مننظر فصل بعد و بازگشتت به گنبدن،حتی یکسری میگن ما بخاطرت کری خونی با آملیا رو کنار گذاشتیم و دوست داریم امسال کاله قهرمان شه.نظرت در مورد این چیه؟
-خودم در جریان این کامنتا هستم.خودم مثل بقیه روزی هوادار بودم حتی یبارعکسم و که بین تماشاگرا بودم تو صفحه اول هفته نامه ترکمن صحرازده بودن.امیوارم روزی برسه که همه به آرزشون برسن و همه بازیکنای بومی گنبد در قالب یک تیم و برای گنبد و این هواداران بازی کنیم.
25.چگونه به محبوبترین بازیکن ترکمن صحرا تبدیل شدی؟
-من واسه حرفه خودم و پیشرفت تلاش زیادی میکنم و تو این راه هوادارامن و حمایت میکنن .
26.محبوبیتی که تو گنبد داری تو آمل هم هست؟
-هوادارای کاله هم نسبت به من لطفداشتن از اول فصل که اومدم من و حمایت کردن تا احساس غربت نکنم.
27.سقف آرزوهای فرهاد قائمی تو والیبال کجاس؟
-دوست دارم با تیم ملی تا جایی که در توانمون هست جایگاه والیبال کشور و تو دنیا بهبود ببخشیم.
28.تو این چند سال که داری والبیال بازی میکنی اتفاق جالبی بوده که بخوای به هوادارات بگی؟
-چند سال پیش که خودم تماشاگر و هوادار والیبال بودم تیم پیکان بامربی گری پارک کی وون و بازیکنای بزرگی مثل بهنام محمودیاومده بود گنبد من با دوستام رفتیم سر تمرین تا ازشون امضاء بگیریم واسم جالب بود که تو تورنومنت انتخابی المپیک رودرروی تیم آقای پارک کی وون ( تیم ملی کره جنوبی) بازی کردم.
29.میگن ترکمن ها تو عروسیا مسابقه والیبال میذارن،خودتم بازی میکنی؟
-بله نه تنها من بلکه تموم بازیکنای سوپر لیگی منطقه تو این مسابقات بازی میکنن و این مسابقات واسه جوونا خیلی فرصت مناسبیه تا خودشونو نشون بدن و انگیزه و تجربه کسب کنن.
30.وقت آزادت چیکار میکنی؟تو گنبد فرهاد قائمی و کجا میشه پیدا کرد؟
-زیاد وقت آزاد نداریم وقتی گنبدم بیشتر سعی میکنم کنار خونواده باشمو استراحت کنم.
31.خوب فرهاد جان بابت وقتی که در اختیارمون گذاشتی ممنون...و در آخرحرف پایانی...
-بازم جا داره از تموم هوادارا و کسایی که تشویقاشون خیلی روحیه بخشه تشکر کنم و آرزوی موفقیت میکنم واسه همشون... .


موضوع: اخبار واليبال,بيوگرافي بازيكنان,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برنامه و اسامي داوران و ناظران هفته ي نهم ليگ برتر واليبال
بازديد : 674

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظرین و داوران بازی های هفته نهم دور رفت لیگ برتر والیبال را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام"سردار سرلشگر شهید حسن طهرانیمقدم" فردا چهارشنبه هشتم آذرماه با برگزاری شش دیدار در شهرهای ورامین، تبریز، تهران، کرج، آمل وکاشان پیگیری خواهد شد. برنامه کامل دیدارهای هفته نهم لیگبرتر والیبال به همراه اسامی ناظرین و داوران این بازی ها به قرار زیر است:
ورامین - ساعت 17، متین ورامین – شهرداری ارومیه، سالن شهید گل عباسی ناظر (امیدوار حاتمی)، داور اول (حمید راهجردیان) و داور دوم(نادر انصاری).
تبریز – ساعت 17، شهرداری تبریز –پیشگامان کویر یزد، سالن شهید اقدمی ناظر (محمد حسین شفقی)، داور اول (حسین پورکاشیان) و داور دوم(مسعود ذوقی).
تهران – ساعت 17، نوین کشاورز – پیکان تهران، خانه والیبال ناظر (محمدحسن خوشدل)، داور اول (مرتضی اکرمی) و داور دوم(علیرضا قریب).
کرج – ساعت 17، سایپای البرز – میزان خراسان ، سالن انقلاب اسلامی ناظر (شهباز صدری)، داور اول (محمدشاهمیری) و داور دوم(بهرام سلیمانی).
آمل – ساعت 17، کاله مازندران – جواهری گنبد، سالن پیامبر اعظم ناظر (اسماعیل صباغ)، داور اول (ابراهیم فیروزی) و داور دوم(اصغر میرزایی).
کاشان- ساعت 17، باریج اسانس – آلومینیوم المهدی، سالن تختی ناظر (احمد بندری)، داور اول (مسعود قاری) و داور دوم(وحیدپورکاشیان)

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

عطایی در کاله ماند/ سلیمانی: به تیم پاداش ميدهم!
بازديد : 822

مدیرعامل باشگاه کاله از ادامه همکاری با بهروز عطایی به عنوانسرمربی و همچنین اعطای پاداش نقدی به بازیکنان خبر داد. بهمن سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: استعفای بهروز عطایی به دلیل عملکرد بازیکنان بود و باشگاه در آن نقش نداشت. روز جمعه با بازیکنان جلسه‌ای داشتم و گفتم سنگی را که خودتان درون چاه انداختید، باید بیرون آورید. عملکرد شما موجب شده که عطایی استعفا دهد. خودتان هم او رامنصرف کنید. به دنبال این جلسه، بازیکنان و عوامل تیم سراغ عطایی رفتند و او را از منزل به سر تمرین بردند. بدین ترتیب موضوع استعفای عطایی خاتمه یافت. وی افزود: بهروز عطایی از مربیان بزرگ و با تجربه ایران است که چهار سال با کاله سابقه همکاری داشته است و از نیروها و سرمایه‌هایاین باشگاه به شمار می‌رود. به هر حال او را درک می‌کنم. وقتی تیمی بزرگ مثل کاله سه شکست متوالی را می پذیرد قدری کار سخت می‌شود و ابعاد ماجرا بزرگ می‌شود. این موضوع طبیعی است. اما شخصا به تقویت و ترمیم بیشتر از تغییر اعتقاد دارم. همین امروز هم به همه بازیکنان و کادر فنی پاداش نقدی می‌دهم و امیدوارم حاشیه‌ها همین جا تمام شود. سلیمانی با اظهار تعجب از اخبار منتشر شده درباره مذاکره کاله با گزینه‌های دیگر برای هدایت این تیم، گفت: شخصا با هیچ کسی در این باره مذاکره نکرده ام و نمی‌دانم این خبر چگونه منتشر شد. مدیرعامل باشگاه کاله در پایان گفت: روز جمعه با بازیکن خارجی تیمم جلسه داشتم. خود او اصرار می‌کرد که امکانات باشگاه کالهمناسب است. سالن بدنسازی، استخرو سالن تمرین همه استاندارد هستند. حتی طی این یکی، دو روز درباره وضعیت تدارکات و لباس بازیکنانهم تحقیق کردم تا هیچ مشکلی از نظر حمایت باشگاه بر سر راه موفقیت تیم وجود نداشته باشد. پتکوویچ، پاسور ما می‌گفت که نوع تمرینات بهروز عطایی مطابق با جدیدترین شیوه‌های روز دنیا است واز این حیث نیز مشکلی نداریم. به نظر من تیم کاله شرایط خوبی دارد ودر نهایت می‌توانیم خیلی زود به شرایط ایده‌آل باز گردیم.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

بهروز عطایی استعفای خود را اعلام کرد
بازديد : 784

بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران بعد از سومین شکست پیاپی در رقابت های سوپر لیگ والیبال کشور در گفت و گو تلفنی با بهمن سلیمانی مدیر عامل باشگاه ورزشی کاله مازندران استعفای خود را به طور شفاهی اعلام نمود.
منبع : سایت باشگاه کاله

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

افشاردوست: ولاسکو برای نیمه نهایی لیگ، به ایران می آید
بازديد : 582

دبیر فدراسیون والیبال از حضور خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی بزرگسالان در ایران از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال خبر داد. محمود افشاردوست در گفت‌وگو باخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره مفاد قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال اظهار کرد: من دقیقا از ریز مفاد قرارداد ولاسکو اطلاع ندارم اما مطمئن باشید که بحث‌های مطرح شده درباره حضور وی به عنوان استاد در کلاس‌های مربی‌گری در زمان هدایت تیم ایراندرست نیست چرا که نه تنها ولاسکو بلکه هیچ مربی حرفه‌ای قبول نمی‌کند زمانی که درگیر یک تورنمنت است و هدایت تیم ملی یک کشور را بر عهده دارد، در کلاس‌های آکادمیک شرکت کند چه برسد ولاسکو که خیلی به اصولمربی‌گری حرفه‌ای پایبند است. البته ممکن است وی در زمانی که در مرخصی به سر می‌برد، سایر فعالیت‌های حرفه‌ای خود را دنبال کند اما این بدان معنا نیست که مشکلی برای تیم ملی ایران به وجود آید. وی از حضور ولاسکو در پایان سال جاری خبر داد و گفت: طبق توافق انجام شده قرار است تا سرمربی تیم ملی از مرحله نیمه نهایی لیگ به تهران بیاید و بازی‌های نیمه نهایی، فینال و رده‌بندی را از نزدیک ببیند. دبیر فدراسیون والیبال درباره حضور دردوره آموزشی و کنفرانس مدیریت و بازاریابی فدراسیون جهانی در تایلند گفت: خدا را شکر من در این دوره حضور موفقی داشتم و مباحثی درباره ساختار تیم‌داری، باشگاه‌ها و فدراسیون‌ها مطرح شد. همچنین بحث‌هایی درباره بازاریابی و مدیریتمالی نهادهای ورزشی پدید آمد که بسیار مفید بود. در حاشیه این جلسات گفت‌وگوهایی با مسئول کمیته تکنیک و توسعه فدراسیون جهانی والیبال و همچنین رییس بخش مارکتینگ AVC و عضو کمیته بازاریابی فدراسیون جهانی داشتم و دودرخواست را مطرح کردم اول اینکه مفاد بند توسعه امکانات والیبال شامل حال ایران شود. این موضوع خود به دو بخش حمایت‌های مالی و همچنین ارائه امکانات سخت‌افزاری به تیم‌های ایرانی تقسیم می‌شود. همچنین رایزنی‌هایی نیز برای افتتاح دفتر AVC در ایران انجام دادم. خوشبختانه پیشنهادهای ما با موافقت‌های اولیه مسئولان کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی روبه‌رو شد و نیازمند این است تا در آینده نیز در این رابطه رایزنی‌های لازم را انجام دهیم. افشاردوست درباره حاشیه‌های به وجود آمده در هفته ششم گفت: ما شدیدا اتفاقی که رویداد را محکوم می‌کنیم. به هر حال درگیری بازیکن و داور عمل بسیار زشتی است. البته من با توجه به عکس‌هایی که دیدم معتقدم که می‌شد معانی مختلفی از حرکت لیبروی تیم شهرداری ارومیه برداشتکرد. شاید اگر بگوییم ضرب و شتم داور، معنی متفاوتی از آنچه روی داده در ذهن خوانندگان ایجاد می‌شود. به هر حال ما چنین رفتاری را در والیبال شدیدا محکوم می‌کنیم و با چنین مسائلی برخورد می‌کنیم. شاید اساسنامه ما هم نیاز به بازنگری دارد تا تغییراتی در آنایجاد شود و قوانین محکم‌تر و سخت‌گیرانه‌تری برای چنین مواردی پیش‌بینی شود تا به نوعی بازدارندگی را بالا ببرد. وی ادامه داد: در والیبال کارهای فرهنگی زیاد انجام شده اما باز هم جادارد تا مسائل فرهنگی را دنبال کنیم. من از همه باشگاه‌ها، مربیان و تیم‌های والیبال می‌خواهم که بیشتر به مسائل اخلاقی و فرهنگی توجه کنند و امیدوارم حاشیه‌های هفته ششم دیگر در والیبال تکرار نشود.
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

ناكامي پيكان،كاله و پيشگامان در هفته ي هشتم
بازديد : 780

هفته هشتم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم‌های "متین ورامین" و"آلومینیوم المهدی" به ترتیب مقابل"پیکان تهران" و "کاله" به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در هشتمین هفته از رقابت‌هایلیگ برتر والیبال شش دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد. در یکی از جالب‌ترین نتایج کاله با نتیجه 3 بر صفر مقابل آلومینیوم المهدی تن به شکست داد و بدینترتیب سومین باخت متوالی خود را در لیگ پذیرفت. در تهران نیز تیم مدعی پیکان میزبان ستارگان متین ورامین بود. این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان مصطفی کارخانه و تیم متین ورامین به پایانرسید. همچنین در شهر یزد تیم پیشگامان کویر مقابل سایپا مغلوب شد تا شاگردان نفرزاده با غلبه بر صدرنشین مسابقات به یک برد ارزشمند دست پیدا کنند.
** نتایج هفته هشتم لیگ برتر والیبال:
شهرداری ارومیه 3 – شهرداری تبریز یک
پیکان یک – متین ورامین 3
آلومنیوم المهدی 3 - کاله صفر
میزان خراسان 3 - باریج اسانس یک
جواهری گنبد یک - نوین کشاورز 3
پیشگامان کویر یک - ساییا 3
**جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر والیبال
1 - پیشگامان کویر 18امتیاز
2 - متین ورامین 18 امتیاز
3 - میزان خراسان 17 امتیاز
4 - کاله مازندران 15 امتیاز
5 - سایپا البرز 14 امتیاز
6 - شهرداری ارومیه 14 امتیاز
7 - پیکان تهران 13 امتیاز
8 - آلومینیوم المهدی 10 امتیاز
9 - شهرداری تبریز 9 امتیاز
10 - نوین کشاورز 8 امتیاز
11 - باریج اسانس 5 امتیار
12 - جواهری گنبد 1 امتیاز

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

گنبد پايتخت واليبال ايران
بازديد : 6065


عكسي از اولين تيم واليبال ايران كه در گنبد كاووس تشكيل شده است!
واليبال گنبد از ابتدا پايتخت واليبال ايران بوده،هست و خواهد بود! با وجود مشكلات و نبود بودجه و سالن و امكانات كافي بازهم اين غيور مردان تركمن صحرا بوده اند كه با امكانات بسيار كم خوش درخشيده و پرچم واليبال گنبد را برفراز اين مرز وبوم بالا نگاه داشته اند!!
عكس فوق سند ديگري بر عشق و علاقه ي شديد واليبال دوستان گنبدي و تركمن صحراييست! براستي در كجاي ايران يا جهان اينگونه تصاويري را مشاهده كرده يا ديده ايد؟ بازهم ميگوييد گنبد پايتخت واليبال نيست؟! با چه رويي؟! در كدام يك از شهر يا استان ايران،4بازيكن بطور همزمان در تيم ملي بوده اند؟بجز گنبد؟ در دهه ي 60،4بازيكن تيم ملي از گنبد بوده اند ... در جام جهاني جوانان 2007 مكزيك نيز،4بازيكن گنبدي بطور فيكس در تركيب 6 نفره ي تيم ملي بازي كردند كه عكس هاي زير سندي بر اين مدعاست! در تصاوير فوق: فرهاد قائمي،گل محمد سخاوي،ادريس دانشفر و ابراهيم چابكيان ديده ميشوند!
اميدواريم سال آينده در تيم كاملا بومي هاوش بازيكنان زير را ببينيم تا همگان قدرت واقعي واليبال گنبد را ببينند!

ميكائيل تاجر ادريس دانشفر فرهاد قائمي گل محمد سخاوي ابراهيم چابكيان و ديگر ستارگان واليبال شهرمان... تا باري ديگر شاهد پر شدن سالن المپيك از تماشاگران خونگرم تركمن صحرا باشيم...انشاالله... اما راجع به تيم بازرگاني جواهري گنبد كه امسال به عنوان نماينده ي گنبد ثبت نام كرده بايد بگويم كه اين تيم فقط اسمش گنبد است! ولي بازيكنانش غير بومي هستند! طبيعي است تيمي كه بومي نباشد طرفدار هم نخواهد داشت! و سالن المپيك كه فصل قبل جاي سوزن انداختن نداشت اكنون به اين وضع دچار شده... به اميد فرداهاي بهتر براي واليبال شهرمان...
موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف