پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

گنبد هدف پیکان یا پیکان قربانی سوم گنبد
بازديد : 4544

گنبد هدف پیکان یا پیکان قربانی سوم گنبد 1


هفته سوم لیگ برتر والیبال روز یکشنبه 12 آبان ماه با شش دیدار در شهرهای گنبد، ارومیه، تهران، تبریز، کرج و کاشان پیگیری می شود که پیکان قهرمان 11 دوره لیگ برتر والیبال در جدالی سخت به مصاف بازرگانی جواهری خواهد رفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران فردا یکشنبه با شش دیدار در حالی پیگیری خواهد شد که تیم های باریج اسانس، شهرداری تبریز و بازرگانی جواهری با شش امتیاز در رتبه های اول تا سوم جدول این رقابت ها قرار دارند.
در یکی از مهمترین بازیهای این هفته تیم والیبال جواهری گنبد که دو پیروزی در دو هفته گذشته به دست آورده، میزبان پیکان تهران پرافتخارترین تیم والیبال لیگ برتر ایران است. شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان در حالی مهمان جواهری هستند که با 4 امتیاز در رتبه چهارم هستند و کسب سه امتیاز این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.
شهر گنبد که در چند سال گذشته خاطره خوشی از حضور نمایندگانش در لیگ برتر والیبال ندارد، امسال شاهد حضور شگفت انگیز شاگردان بای محمد دوجی سرمربی بازرگانی جواهری است که دو پیروزی متوالی به دست آوردند. به همین دلیل بازیکنان جواهری با انگیزه دو چندان به مصاف پیکان می روند و هواداران این تیم نیز شرایط سحتی را برای تیم مهمان مهیا خواهند کرد تا شاید خاطرات خوش سالیان دور والیبال این شهر دوباره زبان زد همه شود.

باریج اسانس دیگر تیم شش امتیازه جدول این هفته در کاشان میزبان شهرداری زاهدان است. شهرداری زاهدان که هدایت آن را حمید موحدی بر عهده دارد، 10 روز است از شهر خود دور هستند. این تیم در راه بازگشت از تبریز به زاهدان، به کاشان می رود تا در سومین بازی خود به مصاف شاگردان مصطفی کارخانه برود. به نظر می رسد بازیکنان شهرداری زاهدان انگیزه خاصی برای پیروزی در ست نخست دارند و اگر تیم باریج اسانس در ست اول بازی اقتدار خود را به حریف دیکته کند، شاید بتواند به پیروزی دست یابد.

تیم کاله مازندان که در هفته دوم در تهران مغلوب پیکان شد، این هفته در سالن غدیر ارومیه بازی سختی در برابر شهرداری این شهر خواهد داشت. شاید بازیکنان کاه به دلیل شکست در بازی نخست خود در لیگ برتر روحیه مناسبی نداشته باشند و همین موضوع کار بهروز عطایی سرمربی کاله را سخت می کند که می بایست آنان را آماده جدالی احتمالا سنگین در حضور تماشاگران انبوه کند. از سوی دیگر شاگردان ابراهیم وطن پرست سرمربی تیم شهرداری ارومیه هفته پیش در برابر متین مغلوب شدند و برای دور نماندن از تیم های صدر جدول باید در مبارزه با کاله پیروز شوند.

تیم های نوین کشاورز و میزان مشهد که در حال حاضر با یک امتیاز به ترتیب در رتبه های نهم و دهم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند، در هفته سوم مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران در تهران به مصاف یکدیگر می روند. هر دو تیم دو شکست در پرونده خود دارند و این هفته فرصت مناسبی است که یکی از آنان یک پیروزی کسب کند، اما پیش بینی پیروز میدان سخت است. چراکه هر دو تیم از نظر فنی و انگیزه بازیکنان در یک سطح هستند. میزبانی نوین کشاورز تنها امتیاز برتر شاگردان مسعود آرمات سرمربی این تیم در برابر تیم میزان مشهد با هدایت جبار قوچان نژاد است.

تیم متین ورامین در دومین دیدار خود در لیگ برتر والیبال مهمان تبریزی ها است. این تیم در بازی نخست شهرداری ارومیه را در ورامین شکست داد. قضاوت در باره سطح فنی تیم متین هنوز زود است، اما این تیم از تجربه "دنیله بانیولی" سرمربی ایتالیایی خودش بهره می برد که در مدت عمر والیبالی اش جام قهرمانی های متعددی در ایتالیا و روسیه بالای سر برده است. از سوی دیگر شهرداری تبریز با هدایت حسین معدنی دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و یکی از سه تیم شش امتیازی این رقابت ها است. بنابر این در این دیدار که از امتیاز میزبانی برخوردار است با تمام توان به مصاف متین خواهد رفت.

تیم والیبال سایپا که  با بازیکنان جوان خود و با هدایت فرهاد نفرزاده در هفته سوم لیگ برتر والیبال میزبان نماینده بندرعباس در کرج است. این تیم از دو بازی قبلی خود (یک برد و یک شکست) تنها دو امتیاز کسب کرده و در حال حاضر در رتبه هفتم جدول این رقابت ها قرار دارد.
این در حالی است که تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس در قعر جدول این رقابت ها است و ادامه این روند می تواند انگیزه بازی و پیروزی را از شاگردان محمدرضا دامغانی برای ادامه رقابت ها بگیرد.

برنامه کامل دیدارهای هفته سوم لیگ برتر والیبال سال 93 جام "ولایت" به قرار زیر است:
گنبد، بازرگانی جواهری گنبد –پیکان تهران ، ساعت 17:15
ارومیه، شهرداری ارومیه – کاله مازندران ، ساعت17
تهران، نوین کشاورز –میزان مشهد، ساعت17:45
تبریز، شهرداری تبریز –متین ورامین، ساعت17
کرج، سایپا البرز –آلومینیوم المهدی بندرعباس، ساعت18
کاشان، باریج اسانس کاشان - شهرداری زاهدان، ساعت17:30


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
می پسندم نمی پسندم

برنامه مسابقات انتخابی قهرمانی جهان – تهران
بازديد : 2722

برنامه مسابقات انتخابی قهرمانی جهان – تهران 1

برنامه گروه B مسابقات والیبال انتخابی جهان  در قاره آسیا در تهران اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات انتخابی جهان (2014 لهستان) در قاره آسیا با چهار گروه چهار تیمی در کشور های استرالیا، ایران، چین و ژاپن در فاصله زمانی 3 تا 30 سپتامبربرگزار می شود که در گروه B تیم های ایران، پاکستان، بحرین و اندونزی از 20 تا 22 شهریور در تهران سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی با هم به رقابت می پردازند که در پایان تنها یک تیم از هر گروه به رقابت های جهانی 2014 لهستان صعود خواهد کرد.
بر اساس اعلام کمیته رویداد های بین المللی فدراسیون والیبال برنامه این رقابت ها به قرار زیر است:
چهارشنبه 20 شهریور
اندونزی – بحرین
ایران – پاکستان

پنجشنبه 21 شهریور
پاکستان – بحرین
ایران – اندونزی

پنجشنبه 21 شهریور
پاکستان – اندونزی
ایران – بحرین

لازم به ذکر است بر اساس مقررات فدراسیون جهانی والیبال نه بازیکن از ترکیب هر تیم شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان می بایست از ترکیب 12 نفره رقابت های انتخابی این مسابقات باشد.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دوشنبه آغاز تمرین تیم های ملی الف و ب
بازديد : 2634

دوشنبه آغاز تمرین تیم های ملی الف و ب  1

تمرینات تیم های ملی الف و ب کشورمان از فردا دوشنبه هفتم مردادماه با حضور 27 بازیکن آغاز خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال ایران 27 بازیکن را برای شرکت در اردوی آمادگی تیم های ملی الف و ب دعوت کرده است. دعوت شدگان فردا دوشنبه باید خود را به امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی معرفی کنند تا رسما اردوی آمادگی آنان شروع شود.
بر این اساس 14 بازیکن شامل سعید معروف، مهدی مهدوی، امیر غفور، شهرام محمودی، محمد موسوی، عادل غلامی، مسعود غلامی، سامان فائزی، قائمی؛ رحمان داوودی، علیرضا مباشری، حمزه زرینی ، فرهاد ظریف و مهدی مرندی در تیم ملی الف تمرین می کنند.
همچنین 13 بازیکن به نام های محمد طاهر وادی، مجتبی یوسفی، رشید یوسفی، رضا قرا، رضا صفایی، آرمین تشکری، مصطفی شریفات، حسین پور، محمد حسن سنوبری، آرش کشاورزی، پوریا فیاضی، آرش کمالوند و علیرضا جدیدی برای تمرین در تیم ملی ب دعوت شدند.
حضور قدرتمند در هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که مهرماه در امارات برگزار می شود، نخستین هدف خولیو ولاسکو از تشکیل اردوی تیم های ملی الف و ب کشورمان است.
همچنین مسابقات والیبال انتخابی جهان (شهریورماه در تهران) و حضور در مسابقات والیبال کشورهای اسلامی (یکم تا نهم مهرماه) از دیگر برنامه های تیم های ملی والیبال مردان ایران است که ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در این مسابقات تلفیقی از بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم های ملی الف و ب خواهد بود.
تمرینات تیم های ملی والیبال الف و ب ایران زیر نظر کادر فنی آغاز خواهد شد و خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی نیز دهم مردادماه به کشور باز خواهد گشت تا نظارت بر تمرینات را از 11 مردادماه آغاز کند.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دعوت روس ها از ایران جهت مسابقه با روسیه و ایتالیا
بازديد : 2341

روسیه از تیم ملی والیبال ایران برای برگزاری چند دیدار دوستانه دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی عمومی فدراسیون والیبال، روز گذشته فدراسیون والیبال روسیه با ارسال  نامه از تیم ملی والیبال کشورمان به منظور برگزاری چند دیدار دوستانه مقابل تیم های ملی ایتالیا و روسیه از تاریخ27 تا 31 آگوست 2013 در مسکو به طور رسمی دعوت کرد.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

فهرست 12 نفره ولاسکو برای ایتالیا اعلام شد
بازديد : 639

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 12 بازیکن اعزامی به ایتالیا برای رویارویی با تیم ملی والیبال ایتالیا در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی را معرفی کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو که همیشه تاکید بر آمادگی 22 بازیکن برای حضور در رقابت ها لیگ جهانی دارد، در فهرست 12 نفره خود نیز دو بازیکن را تغییر داده است.
در این فهرست رحمان داوودی و ارش کمالوند جایگزین حمزه زرینی و پوریا فیاضی شدند.
اسامی 12 ملی پوش والیبال کشورمان در دیدار با ایتالیا به قرار زیر است:
شهرام محمودی،  عادل غلامی،  سعید معروف،  فرهاد قائمی،  سید محمد موسوی، رحمان داوودی،  فرهاد ظریف،  امیر غفور،آرش کمالوند، مهدی مهدوی؛ آرمین تشکری و  علیرضا مباشری.
تیم ملی والیبال کشورمان شب گذشته تهران را به مقصد ایتالیا ترک  کرد تا هفتم و نهم تیرماه دو دیدار در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر والیبال در برابر ایتالیا که فعلا صدرنشین گروه دوم لیگ جهانی است، برگزار کند.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

لیست 12 نفره ایران برای پیکار با روس ها اعلام شد
بازديد : 813

لیست 12 نفره ایران برای پیکار با روس ها اعلام شد 1

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 12 بازیکن را برای شرکت در مسابقات لیگ جهانی والیبال در دیدار مقابل تیم ملی روسیه اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که روز سه شنبه 7 خردادماه تهران را به مقصد بلغارستان ترک می کند امروز آخرین تمرین خود را برگزار می کند تا با آمادگی کامل راهی اردوی تدارکاتی بلغارستان و بعد از انجام چند بازی دوستانه راهی روسیه شود.
اما در آستانه اعزام تیم ملی والیبال به بلغارستان و سپس روسیه، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال اسامی 12 بازیکن را برای دیدار مقابل روسیه قهرمان المپیک اعلام کرد که بر این اساس سعید معروف، مهدی مهدوی، محمد موسوی عراقی، آرمین تشکری، عادل غلامی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، آرش کشاورزی، پوریا فیاضی، امیر غفور، شهرام محمودی و فرهاد ظریف ، لیست 12 نفره تیم ملی ایران را در دیدار مقابل روس ها در چارچوب رقابت های لیگ جهانی را تشکیل می دهند.
همچنین بنا به تشخیص ولاسکو، سامان فائزی در اردوی تدارکاتی بلغارستان تیم ملی را همراهی می کند.
تیم ملی والیبال کشورمان از روز 17 خرداد ماه مسابقات خود در لیگ جهانی والیبال را با رقابت با تیم روسیه آغاز می کند و پس از برگزاری دومین دیدار خود مقابل روسیه در 18 خرداد بلافاصله به تهران می آید تا تمرینات خود را در دو گروه الف و ب در سالن دوازده هزار نفری آزادی برای دیدار مقابل صربستان پی گیری کند.
لازم به ذکر است بر اساس مقررات لیگ جهانی تیم ها می بایست پیش از هر بازی 12 بازیکن را از میان لیست 22 نفره انتخاب و معرفی کنند. به همین دلیل در مدتی تیم ملی در بلغارستان و روسیه می باشد، تیم ملی ب کشورمان زیر نظر حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی و دستیار کنونی خولیو ولاسکو تمرینات خود را در دونوبت صبح و عصر در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی در تهران پی گیری می کند.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برنامه دور سوم اعلام شد
بازديد : 657

برنامه دور سوم اعلام شد 1

رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا از روز شنبه با برگزاری 6 مسابقه آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با پایان دور دوم مسابقات و مشخص شدن رده بندی تیم ها در گروه های چهارگانه، تیم ها خود را برای انجام بازیهای دور سوم آماده می کنند. بر اساس برنامه، تیم ها در روز جمعه به استراحت می پردازند تا از روز شنبه مسابقات مرحله سوم خود را آغاز کنند. به این ترتیب دور یک چهارم نهایی مسابقات باشگاه های آسیا از روز شنبه آغاز می شود و روز یکشنبه هم دور نیمه نهایی برگزار خواهد شد.
 
برنامه مرحله سوم این رقابتها به شرح زیر است:
شنبه 7 اردیبهشت ماه
ساعت 9:00: العین امارات – ازبکستان (سالن شماره 2 آزادی)
ساعت 9:00: سهام عمان – بشریه لبنان
ساعت 11:00: چین تایپه – تویودا ژاپن
ساعت 13:00: الریان قطر - گاز هند
ساعت 15:00: آلماتی قزاقستان - لیونینگ چین
ساعت 17:00: کاله مازندران – گاز عراق


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

رده بندی تیم ها در دور دوم
بازديد : 801

رده بندی تیم ها در دور دوم 1
سابقات اعلام شد تا تیم ها بعد از یک روز استراحت ، از روز شنبه 7 اردیبهشت ماه رقابتهای خود را آغاز کنند.
با پایان مرحله دوم رقابتهای والیبال باشگاه های مردان آسیا رده بندی دور دوم تیم ها اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای والیبال مردان آسیا از روز اول اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم ها بعد از پنج روز رقابت با یکدیگر وارد دور سوم مسابقات شدند.
در دور دوم این رقابتها تیم های حاضر در چهار گروه و به صورت ضربدری ( گروه A با C و گروه B با D) به مصاف هم رفتند تا رده بندی آنها در گروه های خود مشخص شود. بعد از انجام 11 مسابقه در دو روز، رده بندی تیم ها از سوی کمیته برگزاری م

رده بندی تیم ها در گروه های چهارگانه به شرح زیر است:
گروه G: العین امارات، بشریه لبنان
گروه F : سهام عمان، ازبکستان، مالدیو
گروه E : کاله مازندران، چین تایپه، لیونینگ چین، گاز هند
گروه F : الریان قطر، آلماتی قزاقستان، تویودا ژاپن، گاز عراق


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

سه تغییر در لیگ جهانی
بازديد : 1149

سه تغییر در لیگ جهانی  1

سه تغییر در برنامه و فرمول برگزاری لیگ جهانی والیبال در سال 2013 به وجود آمد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال FIVB؛ تیم ملی پرتغال جایگزین تیم ملی مصر در گروه C لیگ جهانی والیبال شد و در پایان مرحله مقدماتی ( بین قاره ای) لیگ جهانی که قرار بود از هجده تیم شرکت کننده هشت تیم به مرحله نهایی صعود کنند، شش تیم به این مرحله صعود خواهند کرد. به این ترتیب که دو تیم برتر گروه های A و B و تیم برتر گروه C  به همراه آرژانتین میزبان مرحله نهایی، در این مرحله با هم رقابت خواهند کرد.
همچنین بر اساس تصمیم فدراسیون جهانی و موافقت فدراسیون های والیبال ایران و آلمان با توجه به اینکه مرحله نهایی در کشور آرژانتین برگزار می شود، به علت  بعد مسافت ایران و آرژانتین؛ دیدار تیم های ایران و آلمان که قرار بود 21 و 23 تیرماه برگزار شود، 21 و 22 تیرماه در سالن دوازده هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

رقابت های والیبال ساحلی قهرمانی کشور در تهران
بازديد : 766

مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی قهرمانی کشور جام سردار شهید تهرانی مقدم از امروز در تهران آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور از امروز 25 اسفندماه در زمین های والیبال ساحلی فدراسیون والیبال آغاز به کار کرد. در این مسابقات که با حضور 21 تیم از سراسر کشور برگزار می شود تیم ها در 8 گروه قرعه کشی شدند که در روز اول ، مسابقات خود را به صورت دوره ای برگزار کردند.
حسن منصوری سرپرستی کل مسابقات را در این دوره بر عهده دارد، ضمن اینکه نادر انصادی سرپرست فنی و محمدرضا کاویانی سرپرست داوری در این مسابقات هستند. همچنین 15 داور کار قضاوت در این مسابقات را بر عهده دارند.

گروه بندی این مسابقات به شرح زیر است:
گروه یک: درسا مهر کیش، هیئت والیبال کارگران خراسان رضوی، جوانان بندرعباس
گروه دو: نوین کشاورز تهران، یخچال فریزر سونیا
گروه سه: بیمه کارآفرین، اتوسرویس جعفری ندیم
گروه چهار: شهرداری ارومیه، امین پارک، شن و ماسه اولیایی آمل
گروه پنج: دانشگاه آزاد الف، کوا رشت
گروه شش: آلکان ماشین، دهیاری خواجه لر، آلومینیوم المهدی بندرعباس
گروه هفت: دانشگاه آزاد ب، صنایع بسته بندی دلگشا، آزادگان نعیم آباد یزد
گروه هشت: شهرداری تهران، شهدای آدران، سیبک خراسان رضوی
 
اما در روی اول این مسابقات که امروز در دو زمین والیبال ساحلی آزادی تهران برگزار شد تیم ها به مصاف هم رفتند که در پایان 16 تیم به مرحله دوم راه یافتند تا از فردا مسابقات خود در این مرحله را به صورت حذفی برگزار کنند.
 
بر اساس برنامه امروز 8 مسابقه برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:
ساعت 9 صبح: 

درسامهر کیش- دهیاری خواجه لر
شهدای آدران- کوا رشت
 
ساعت 9:40:

نوین کشاورز تهران – اتوسرویس جعفری ندیم
دانشگاه آزاد ب – ایمن پارک
 
ساعت 10:20:

شهرداری ارومیه – آزادگان نعیم آباد
دانشگاه آزاد الف – یخچال فریزر سونیا
 
ساعت 11:

بیمه کارآفرین – جوانان بندرعباس
آلکان ماشین – شهرداری تهران


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ناظران و داوران آخرین مسابقات لیگ برتر معرفی شدند
بازديد : 825

ناظران و داوران آخرین مسابقات لیگ برتر معرفی شدند 1

سازمان لیگ والیبال اسامی داوران و ناظران مرحله نهایی لیگ برتر را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز جمعه 25 اسفندماه بازیهای مرحله نهایی لیگ برتر والیبال در بازیهای رده بندی و فینال انجام می شود. بر این اساس در این روز تیم های متین ورامین و کاله مازندران در بازی فینال و تیم های پیکان تهران و سایپا البرز در بازی رده بندی به مصاف هم می روند. اما درآستانه این بازیها که در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می شود، سازمان لیگ اسامی داوران و ناظران این مسابقات را اعلام کرد که به شرح زیر است:
 
بازی رده بندی: ساعت 14:45: سایپا البرز – پیکان تهران
ناظر: محمدحسن خوشدل، داور اول: مسعود یزدان پناه، داور دوم: نادر انصاری
 
بازی فینال: ساعت 17: کاله مازندران – متین ورامین
ناظر: امیدوار حاتمی، داور اول: حسین پورکاشیان، داور دوم: علیرضا قریب

لازم به ذکر است این دو مسابقه در روز جمعه به طور زنده از شبکه های 3 و ورزش سیما و رادیو ورزش پخش خواهد شد.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اعلام ساعت و شهر های مسابقات لیگ جهانی والیبال
بازديد : 754


اعلام ساعت و شهر های مسابقات لیگ جهانی والیبال 1

فدراسیون جهانی والیبال جدول زمانبندی و شهرهای محل برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات لیگ جهانی والیبال در سال 2013 با حضور 18 تیم در سه گروه برگزار می شود. این مسابقات که به میزبانی کشورهای مختلف برگزار می شود از 31 می (10 خرداد ماه ) آغاز و تا 14 جولای (23 تیرماه) ادامه دارد.
بر این اساس مسابقات تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی والیبال به ترتیب با تیم های روسیه، آلمان، صربستان، ایتالیا و کوبا خواهد بود.
در گروه A تیم های برزیل، لهستان، آمریکا، بلغارستان، آرژانتین، فرانسه، در گروه B  تیم های روسیه ، ایتالیا، کوبا، صربستان، آلمان ، ایران و در گروه C تیم های کانادا، کره جنوبی، فنلاند، هلند، ژاپن ، مصر حضور دارند.
 
برنامه کامل بازیهای لیگ جهانی به شرح زیر است:

31 می -2 جون (10- 12 خرداد)
گروه C
10 خرداد، ساعت 18:30، شهر هلسینکی، ورزشگاه هلسینکی آیس هال : فنلاند – مصر
10 خرداد، ساعت 20، شهر کبک، ورزشگاه کولیسی پپسی : کانادا- هلند
11 خرداد، ساعت 14: کره جنوبی – ژاپن(مکان برگزاری متعاقبا اعلام  می شود)
11 خرداد، ساعت 18:30، شهر هلسینکی، ورزشگاه هلسینکی آیس هال: فنلاند – مصر
11 خرداد، ساعت 20، شهر کبک، ورزشگاه کولیسی پپسی : کانادا – هلند
12 خرداد، ساعت 14: کره جنوبی – ژاپن(مکان برگزاری متعاقبا اعلام  می شود)
 
7 – 9 جون (17 -19 خرداد)
گروه A
17 خرداد، ساعت 20:15، شهر ورشو ، ورزشگاه توروار  : لهستان – برزیل
17 خرداد ساعت 19، شهر ویچیتا ، ورزشگاه چارلز کوچ آرنا :آمریکا – آرژانتین
17 خرداد ساعت 20:30، شهر مونت بلیارد ، ورزشگاه ال اکسون : فرانسه – بلغارستان
18 خرداد ساعت 19، شهر ویچیتا ، ورزشگاه چارلز کوچ آرنا: آمریکا – آرژانتین
19 خرداد ساعت 17، شهر متز، ورزشگاه لس ارنس : فرانسه – بلغارستان
19 خرداد ساعت 20:15، شهر لودز، ورزشگاه اطلس آرنا : لهستان – برزیل
 
گروه B
17 خرداد ساعت 18، شهر کالینینگراد ، ورزشگاه یانتارنی : روسیه – ایران
17 خرداد ساعت 20:30، شهر مودنا ، ورزشگاه پالاکاسا مودنا : ایتالیا – آلمان
17 خرداد ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا : کوبا – صربستان
18 خرداد ساعت 18، شهر کالینینگراد، ورزشگاه یانتارنی: روسیه – ایران
18 خرداد ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا: کوبا – صربستان
19 خرداد ساعت 18، شهر تورینو ، ورزشگاه پالاروفینی : ایتالیا – آلمان
گروه C
17 خرداد، ساعت 20، شهر میسیساگاجا ، ورزشگاه هرشی سنتر: کانادا – مصر
18 خرداد، ساعت 14: کره جنوبی – فنلاند(مکان برگزاری متعاقبا اعلام  می شود)
18 خرداد، شهر اپلدورن، ورزشگاه آمنی اسپورتزآرنا: هلند – ژاپن
 18 خرداد ساعت 20، شهر میسیساگاجا ، ورزشگاه هرشی سنتر: کانادا – مصر
19 خرداد ساعت 14، کره جنوبی – فنلاند(مکان برگزاری متعاقبا اعلام  می شود)
19 خرداد، ورزشگاه آمنی اسپورتزآرنا: هلند – ژاپن
 
14- 16 جون ( 24 – 26 خرداد)
گروه A
24 خرداد ساعت 19، شهر تولسا ، ورزشگاه تولسا کانونشن سنتر : آمریکا – فرانسه
24 خرداد ساعت 20، شهر ماردل پلاتا، ورزشگاه مالوناس آرجنتینیاس: آرژانتین – برزیل
25 خرداد ساعت 19، شهر تولسا ، ورزشگاه تولسا کانونشن سنتر: آمریکا – فرانسه
26 خرداد ساعت 19، شهر ماردل پلاتا، ورزشگاه مالوناس آرجنتینیاس : آرژانتین – برزیل
گروهB
24 خرداد ساعت 18، شهر کالنینگراد، ورزشگاه یانتارنی : روسیه – صربستان
24 خرداد ساعت 20، شهر تورینو، ورزشگاه پالاروفینی : ایتالیا – کوبا
25 خرداد ساعت 18، شهر کالنینگراد ، ورزشگاه یانتارنی: روسیه – صربستان
26 خرداد ساعت 20، شهر فیرنر،  ورزشگاه نلسون ماندلا فورم : ایتالیا – کوبا
گروهC
24 خرداد، ساعت 20، شهر میسیساگاجا ، ورزشگاه هرشی سنتر: کانادا – کره جنوبی
25 خرداد، شهر کوماکی، ورزشگاه پارک آرنا: ژاپن – فنلاند
 25 خرداد، ساعت 20، شهر میسیساگاجا ، ورزشگاه هرشی سنتر: کانادا – کره جنوبی
26 خرداد، شهر کوماکی، ورزشگاه پارک آرنا: ژاپن – فنلاند
 
21-23 جون (31 خرداد -2 تیر)
گروه A
31 خرداد ساعت 20، شهر روئن، ورزشگاه کیندارنا: فرانسه – لهستان
1تیر ساعت 20، شهر صوفیه، ورزشگاه آرنا آرمیک : بلغارستان – آرژانتین
2تیر ساعت 18، شهر تولوس، ورزشگاه پالایش دس اسپورت بروت : فرانسه – لهستان
2تیر ساعت 20، شهر صوفیه، ورزشگاه آرنا آرمیک: بلغارستان – آرژانتین
گروه B
31 خرداد ساعت 18، شهر سورگوت، ورزشگاه انرجتیک : روسیه – ایتالیا
1 تیر ساعت 18، شهر سورگوت، ورزشگاه انرجتیک: روسیه – ایتالیا
1 تیر ، شهر برمن، ورزشگاه برمن آرنا : آلمان – کوبا
2 تیر ، شهر برمن، ورزشگاه برمن آرنا : آلمان – کوبا
31 خرداد ساعت18، شهر تهران، ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی : ایران – صربستان
2 تیرساعت18، شهر تهران، ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی : ایران – صربستان

 
گروه C
1 تیر، شهر آپلدورن ، ورزشگاه آمنی اسپورترآرنا: هلند- مصر
2 تیر، شهر آپلدورن، ورزشگاه آمنی اسپورترآرنا : هلند- مصر
 
28-30 جون (7-9 تیر)
گروه A
7تیر ساعت 10 صبح، شهر سائوپائولو، ورزشگاه ایبیراپوئرا : برزیل – فرانسه
7 تیر ساعت 20:15، شهر بیدگاشچ ، ورزشگاه لوچنیشکا : لهستان – آرژانتین
7 تیر ساعت 19:30، شهر رنو، ورزشگاه رنو اونتس سنتر : آمریکا- بلغارستان
8 تیر ساعت 10:10، شهر سائوپائولو، ورزشگاه ایبیراپوئرا: برزیل – فرانسه
8 تیر ساعت 19:30، شهر رنو، ورزشگاه رنو اونتس سنتر: آمریکا- بلغارستان
9 تیر ساعت 20:15، شهر گدنسک ، ورزشگاه ارگو آرنا : لهستان – آرژانتین
گروه B
7تیر ساعت 20:30، شهر مودنا، ورزشگاه پالاکاسا مودنا : ایتالیا – ایران
7 تیر ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا : کوبا – روسیه
8 تیر ساعت 20، شهر نیس، ورزشگاه اس سی کایر : صربستان – آلمان
8 تیر ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا: کوبا – روسیه
9 تیر ساعت 18، شهر ساساری، ورزشگاه پالاسرادیمیگنی : ایتالیا – ایران
9تیر ساعت 20، شهر نیس، ورزشگاه اس سی کایر: صربستان – آلمان
 
گروه C
7تیر، ساعت 18:30، شهر تامپر، ورزشگاه تامپر آیس آرنا: فنلاند – کانادا
8تیر ، ساعت 14، کره جنوبی – هلند(مکان این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد)
8تیر، ساعت18:30، شهر تامپر، ورزشگاه تامپر آیس آرنا: فنلاند – کانادا
9تیر، ساعت 14، کره جنوبی - هلند(مکان این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد)
مصر – ژاپن (زمان و مکان این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد)
 
5-7 جولای (14 -16 تیر)
گروه A
14 تیر ساعت 10، شهر برازیلیا، ورزشگاه جیناسیو نیلسون نلسون : برزیل – بلغارستان
14 تیر ساعت 20:15، شهر کاتویس ، ورزشگاه اسپودیچ : لهستان – آمریکا
14 تیر ساعت 20، شهر مندوزا، ورزشگاه توریتو رودریگز : آرژانتین – فرانسه
15 تیر ساعت 10:10، شهر برازیلیا، ورزشگاه جیناسیو نیلسون نلسون: برزیل – بلغارستان
16 تیر ساعت 20:15، شهر وراسلاف ، ورزشگاه سنتنیال هال : لهستان – آمریکا
16 تیر ساعت 19، شهر مندوزا، ورزشگاه توریتو رودریگز: آرژانتین – فرانسه
گروه B
14 تیر ، شهر فرانکفورت، ورزشگاه فراپورت آرنا : آلمان – روسیه
14 تیر ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا: کوبا – ایران
15 تیر ساعت 20، شهر نوی سد ، ورزشگاه وجودینا : صربستان – ایتالیا
15 تیر، شهر فرانکفورت، ورزشگاه فراپورت آرنا: آلمان – روسیه
15 تیر ساعت 20:40، شهر هاوانا، ورزشگاه سیدواد دپورتیوا: کوبا – ایران
16 تیر ساعت 20، شهر نوی سد ، ورزشگاه وجودینا: صربستان – ایتالیا
 گروه C
14 تیر، ساعت 18:30، شهر تامپر، ورزشگاه تامپر آیس آرنا: فنلاند – هلند
15 تیر، شهر اوساکا: ژاپن – کانادا (زمان و مکان برگزاری متعاقبا اعلام  می شود)
15 تیر، شهر تامپر، شهر تامپر، ورزشگاه تامپر آیس آرنا: فنلاند – هلند
16 تیر، شهر اوساکا: ژاپن – کانادا (زمان و مکان برگزاری متعاقبا اعلام  می شود)
مصر- کره جنوبی (زمان و مکان برگزاری متعاقبا اعلام  می شود)
 
12-14 جولای (21 -23 تیر)
گروه A
22 تیر ساعت 10، شهر ریودوژانیرو، ورزشگاه ماراکانازینو : برزیل – آمریکا
22 تیر ساعت 20، شهر وارنا، ورزشگاه پالاس  : بلغارستان – لهستان
23 تیر ساعت 9:45، شهر ریودوژانیرو، ورزشگاه ماراکانازینو: برزیل – آمریکا
23 تیر ساعت 20، شهر وارنا، ورزشگاه پالاس : بلغارستان – لهستان
گروه B
21 تیر ساعت18، شهر تهران، ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی : ایران – آلمان
23 تیرساعت18، شهر تهران، ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی : ایران – آلمان

 


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ایستگاه آخر برای مدعیان فینال
بازديد : 698

رقابت های لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با مشخص شدن چهره تیم های صعود کننده به فینال آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بازی سوم از مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال که برای تعیین چهره های راه یافته به فینال انجام می شود، روز چهارشنبه 16 اسفند ماه در شهرهای ورامین و تهران برگزار می شود. بعد از اینکه شورای تامین استان تهران مسئولیت برقراری امنیت و نظم را در ورزشگاه های ورامین و خانه والیبال بر عهده گرفت تیم ها برای بازی روز چهارشنبه  در این شهرها، خود را مهیا می کنند تا بتوانند با قدرتنمایی مقابل حریفان بلیط حضور در فینال را کسب کنند.
تیم های پیکان تهران و متین ورامین در این روز میزبان تیم های کاله مازندران و سایپا البرز هستند و این بازیها به دلیل اینکه آخرین فرصت برای  تیم های مدعی است از حساسیت بالایی برخوردار است و باید در انتظار جدال دیدنی از 4 تیم حاضر در این مرحله بود.

اما در تهران تیم پیکان تهران میزبان کاله مازندران است. هر دو تیم که در دو بازی اخیر خود هر کدام صاحب یک پیروزی و یک شکست شدند در این بازی برای ثبت دومین پیروزی شان به میدان می روند تا بتوانند راهی فینال شوند. پیمان اکبری و بهروز عطایی که تجربه حضور در این مرحله را از سال قبل دارند، به حساسیت بازی های این مرحله آگاه هستند و می دانند این مرحله جایی برای اشتباه نیست و باید با بهترین های خود پا به میدان بگذارند. البته تجربه ثابت کرده تیم هایی که با برنامه ریزی و حضور بهترین هایشان مسابقه می دهند اگرچه شرایط بهتری را تجربه می کنند اما حساسیت رقابت ها روی آنها تاثیر می گذارد و نتایج غیر قابل پیش بینی می شود. بازیکنان مازندرانی که در تهران و در بازی اول 3 بر 2 پیروز شده بودند و به نوعی راه پیروزی بر پیکان را در خانه اش می شناسند با انگیزه ای بالا به مصاف خودروسازان می روند. در این بین تهرانی ها هم دست و پا بسته نیستند و با شکست 3 بر 2 که در بازی دوم نصیب آملی ها کردند حالا با انگیزه تر شدند تا علاوه بر کسب پیروزی در بازی سوم، انتقام شکست فصل قبل را بگیرند.

در ورامین هم تیم های متین ورامین و سایپا البرز در یک بازی غیرقابل پیش بینی به مصاف هم می روند. کارخانه و بازیکنانش که اصلا فکر شکست 3 بر 2 در بازی دوم در کرج را نمی کردند مغلوب  بازی خوانی نفرزاده شدند و بعد از مدتها در لیگ برتر شکست را تجربه کردند. حالا که بازی سوم در شهر ورامین است باید دید که کرجی ها می توانند از تکرار شکست 3 بر صفر خود در این شهر جلوگیری کنند یا نه. متینی ها هم اگرچه در بازی اول پیروز شدند و در بازی دوم در کرج شکست خوردند، اما برای این بازی تمام اندیشه ها تفکرات خود را به تیم تزریق می کنند و به روحیه ای بالا و برای کسب پیروزی به میدان می روند. در هر حال این بازی هم همانند بازی تهران از حساسیت بسیار بالا برخوردار است و تیم پیروز این بازی راهی فینال می شود. اما آنچه مسلم است این است که هر دو تیم شایسته حضور در فینال هستند و باید دید که شانس و اقبال کدام تیم در این روز بیشتر است.
 
برنامه کامل بازیهای پلی آف به شرح زیر است:
تهران ساعت 15:30 : پیکان تهران – کاله مازندران
ورامین ساعت 15:30 : متین ورامین – سایپا البرز


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تقویم مسابقات بین الملل والیبال ایران در سال 1392
بازديد : 786

عنوان

زمان

مکان

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای مردان آسیا 9-1 اردیبهشت تهران
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاههای زنان آسیا 22-14 اردیبهشت ویتنام
سومین دوره بازیهای کشورهای اسلامی 27-16 خرداد اندونزی
لیگ جهانی والیبال 2 مسابقه بین تیمهای ایران ، روسیه 19-17 خرداد روسیه
لیگ جهانی والیبال 2 مسابقه بین تیمهای ایران ، صربستان 31 خرداد - 2 تیر تهران
لیگ جهانی والیبال 2 مسابقه بین تیمهای ایران ، ایتالیا 7-9 تیر ایتالیا
لیگ جهانی والیبال 2 مسابقه بین تیمهای ایران ، کوبا 14-16 تیر کوبا
لیگ جهانی والیبال 2 مسابقه بین تیمهای ایران ، آلمان 23-21 تیر تهران
سیزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 19 سال مردان جهان 16-6 تیر مکزیک
اولین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر23 سال مردان جهان 11-22 مهر برزیل
هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر21 سال مردان جهان 31 مرداد - 10 شهریور ترکیه
هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا 30 شهریور – 7 مهر تایلند
هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 19-9 مهر امارات
مسابقات والیبال جام قهرمانان جهان 28 آبان لغایت 3 آذر ژاپن

 


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اعلام برنامه زمانبندی جام باشگاه های زنان اسیا
بازديد : 629

کنفدراسیون والیبال آسیا برنامه مسابقات جام باشگاههای زنان آسیا را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات قهرمانی باشگاههای زنان آسیا از 9 تا 15 اردیبهشت ماه به میزبانی ویتنام برگزار می شود. در این رقابتها که با حضور 8 تیم برگزار می شود تیم ها در دو گروه به مصاف هم می روند تا بعد پنج روز رقابت، از چهره تیم ها برتر آسیا رونمایی شود.
در گروه A تیم های ویتنام، تایلند، چین تایپه و قزاقستان و در گروه B هم تیم های ژاپن، کره، ایران و چین حضور دارند.
طبق برنامه بازیها در مرحله مقدماتی به صورت دوره ای برگزار می شود و سپس تیم ها در مرحله دوم به صورت ضربدری به مصاف هم می روند. بر این اساس نماینده کشورمان در مرحله مقدماتی به ترتیب مقابل تیم های چین، کره و ژاپن به میدان می رود.
 
برنامه کامل جام باشگاههای زنان آسیا به شرح زیر است:

دوشنبه 9 اردیبهشت ماه
ساعت 14: چین - ایران
ساعت 16: قزاقستان – چین تایپه
ساعت 19:ویتنام - تایلند
ساعت 21: ژاپن – کره
 
سه شنبه 10 اردیبهشت
ساعت 14: تایلند – چین تایپه
ساعت 16: ویتنام - قزاقستان
ساعت 18: ایران - کره
ساعت 20: چین - ژاپن
 
چهارشنبه 11 اردیبهشت
ساعت 14: قزاقستان - تایلند
ساعت 16: چین تایپه - ویتنام
ساعت 18: ژاپن - ایران
ساعت 20: کره - چین


با پایان دور مقدماتی تیم ها در روز 12 اردیبهشت ماه به استراحت می پردازند و سپس از روز جمعه 13 اردیبهشت ماه در دور دوم که به صورت ضربدری برگزار می شود به میدان بروند. در این مرحله رقابتها به صورت حذفی خواهد بود تا در نهایت در روز 15 اریبهشت ماه مرحله نهایی برگزار شود.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اعلام برنامه زمانبندی جام باشگاه های مردان آسیا
بازديد : 589

کنفدراسیون والیبال آسیا برنامه کامل مسابقات جام باشگاه های مردان آسیا را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا از 1 تا 9 اردیبهشت 1392 به میزبانی کشورمان در سالن 12 هزار نفری برگزار می شود. در این مسابقات 14 تیم در 4 گروه قرعه کشی شدند که بر اساس برنامه مسابقات، در دور مقدماتی تیم ها به صورت دوره ای به مصاف هم خواهند رفت و در دور دوم با مشخص شدن رده بندی، تیم ها به صورت ضربدری مسابقه  می دهند.
در گروه A تیم های کویت ، امارات، چین تایپه و ایران حضور دارند. در گروه B هم تیم های عراق، قطر و ازبکستان، در گروه C لبنان، هند و چین و در گروه D تیم های عمان، قزاقستان، مالدیو و ژاپن حضور دارند.
 
برنامه کامل مسابقات جام باشگاههای آسیا به شرح زیر است:

یکشنبه 1 اردیبهشت ماه
ساعت 9:00 : لبنان – هند
ساعت 11:00 : ازبکستان – عراق
ساعت 13:00 : کویت - امارات
ساعت 15:00 : عمان - قزاقستان
ساعت 17:00 : چین تایپه - ایران
ساعت 19:00 : مالدیو - ژاپن
 
دوشنبه 2 اردیبهشت ماه
ساعت 9:00 : قطر - ازبکستان
ساعت 11:00 : کویت – چین تایپه
ساعت 13:00 : چین - لبنان
ساعت 15:00 : قزاقستان - ژاپن
ساعت 17:00 : امارات – ایران
ساعت 19:00 : عمان - مالدیو
 
سه شنبه 3 اردیبهشت ماه
ساعت 9:00 : چین تایپه - امارات
ساعت 11:00 : ایران - قطر
ساعت 13:00 : هند - چین
ساعت 15:00 : مالدیو - قزاقستان
ساعت 17:00 : ایران - کویت
ساعت 19:00 : ژاپن - عمان


در روزهای 4 و 5 اردیبهشت ماه تیم ها در مرحله دوم و به وصورت ضربدی مسابقه می دهند. سپس بعد از یک روز استراحت، از روز 7 اردیبهشت ماه برای مشخص شدن رده بندی شان طی دو روز به صورت حذفی به میدان می روند تا در نهایت در روز دوشنبه 9 اردیبهشت ماه مسابقات مرحله نهایی برگزار شود.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

فرمول مسابقات زیر 19 و 21 سال جهان اعلام شد
بازديد : 585

فدراسیون جهانی والیبال فرمول مسابقات جهانی زیر 19 و 21 سال را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیزدهمین دوره مسابقات والیبال زیر 19 سال جهان از 6 تا 16 تیرماه به میزبانی مکزیک و هفدهمین دوره مسابقات والیبال زیر 21 سال جهان هم از 31 مرداد تا 10 شهریور به میزبانی ترکیه انجام می شود.
فدراسیون جهانی والیبال FIVB فرمول برگزاری این مسابقات را اعلام کرد که طبق آن، مسابقات با حضور 20 تیم در 4 گروه پنج تیمی برگزار می شود. طبق برنامه تیم ها در مرحله مقدماتی به صورت دوره ای به رقابت با یکدیگر می پردازند تا در پایان این دور، تیم های آخر هر گروه برای مشخص شدن رده هفدهم تا بیستم و سایر تیم ها برای رده اول تا شانزدهم به رقابت بپردازند.
اما در دور دوم مسابقات به صورت ضربدری انجام می شود تا 8 تیم پیروز این مرحله راهی مرحله حذفی شوند تا از چهره تیم های برتر رونمایی شود. تیم های بازنده هم برای تعیین رده های نهم تا شانزدهم به مصاف هم می روند.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تلاش خودروسازان برای فرار از شکست
بازديد : 563


تلاش خودروسازان برای فرار از شکست 1

 

دومین روز از مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه در شهرهای آمل و کرج برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین روز از مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال ایران در حالی روز چهارشنبه 9 اسفند ماه با برگزاری دو مسابقه پیگیری می شود که حساسیت در این روز، به اوج خود می رسد. تیم های کاله مازندران و متین ورامین که در بازیهای اول خود پیروز شدند در این روز برای رسیدن به دومین پیروزی و صعود به فینال به میدان می آیند، ضمن اینکه خودروسازان یعنی پیکان و سایپا هم برای فرار از شکست و داشتن شانس دوباره برای رسیدن فینال تلاش می کنند.
در آمل تیم های کاله مازندران و پیکان تهران به مصاف هم می روند. در این بازی که از اهمیت خاصی برای دو تیم برخوردار است مدعیان به مبارزه با یکدیگر برای پیروزی می جنگند. کاله که به حمایت هوادارانش در این روز بسیار دلخوش کرده است در حالی به مصاف نماینده تهران می رود که می داند مقابل این تیم کار سختی را دارد. بهروز عطایی که در اولین بازی 3 بر 2 پیروز شده برای تمام کردن کار و صعود به فینال برنامه ریزی کرده و در طرف دیگر پیمان اکبری و بازیکنانش با تمام توان به میدان می آیند تا اجازه پیروزی را به این تیم ندهند. در این بین آمار و ارقام نشان می دهد که آملی ها در شهر خود مقابل پیکان پیروز بودند و همین موضوع از نظر روانی کار را برای تهرانی ها سخت می کند. اما نباید فراموش کرد که تیم پیکان از تجربه بالایی در این مرحله سود می برد و شاید انگیزه بالای تهرانی ها برای انتقام گرفتن از آملی ها در این روز، تدارک یک بازی زیباتر از بازی رفت را رقم بزند. به هر حال هر دو تیم تنها به پیروزی در این بازی فکر می کنند و با تمام داشته هایشان قدم به میدان مبارزه می گذارند.
اما در دیگر بازی این مرحله تیم های سایپا البرز و متین ورامین در شهر کرج مقابل یکدیگر به میدان می روند. سایپا که در بازی رفت نتیجه را(3 بر صفر) به تیم متین واگذار کرده بود برای اعاده حیثیت به میدان می آید تا در شهر خود به اولین پیروزی این مرحله برسد و شانس خود برای رسیدن به فینال را امتحان کند. فرهاد نفرزاده که می داند برای رسیدن به فینال باید از سد تیمی چون متین که از انگیزه و قدرت بالایی برخوردار است بگذرد، بنابراین با برنامه ای جدید پا به میدان می گذارد. اما این در حالی است که در طرف دیگر میدان، مصطفی کارخانه و بازیکنانش که اولین سال حضور در لیگ را با این تیم تجربه می کنند و تا کنون به نتایج خوبی رسیدند، برای فینالیست شدن به کرج می روند. آنها که در پایان دور مقدماتی در رده دوم قرار گرفتند و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شوند، نمی خواهند صعودشان به بازی سوم کشیده شود و به همین دلیل با تمام توان مقابل تفکرات نفرزاده و بازیکنان جوانش به میدان می روند و همین موضوع می تواند همچون بازی رفت مسابقه بسیار زیبایی را رقم بزند.
به هر حال دومین روز مسابقات مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال از حساسیت بالایی برخوردار است و باید منتظر بود و دید که تیم های مدعی در این روز جشن صعود به فینال را برپا می کنند یا بازیها به روز سوم کشیده می شود و باید در انتظار یک مسابقه دیگر از تیم ها بود.
 
برنامه بازیهای روز چهارشنبه به شرح زیر است:
آمل ساعت 15:30: کاله مازندران – پیکان تهران
کرج ساعت 15:30: سایپا البرز – متین ورامین

لازم به ذکر است بر اساس اعلام مسئولین صداو سیما مسابقه بین سایپا و متین ورامین از شبکه سوم سیما به طور مستقیم پخش خواهد شد.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

داوران و ناظران دور دوم پلی آف
بازديد : 583

سازمان لیگ اسامی داوران و ناظران مرحله پلی آف لیگ برتر را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، روز دوم از مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور روز چهارشنبه 9 اسفندماه با برگزاری دو مسابقه در شهرهای آمل و کرج انجام می شود که سازمان لیگ با توجه به اهمیت و حساسیت بازیهای این مرحله، دو ناظر را برای این مسابقات در نظر گرفته است. در بازیهای این روز در صورتی که تیم های کاله و متین پیروز میدان شوند راهی بازی فینال لیگ برتر خواهند شد.
ضمن اینکه محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون و محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال از نزدیک تماشاگربازی کاله و پیکان خواهند بود.

چهارشنبه 9 اسفندماه
آمل ساعت 15:30 : کاله مازندران – پیکان تهران
ناظران: غفار در خشنده، محمد حسین شفقی
داور اول: ابراهیم فیروزی، داور دوم: مسعود ذوقی

کرج ساعت 15:30: سایپا البرز – متین ورامین
ناظران: امیدوار حاتمی، حمید حق بین
داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: نادر انصاری


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مذاکرات به سرانجام رسید، ایران- آلمان 21 و 23 تیرماه 92
بازديد : 495



مذاکرات به سرانجام رسید، ایران- آلمان 21 و 23 تیرماه 92 1

فدراسیون جهانی والیبال با درخواست ایران برای تغییر زمان بازی ایران و آلمان موافقت کرد.
به گزارش روابط عمومی فدرسیون والیبال، پس از مذاکرات و نامه نگاری های فدراسیون والیبال ایران با FIVB و مسئولان دپارتمان لیگ جهانی والیبال صبح امروز پنجشنبه سوم تیرماه فدراسیون جهانی والیبال در نامه ای موافقت خود را با تغییر زمان بازی ایران و آلمان در چارچوب رقابت های لیگ جهانی 2013 از تاریخ 24 و 26 خرداد به تاریخ 21 و 23 تیرماه اعلام کرد. بدین ترتیب تیم ملی والیبال کشورمان در تیرماه سال 92 در آخرین هفته برگزاری مرحله مقدماتی لیگ جهانی میزبان تیم ملی والیبال آلمان خواهد بود.
برنامه جدید مسابقات تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 2013 به شرح زیر است:
7 – 9 جون (17 -19 خرداد) – میزبان: روسیه
روسیه – ایران
 
21-23 جون (31 خرداد -2 تیر) – میزبان: ایران
ایران – صربستان
 
28-30 جون (7-9 تیر) – میزبان: ایتالیا
ایتالیا – ایران

 5-7 جولای (14 -16 تیر) – میزبان: کوبا
کوبا – ایران
 
12-14 جولای (21 -23 تیر) – میزبان: ایران
ایران - آلمان


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

آغاز دوئل مدعیان در مرحله اول پلی آف لیگ برتر
بازديد : 575



آغاز دوئل مدعیان در مرحله اول پلی آف لیگ برتر 1

 

رقابتهای لیگ برتر والیبال در مرحله پلی آف از روز چهارشنبه 2 اسفند ماه با برگزاری دو مسابقه آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تنور رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران با جدال چهار تیم صعود کننده به مرحله پلی آف از روز چهارشنبه داغ می شود. تیم های پیکان تهران، متین ورامین، سایپا البرز و کاله مازندران که هفته گذشته مجوز صعود به مرحله پلی آف برای به دست آوردن سکو های برتر را به دست آوردند، در این روز اولین مسابقه خود را برگزار می کنند تا مدعیان از قدرت خود رونمایی کنند.
در اولین روز این مسابقات که در شهرهای تهران و ورامین برگزار می شود تیم های پیکان و متین به ترتیب از تیم های کاله و سایپا پذیرایی می کنند. بازیهای این مرحله که طبق تصمیم سازمان لیگ به صورت 2 از 3 برگزار می شود برای تیم ها از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است و باید انتظار دیدنی ترین بازیهای این فصل را از تیم های مدعی در این مرحله داشت.
اما در تهران تیم های پیکان و کاله مازندران به مصاف هم می روند. این بازی که شاید تکرار بازیهای دو تیم در نیمه نهایی فصل قبل باشد از حساسیت بالایی برای دو تیم برخوردار است. پیکان از یک طرف برای انتقام آن شکست و نرسیدن به فینال پا به میدان می گذارد و از طرف دیگر هم کاله برای دفاع از عنوان قهرمانی اش برای پیروزی در اولین بازی می جنگد. پیمان اکبری و بهروز عطایی که تجربه زیادی از حضور در این مرحله دارند حالا با تفکرات جدیدی مقابل هم قرار می گیرند تا پیروزی که هر کدام در این فصل مقابل یکدیگر به دست آوردند را تکرار کنند. اکبری در تیم پیکان با تکیه بر بازیکنان با انگیزه ای همچون ظریف، محمدی نژاد، شبان، بازارگرد، حسینی و بخششی می خواهد در تهران اولین پیروزی را به دست آورد و یک قدم به صعود نزدیک شود اما غافل از اینکه عطایی با دارا بودن بازیکنانی همچون پتکوویچ صرب، قائمی، موسوی، محمودی و زرینی هم برای ثبت اولین برد این مرحله به نام خود به تهران می آید. به هر حال دوئل مربیان با تجربه و صاحب افتخار در لیگ برتر والیبال ایران در این مرحله دیدنی است و تیمی که برنامه بهتری نسبت به دیگری داشته باشد پیروزی در تهران به نام خود می زند.

ورامین هم میزبان دومین بازی این مرحله است؛ جایی که تیم های متین ورامین و سایپا البرز به مصاف هم می روند. دکتر فرهاد نفرزاده که ظاهرا تبحر خاصی در شکست دادن تیم متین دارد، با تجربه پیروزی در دو بازی این فصل مقابل این تیم تازه وارد با انگیزه تر از قبل به میدان می رود. در این بین نباید از قدرت ورامینی ها گذشت؛ مصطفی کارخانه و بازیکنانش اگرچه در این فصل مقابل کرجی ها دو شکست را تجربه کردند اما نتایج این تیم و رده دومی اش در پایان دور مقدماتی نشان از قدرتمند بودن ورامینی ها دارد. به هر حال کسب اولین پیروزی در این مرحله می تواند انگیزه تیم پیروز را دو چندان کند و این مسئه بر حساسیت مسابقات در این مرحله افزوده است. نظری افشار، یلمه، میرزاجانپور و عندلیب در تیم متین و بازیکنان کم نام و نشانی همچون فائزی، غلامی، فیاضی و ... در تیم سایپا جدال دیدنی را در این روز خواهند داشت و باید منتظر بود و دید که ورامینی ها با تکیه بر تجربه بازیکنانش پیروز می شوند یا سایپا با انگیزه بالای بازیکنان جوانش. به هر حال متین در اولین سال حضورش در لیگ برتر تا به این مرحله به نتیجه خوبی رسیده و سایپا هم باتوجه به اینکه تجربه سالهای متوالی برای حضور در این مرحله را به دوش می کشد می توانند بازی جذابی را رقم بزنند.
همچنین طبق هماهنگی فدراسیون والیبال با سازمان صدا و سیما بازی تیم های پیکان تهران و کاله مازندران به طور زنده از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.

اما برنامه کامل بازیهای این هفته به شرح زیر است:
تهران ساعت 15: پیکان تهران – کاله مازندران
ورامین ساعت 15:30 : متین ورامین – سایپا البرز


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برنامه و اسامی داوران و ناظران مرحله پلی آف اعلام شد
بازديد : 569



برنامه و اسامی داوران و ناظران مرحله پلی آف اعلام شد 1

 

با نزدیک شدن به مرحله اول پلی آف لیگ برتر والیبال ایران سازمان لیگ اسامی داوران و ناظران این مسابقات را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله اول پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور روز چهارشنبه 2 اسفندماه با برگزاری دو بازی آغاز می شود که در این بازیها تیم های پیکان و متین به دلیل رده بالاتر در جدول رده بندی، میزبان تیم های کاله و سایپا هستند. این اولین بازی از بازیهای مرحله پلی آف است و تیم های فینالیست باید برنده 2 مسابقه از 3 بازی باشند.
سازمان لیگ با توجه به حساسیت بازیهای این مرحله از ناظر ویژه هم استفاده می کند تا این مسابقات به دور از حاشیه و زیر ذره بین سازمان لیگ برگزار شود. ضمن اینکه قرار است بازی تیم های پیکان تهران و کاله مازندران به طور زنده از شبکه 3 سیما برگزار شود.
 
به این ترتیب اسامی داوران و ناظران این مسابقات به شرح زیر است:
تهران ساعت 15: پیکان تهران – کاله مازندران
ناظر: امیدوار حاتمی ، داور اول: محمد شاهمیری ، داور دوم: بهرام سلیمانی
ناظر ویژه: محمود کشفی
 
ورامین ساعت 15:30 : متین ورامین – سایپا البرز
ناظر: محمد حداد ، داور اول: مرتضی اکرمی ، داور دوم: علیرضا قریب
ناظر ویژه: محمدحسین شفقی


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برنامه و معرفی داوران و ناظران لیگ زیر گروه
بازديد : 828


 سازمان لیگ اسامی داوران و ناظران لیگ زیر گروه باشگاههای کشور را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم از دور برگشت رقابتهای لیگ زیر گروه باشگاههای کشور جمعه 27 بهمن ماه در شهرهای مختلف برگزار می شود که سازمان لیگ اسامی داوران و ناظران این مسابقات را اعلام کرد که به شرح زیر است:
 
ریز  بوشهر ساعت 16: پیکان ریز بوشهر – فولاد نورد کوه سیرجان
ناظر: جمشید سلیمانی ، داور اول: غلامحسین امیری ، داور دوم: محسن فتاحی
 
دزفول ساعت 16: شهرداری دزفول – پالایشگاه امام خمینی شازند
ناظر: علی پروین ، داور اول: احمد وکیلی ، داور دوم: سعید شاهرخی
 
ملکان ساعت 16: شورای شهر ملکان – سیاوش سام کرج
ناظر: حمید فاضلی ، داور اول: بهرام سلیمانی ، داور دوم: بهروز حیدری
 
علی آباد ساعت 16: نیکان علی آباد – انرژی بارمازندران جویبار
ناظر: یونس حسن زاده ، داور اول: مسعود ذوقی ، داور دوم: منصور مجاهد نیا
 
بندر ترکمن ساعت 16: فراغی بندر ترکمن – سلامت نکا
ناظر: قربان توسن ، داور اول: محمد ابراهیم زاده ، داور دوم: میثم پارسا
 
گنبد ساعت 16: شهدای 12 دی گنبد – آینده سازان قزوین
ناظر: حسن زنگانه ، داور اول: مجید علیزاده ، داور دوم: شهریار خدایی


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

سرنوشت پلی آف در دست قعر نشینان
بازديد : 731


سرنوشت پلی آف در دست قعر نشینان 1


هفته پایانی لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران روز چهارشنبه 25 بهمن ماه در شهرهای مختلف برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته یازدهم از دور برگشت (هفته بیست و دوم) رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران چهارشنبه برگزار می شود تا مرحله مقدماتی لیگ برتر به پایان برسد و تیم های صعود کننده به پلی آف معرفی شوند. اما رقابتهای این هفته برای تیم های پیکان، متین ورامین و کاله که پیش از این صعودشان به پلی آف مشخص شده بود با آرامش بیشتری دنبال می شود و برعکس برای تیم های سایپا و شهرداری ارومیه از بالاترین حساسیت برخوردار است. چراکه یکی از این دو تیم برای رسیدن به پلی شانس دارد و جالب است که سرنوشت آنها به دست تیم های قعر جدولی که سقوطشان به لیگ دسته یک نهایی شده افتاده است.

در بازی های این هفته در ارومیه تیم های شهرداری ارومیه و نوین کشاورز به مصاف هم می روند. شهرداری ارومیه که با 38 امتیاز در رده پنجم قرار دارد و برای رسیدن به پلی آف باید به رده چهارم برسد روز سختی را دارد. این تیم با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم رده چهارمی سایپا برای جبران و از دست ندادن شانس حضور در پلی آف به پیروزی و کسب هر سه امتیاز این بازی نیاز دارد و باید در انتظار شکست رقیب خود یعنی سایپا باشد. شاگردان جورجوویچ که با شکست در بازی هفته قبل خود مقابل یزدی ها از کورس مدعیان عقب افتادند باید در آخرین روز مرحله مقدماتی با بهترین شرایط پا به میدان بگذارند. در طرف مقابل هم تیم نوین کشاورز که سقوطش به لیگ دسته یک قطعی شده است و تنها 16 امتیاز را در این مرحله به دست آورده برای اعاده حیثیت به میدان می آید و باید منتظر بود و دید که پیروزی از آن کدام تیم است.

اما در گنبد هم تیم های جواهری گنبد و سایپا البرز رودر روی هم قرار می گیرند تا سرنوشت تیم چهارم صعود کننده به پلی آف مشخص شود. سایپا که برای رسیدن به پلی آف از شانس بیشتری نسبت به شهرداری ارومیه برخوردار است برای تمام کردن کارش در دور مقدماتی به امتیاز کامل این بازی احتیاج دارد. این شرایط برای سایپای رده چهارمی با 40 امتیاز بسیار مهم  است. به هر حال نفرزاده می داند برای رسیدن به پلی آف باید همانند دور رفت گنبدی ها را شکست دهد تا این مهم صورت گیرد. اما گنبدی ها که  پیش از این سقوطشان به لیگ دسته اول مسجل شده بود، در هفته های اخیر نشان داده اند تیم دست و پا بسته ای نیستند.

بازی تیم های متین ورامین و کاله مازندران شاید جذاب ترین و زیباترین بازی این هفته از نظر فنی باشد. کارخانه و عطایی که تیمشان را در پلی آف می بینند تنها برای ارائه بازی زیبا در ورامین به مصاف هم می روند و قدرت فنی خود را به نمایش می گذارند. به هر حال هر دو تیم در این هفته به آرامش نسبی رسیده اند و در روزی که تیم های سایپا و شهرداری ارومیه حساس ترین روز خود را سپری می کنند این دو تیم تنها برای نمایش والیبال زیبا مقابل یکدیگر قرار می گیرند. البته متینی ها برای جبران شکست دور رفت از انگیزه بیشتری نسبت به رقیب خود برخوردارند. هم اکنون متین ورامین و کاله مازندران هر کدام با 44 و 41 امتیاز در رده های دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

در تهران هم تیم های پیکان و باریج اسانس کاشان در خانه والیبال به مصاف هم می روند. اکبری که دو هفته ای است با آرامش در لیگ کار می کند و از صعودش به پلی آف خوشحال است در این روز مقابل نماینده کاشان قرار می گیرد تا با پیروزی بر این تیم صدرنشینی اش در دور مقدماتی را حفظ کند و با آرامش راهی پلی آف شود. اما شاگردان معدنی هم در این بازی انگیزه لازم برای پیروزی را دارند. کاشانی ها که 30 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند برای صعود در جدول به پیروزی نیاز دارند تا با شروع دور بعدی بتوانند رده بهتری را در مصاف با حریفانشان کسب کنند. هم اکنون پیکان با 46 امتیاز در رده اول قرار دارد.

اما در مشهد هم تیم های میزان مشهد و پیشگامان کویر یزد در یک بازی دیدنی به میدان می روند. پیشگامان که بعد از جدایی مربی اش و با حضور سرمربی جدید خود دو هفته ای است که طعم شیرین پیروزی را چشیده است و توانسته خود را تا رده ششم جدول بالا بکشد برای افزایش پیروزی هایش به پیروزی فکر می کند. این در حالی است که میزان هم برای تکرار نتیجه دور رفت که با پیروزی این تیم همراه بود برنامه دارد و در فکر افزایش 32 امتیازش است تا از رده هفتم جدا شود. هم اکنون پیشگامان با 35 امتیاز در رده ششم قرار دارد.

در آخرین بازی این هفته هم شهرداری تبریز از آلومینیوم المهدی بندرعباس میزبانی می کند. مساجدی که در تیم تبریزی تا کنون به 6 پیروزی رسیده است و در رده دهم قرار دارد اگرچه می داند نمی تواند رده اش را در پایان دور مقدماتی افزایش دهد اما برای اعاده حیثیت به میدان می آید. در طرف دیگر هم آلومینیوم المهدی که با 26 امتیاز در رده نهم قرار دارد برای پیروزی و تکرار نتیجه دور رفت به تبریز می رود تا در صورت پیروزی به شمار امتیازاتش بیفزاید. شاید این بازی بی خطر ترین بازی در مسابقات این هفته از لیگ باشد اما به هر حال شرایط آن برای این دو تیم و مربیانشان مهم است.
به هرحال در پایان این هفته چهره چهار تیم پلی آف معرفی می شود و جایگاه هشت تیم دیگر مقام آنها را در لیگ برتر والیبال مردان در سال 1391 را تعیین می کند.
 
برنامه کلی بازیهای این هفته به شرح زیر است:
چهارشنبه 25 بهمن ماه
ارومیه ساعت 15:30: شهرداری ارومیه – نوین کشاورز تهران
مشهد ساعت 15:30: میزان مشهد – پیشگامان کویر یزد
ورامین ساعت 15:30: متین ورامین – کاله مازندران
تبریز ساعت 15:30: شهرداری  تبریز – آلومینیوم المهدی بندرعباس
تهران ساعت 15:30: پیکان تهران – باریج اسانس کاشان
گنبد ساعت 15:30: جواهری گنبد – سایپا البرز
 
جدول رده بندی مسابقات تا پایان هفته بیست و یکم به شرح زیر است:
1-      پیکان تهران با 46 امتیاز
2-      متین ورامین با 44 امتیاز
3-      کاله مازندران با 41 امتیاز
4-      سایپا البرز با 40 امتیاز
5-      شهرداری ارومیه با 38 امتیاز
6-      پیشگامان کویر یزد با 35 امتیاز
7-      میزان خراسان با 32 امتیاز
8-      باریج اسانس کاشان با 30 امتیاز
9-      آلومینیوم المهدی بندرعباس با 26 امتیاز
10-  شهرداری تبریز با 21 امتیاز
11-  نوین کشاورز با 16 امتیاز
12-  جواهری گنبد با 7 امتیاز


موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

معرفی داوران و ناظران هفته یازدهم لیگ برتر
بازديد : 986

سازمان لیگ والیبال اسامی داوران و ناظران هفته  یازدهم لیگ برتر را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، با نزدیک شدن به هفته یازدهم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال، سازمان لیگ اسامی داوران و ناظران این هفته از لیگ برتر را اعلام کرد که به شرح زیر است:
 
چهارشنبه 25 بهمن ماه
ارومیه ساعت 15:30: شهرداری ارومیه – نوین کشاورز تهران
ناظر: محمود حداد ، داور اول: مرتضی اکرمی ، داور دوم: اصغر میرزایی
 
مشهد ساعت 15:30: میزان مشهد – پیشگامان کویر یزد (پخش مستقیم تلویزیونی از شبکه سوم سیما)
ناظر: امیدوار حاتمی ، داور اول: اصغر حاج کاظمی ، داور دوم: وحید پورکاشیان
 
ورامین ساعت 15:30: متین ورامین – کاله مازندران
ناظر: غفار درخشنده ، داور اول: ابراهیم فیروزی ، داور دوم: علیرضا قریب
 
تبریز ساعت 15:30: شهرداری  تبریز – آلومینیوم المهدی بندرعباس
ناظر: محمدحسن خوشدل ، داور اول: حمید راهجردیان ، داور دوم: بهرام سلیمانی
 
تهران ساعت 15:30: پیکان تهران – باریج اسانس کاشان
ناظر: حمید حق بین ، داور اول: مسعود یزدان پناه ، داور دوم: محمد عشق دوست
 
گنبد ساعت 15:30: جواهری گنبد – سایپا البرز
ناظر: محمدحسین شفقی ، داور اول: محمد شاهمیری ، داور دوم: نادر انصاری
ناظر ویژه: یونس حسن زاده

لازم به ذکر است دیدار میزان خراسان و پیشگامان کویر یزد به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

جدال 12 تیم در هفته دوم لیگ زیر گروه
بازديد : 784

هفته دوم از دور برگشت رقابتهای لیگ زیر گروه باشگاههای کشور روز جمعه 20 بهمن ماه با برگزاری شش مسابقه انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای لیگ زیر گروه باشگاههای کشور که با حضور 14 تیم برگزار می شود به هفته دوم خود در دور برگشت رسیده است. به این ترتیب در هفته دوم از دور برگشت 6 مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می شود که برنامه آن به شرح زیر است:
 
جمعه 20 بهمن ماه
ایرانشهر ساعت 16: اداره کل شهرسازی ایرانشهر – پیکان ریز بوشهر
اصفهان ساعت 16: ذوب آهن اصفهان – شهرداری دزفول
قزوین ساعت 16: آینده سازان قزوین – شورای شهر ملکان
علی آباد ساعت 16: نیکان علی آباد کتول – سلامت نکا مازندران
جویبار ساعت 16: انرژی بار مازندران جویبار – فراعی بندر ترکمن
کرج ساعت 16: سیاوش سام کرج – شهدای 12 دی گنبد


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

معرفی داوران و ناظران هفته دهم لیگ برتر
بازديد : 905

سازمان لیگ والیبال اسامی داوران و ناظران هفته دهم از دور برگشت لیگ برتر را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در آستانه هفته دهم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال شش بازی به طور همزمان فردا چهارشنبه 18 بهمن ماه 1391 در شهرهای مختلف برگزار می شود که سازمان لیگ اسامی داوران و ناظران و همچنین دو ناظر ویژه این مسابقات را اعلام کرد که به شرح زیر است:
 
یزد ساعت 15:30: پیشگامان کویر یزد – شهرداری ارومیه
ناظر: حمید حق بین ، داور اول: کیوان عابدزاده ، داور دوم: مسعود ذوقی
ناظر ویژه: مهدی دادرس
 
تهران ساعت 15:30: نوین کشاورز تهران – متین ورامین
ناظر: محمود حداد ، داور اول: مسعود یزدان پناه ، داور دوم: محسن ترابی
 
تبریز ساعت 15:30: شهرداری تبریز – میزان مشهد
ناظر: غفار درخشنده ، داور اول: حمید راهجردیان ، داور دوم: وحید پورکاشیان
 
آمل ساعت 15:30: کاله مازندارن – پیکان تهران
ناظر: امیدوار حاتمی ، داور اول: محمد شاهمیری ، داور دوم: علیرضا قریب
ناظر ویژه: حسین حسینی
 
کرج ساعت 15:30: سایپا البرز – آلومینیوم المهدی بندرعباس
ناظر: خلیل یگانه مجد ، داور اول: ابراهیم فیروزی ، داور دوم: بهرام سلیمانی
 
کاشان ساعت 15:30: باریج اسانس کاشان – جواهری گنبد
ناظر: شهباز صدری ، داور اول: حسین پورکاشیان ، داور دوم: محمد عشق دوست


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اعلام قرعه کشی و برنامه جام باشگاه های مردان آسیا از سوی AVC
بازديد : 780



اعلام قرعه کشی و برنامه جام باشگاه های مردان آسیا از سوی AVC  1

کنفدراسیون والیبال آسیا برنامه رقابتهای جام باشگاه های مردان آسیا را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای والیبال جام باشگاه های مردان آسیا از 1 تا 9 اردیبهشت ماه به میزبانی کشورمان برگزار می شود. در این رقابتها که برای نخستین بار 14 تیم حضور دارند، قهرمان رقابتهای لیگ برتر امسال به عنوان نماینده کشورمان در این مسابقات شرکت می کند.
اما تیم های حاضر در این رقابتها در 4 گروه به رقابت باهم می پردازنند که نماینده ایران در گروه اول با نمایندگان کشورهای کویت، امارات و چین تایپه همگروه است.

دور مقدماتی مسابقات به صورت دوره ای برگزار می شود تا دو تیم برتر هر گروه به مرحله بعد صعود کنند.
همچنین فدراسیون والیبال کشورمان در مذاکراه با کنفدراسیون والیبال آسیا و پیگیری غفار درخشنده در اجلاس کمیته مسابقات AVC، در نظر دارد تا دو تیم از کشورمان را در این مسابقات شرکت دهد که در صورت موافقت هیئت رئیسه AVC که محمدرضا داورزنی عضو آن می باشد،  تیم دوم ایران در گروه دوم یا سوم قرار می گیرد.

گروه بندی:

گروه یک: ایران - کویت - امارات - چین تایپه

گروه دو: قطر - ازبکستان - عراق

گروه سه: چین - هند - لبنان

گروه چهار: قزاقستان - ژاپن - عمان - مالدیو


برنامه مرحله مقدماتی این مسابقات به شرح زیر است:

روز نخست
کویت – امارات
چین تایپه – ایران
ازبکستان – عراق
لبنان – هند
عمان – قزاقستان
مالدیو – ژاپن
 
روز دوم:
امارات – ایران
کویت – چین تایپه
قطر – ازبکستان
چین – لبنان
قزاقستان – ژاپن
عمان – مالدیو
 
روز سوم:
چین تایپه – امارات
ایران – کویت
عراق – قطر
هند – چین
مالدیو – قزاقستان
ژاپن - عمان


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برنامه کامل لیگ جهانی والیبال اعلام شد (اصلاحیه)
بازديد : 874



برنامه کامل لیگ جهانی والیبال اعلام شد  اصلاحیه  1

 


فدراسیون جهانی والیبال جدول زمانبندی مسابقات لیگ جهانی والیبال را منتشر کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات لیگ جهانی والیبال در سال 2013 با حضور 18 تیم در سه گروه برگزار می شود. این مسابقات که به میزبانی کشورهای مختلف برگزار می شود از 31 می (10 خرداد ماه ) آغاز و تا 14 جولای (23 تیرماه) ادامه دارد.
بر این اساس مسابقات تیم ملی والیبال کشورمان در لیگ جهانی والیبال به ترتیب با تیم های روسیه، آلمان، صربستان، ایتالیا و کوبا خواهد بود.
اما با نزدیک شدن به این مسابقات فدراسیون جهانی والیبال برنامه کلی این مسابقات را اعلام کرد که به شرح زیر است:

گروه A:
برزیل، لهستان، آمریکا، بلغارستان، آرژانتین، فرانسه
گروه B :
روسیه ، ایتالیا، کوبا، صربستان، آلمان ، ایران
گروه C:
کانادا، کره جنوبی، فنلاند، هلند، ژاپن ، مصر
 
31 می -2 جون (10- 12 خرداد)
گروه C
کانادا- هلند
کره جنوبی – ژاپن
فنلاند – مصر
 
7 – 9 جون (17 -19 خرداد)
گروه A
لهستان – برزیل
آمریکا – آرژانتین
فرانسه – بلغارستان
گروه B
روسیه – ایران
ایتالیا – آلمان
کوبا – صربستان
گروه C
کانادا – مصر
کره جنوبی – فنلاند
هلند – ژاپن
 
14- 16 جون ( 24 – 26 خرداد)
گروه A
آمریکا – فرنسه
آرژانتین – برزیل
گروهB
روسیه – صربستان
ایتالیا – کوبا
ایران – آلمان
گروهC
کانادا – کره جنوبی
ژاپن – فنلاند
 
21-23 جون (31 خرداد -2 تیر)
گروه A
بلغارستان – آرژانتین
فرانسه – لهستان
گروه B
روسیه – ایتالیا
آلمان – کوبا
ایران – صربستان
گروه C
هلند- مصر
 
28-30 جون (7-9 تیر)
گروه A
برزیل – فرانسه
لهستان – آرژانتین
آمریکا- بلغارستان
گروه B
ایتالیا – ایران
کوبا – روسیه
صربستان – آلمان
گروه C
کره جنوبی – هلند
فنلاند – کانادا
مصر – ژاپن
 
5-7 جولای (14 -16 تیر)
گروه A
برزیل – بلغارستان
لهستان – آمریکا
آرژانتیم – فرانسه
گروه B
کوبا – ایران
صربستان – ایتالیا
آلمان – روسیه
 گروه C
فنلاند – هلند
ژاپن – کانادا
مصر- کره جنوبی
 
12-14 جولای (21 -23 تیر)
گروه A
برزیل – آمریکا
بلغارستان – لهستان

همچنین این مسابقات از تاریخ 16 تا 21 جولای در مرحله پایانی برگزار می شود.

 

 

 


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اعلام اسامی داوران و ناظران ویژه هفته نهم لیگ برتر
بازديد : 676

سازمان لیگ والیبال اسامی داوران و ناظران دور برگشت لیگ برتر والیبال را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نهم لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران روز یکشنبه 15 بهمن ماه با برگزاری 6 مسابقه همزمان در شهرهای مختلف برگزار می شود که به دلیل بالا بودن حساسیت، سه مسابقه با حضور ناظر ویژه برگزار می شود که اسامی آنها به شرح زیر است:
 
یکشنبه 15 بهمن ماه
ارومیه ساعت 15:30: شهرداری ارومیه – متین ورامین
ناظر: امیدوار حاتمی ، داور اول: جمید راهجردیان ، داور دوم: نادر انصاری
ناظر ویژه: محمدحسن خوشدل
 
یزد  ساعت 15:30: پیشگامان کویر یزد – شهرداری تبریز
ناظر: اسماعیل صباغ ، داور اول: حسین پورکاشیان ، داور دوم: محمد عشق دوست
 
تهران ساعت 15:30: پیکان تهران – نوین کشاورز
ناظر: محمود کشفی ، داور اول: کیوان عابدزاده ، داور دوم: محسن ترابی
 
مشهد ساعت 15:30: میزان مشهد – سایپا البرز
ناظر: محمدحسین شفقی ، داور اول: محمد شاهمیری ، داور دوم: علیرضا قریب
ناظر ویژه: حسین حسینی فرد
 
گنبد ساعت 15:30: بازرگانی جواهری گنبد – کاله مازندران
ناظر: حمید حق بین ، داور اول: مرتضی اکرمی ، داور دوم: مسعود ذوقی
ناظر ویژه: احمد بندری
 
بندرعباس ساعت 15:30: آلومینیوم المهدی بندرعباس- باریج اسانس کاشان
ناظر: محمود حداد ، داور اول: بهروز جعفری ، داور دوم: احمد سرمست
بر اساس هماهنگی های به عمل آمد با مسئولان صدا و سیما مسابقه میزان مشهد و سایپا البرز از ساعت 15:30 از شبکه سوم سیما به طور مستقیم پخش خواهد شد.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

جمعه، شروع دور برگشت لیگ زیر گروه
بازديد : 739


دور برگشت رقابتهای لیگ زیر گروه باشگاههای کشور از روز جمعه 13 بهمن ماه آغاز می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای لیگ زیر گروه باشگاههای کشور که در چهار گروه برگزار می شود در دور رفت به پایان رسید تا تیم ها از روز جمعه برای شروع دور برگشت آماده شوند تا در پایان این دور از هر گروه دو تیم به مرحله نهایی صعود کنند.
برنامه رقابتهای هفته اول دور برگشت به شرح زیر است:
 
جمعه 13 بهمن ماه
سیرجان ساعت 16: فولاد نوردکوه سیرجان – اداره کل شهرسازی ایرانشهر
اراک ساعت 16: پالایشگاه امام خمینی شازند – ذوب آهن اصفهان
کرج ساعت 16: سیاوش سام کرج – آینده سازان قزوین
نکا ساعت 16: سلامت نکا مازندران – انرژی بارمازندران جویبار
بندر ترکمن ساعت 16: فراغی بندر ترکمن – نیکان علی آباد کتول
ملکان ساعت 16: شورای شهر ملکان – شهدای 12 دی گنبد


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

اعلام داوران و ناظران ویژه هفته هشتم لیگ برتر
بازديد : 711


سازمان لیگ والیبال اسامی داوران وناظران هفته هشتم لیگ برتر والیبال را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هشتم از دور برگشت لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 11 بهمن ماه در شهرهای مختلف برگزار می شود که سازمان لیگ با توجه به حساسیت برخی مسابقات ناظر ویژه برای آنها تعیین کرده است. ضمن اینکه همه مسابقات لیگ برتر از این پس به طور همزمان از ساعت 15:30 انجام می شود.
به این ترتیب چهار مسابقه از هفته هشتم با حضور دو ناظر برگزار می شود که اسامی آنها به شرح زیر است:
 
تبریز ساعت 15:30 : شهرداری تبریز – شهرداری ارومیه
ناظر: حمید حق بین، داور اول : اصغر حاج کاظمی ، داور دوم: مهرداد شوشتری
 
ورامین ساعت 15:30 : متین ورامین – پیکان تهران
ناظر: امیدورا حاتمی، داور اول : محمد شاهمیری ، داور دوم: علیرضا قریب
ناظر ویژه: عباس مفیدی
 
کرج ساعت 15:30 : سایپا البرز – پیشگامان کویر یزد
ناظر: خلیل یگانه مجد، داور اول : مرتضی اکرمی ، داور دوم: محسن ترابی
ناظر ویژه : مهدی دادرس
 
تهران ساعت 15:30 : نوین کشاورز – بازرگانی جواهری گنبد
ناظر: محمد حسن خوشدل، داور اول : ابراهیم فیروزی ، داور دوم: اصغر میرزایی
 
کاشان ساعت 15:30 : باریج اسانس کاشان – میزان خراسان
ناظر: محمود حداد، داور اول : حمید راهجردیان ، داور دوم: نادر انصاری
ناظر ویژه : حسین حسینی فرد
 
آمل ساعت 15:30 : کاله مازندران – آلومینیوم المهدی بندرعباس
ناظر: محمود کشفی، داور اول : حسین پورکاشیان ، داور دوم: محمد عشق دوست
ناظر ویژه : احمد بندری


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برنامه دور برگشت لیگ زیر گروه اعلام شد
بازديد : 793

سازمان لیگ والیبال برنامه دور برگشت رقابتهای لیگ زیر گروه باشگاههای کشور را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، بر اساس اعلام سازمان لیگ دور برگشت مسابقات والیبال لیگ زیر گروه باشگاههای کشور از جمعه 12 بهمن با برگزار هفت دیدار آغاز می شود که برنامه هفته اول این رقابت ها به قرار زیر است:
 
هفته اول جمعه 12 دی ماه
سیرجان ساعت 16: فولاد نورد کوه سیرجان – اداره کل شهرسازی ایرانشهر
اراک ساعت 16: پالایشگاه امام خمینی شازند – ذوب آهن اصفهان
کرج ساعت 16: سیاوش سام کرج – آینده سازان قزوین
نکا ساعت 16: سلامت نکا مازندران – انرژی باز مازندران جویبار
بندر ترکمن ساعت 16: فراغی بندر ترکمن – نیکان علی آباد کتول
ملکان ساعت 16: شورای شهر ملکان – شهدای 12 دی گنبد
 
بر این اساس هفته دوم این رقابتها 20 بهمن ماه و هفته سوم آن 27 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است در پایان دور برگشت از هر گروه دو تیم به مرحله پلی آف صعود می کنند که از نیمه اول اسفند به صورت متمرکز با هم رقابت خواهند کرد.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

دوئل پیکان و شهرداری ارومیه در هفته هفتم
بازديد : 679


هفته هفتم از رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران چهارشنبه 4 بهمن ماه در شهرهای مختلف برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هفتم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می شود. در رقابتهای این هفته که یک میهمان ویژه هم دارد تیم صدرنشین پیکان تهران مقابل شهرداری ارومیه کار سختی را دارد؛ این در حالی است که سایر تیم های مدعی در این هفته مقابل تیم های رده پایین تر مسابقه می دهند و در روزی که همه نگاهها به تهران دوخته شده این تیم ها با آرامش بیشتری از پایتخت نشینان به میدانمی روند.
ربادنگو مشاور فدراسیون والیبال کشورمان که امروز وارد تهران می شود، میهمان ویژه بازی تیم های پیکان و شهرداری ارومیه است. در اینبازی صدرنشینان تهرانی که چند هفته ای است صدر جدول را در تصاحب خود دارند در این هفته بازی حساسی را در پیش دارند؛ شاگردان جورجوویچ هم که دوهفته ای روی نوار پیروزی حرکت می کنند مقابل پیکانانگیزه بالایی دارند و به همین دلیل مطمئنا روز سختی را برای میزبان خود رقم میزنند. در طرف مقابل هم اکبری و شاگردانش برای استمرار پیروزی هایشان و حفظ فاصله امتیازی با سایر رقبا برنامه ای خاص برای این بازی دارند. پیکان هم اکنون با39 امتیاز در رده اول است و ارومیه ای ها با 32 امتیاز چهارمین تیم جدول هستند.
همچنین این بازی به طور مستقیم از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
اما در تبریز تیم شهرداری این شهر از سایپای البرز میزبانی می کند.
احمد مساجدی که در تیم شهرداری تبریز هنوز نتوانسته به نتایج مورد نظرش دست یابد در این روز آزمون سخت دیگری را در پیش دارد و باید مقابل نفرزاده و تیم جوانش به میدان برود.سایپا هم که یکی از مدعیان صعود به پلی آف است به پیروزی مقابل این تیم نیاز دارد تا از کورس مدعیان عقب نماند و به هر حال این تیم هم اکنون هم امتیاز با تیم پیشگامان ( 29 امتیاز) به علت معدل ست بیشتر در رده پنجم است و برای اینکه شانس خود برای صعود را از دست ندهد باید به پیروزی های بیشتر برسد.
در ورامین هم تیم متین ورامین میزبان بازرگانی جواهری گنبد است. کارخانه و تیمش که در رده سوم جدول رده بندی قرار دارند به مصاف تیم قعرنشین گنبد می روند و مانند سایپا هدفی مشترک دارند.
آنها که چهار هفته است مقابل رقبایشان پیروز می شوند باز هم به دنبال افزایش شمار امتیازاتخود هستند تا در رده های بالای جدولبمانند. اما جواهری که از شش بازی دور برگشت تنها 3 امتیاز را به دست آورده و در رده آخر جدول قرار دارد روز سختی را خواهد داشت.
پیشگامان کویر هم که در رده ششم قرار دارد در این هفته میزبان شاگردان معدنی در تیم باریج اسانس است. نماینده یزد که از شکست هفته قبل خود مقابل کاله هنوز شوکه است می خواهد تا در این هفته امتیازات از دسترفته را جبران کند و به جمع بالا نشینان برسد. اما این در حالی است که در طرف مقابل کاشانی ها از برد هفته قبل خود شادمان اند و برای نتیجه گرفتن در این بازی از انگیزه بالایی برخوردارند. باریج اسانسی ها هم اکنون با 22 امتیاز در رده نهم قرار دارند و پیشگامان هم 29 امتیازی است.
اما در بندر عباس بازی تیم های آلومینیوم المهدی بندرعباس و نوین کشاورز برگزار می شود. هر دو تیم که در بازی هفته قبل خود شکست خورده بودند برای جبران مافات پا به میدان می گذارند و در این بین شرایط تیم میزبان بهتر از میهمان است. چراکه دامغانی و تیمش در این فصل نتیجه خوبی را به دست آوردند وهم اکنون با 22 امتیاز در رده هشتم قرار دارند. در طرف مقابل هم نوین کشاورز با هدایت آرمات تنها 11 امتیازی است و در رده یازدهم قرار دارد می خواهد از تکرار نتیجه بازیرفت که شکست این تیم بوده جلوگیری کند. به هر حال باید منتظربود و دید که برنده این مسابقه کدام تیم خواهد بود.
در مشهد هم تیم میزان خراسان از دیگرمدعی این فصل یعنی کاله مازندران پذیرایی می کند.
کاله که هم اکنون در رده دوم جدول رده بندی قرار دارد و چهار پیروزی پیاپی را تجربه کرده برای ثبت پنجمین پیروزی اش به مشهد رفته است اما این در حالی است در مشهد هم قوچان نژاد و شاگردانش چندان دست و پا نیستند و برای این بازی برنامه ای خاص در نظر دارند. آنها برای تکرار نتیجه دور رفت آنقدر انگیزه دارند که باید در انتظار قدرتنمایی شاگردان عطایی مقابل آنها بود. هم اکنون کاله با 35 امتیاز در رده دوم و میزان با 28 امتیاز در رده هفتم قرار دارند.
برنامه کلی این رقابتها به شرح زیر است:
تهران ساعت 15:30: پیکان تهران – شهرداری ارومیه (پخش مستقیم تلویزیونی از شبکه سوم سیما)
تبریز ساعت 15:30:شهرداری تبریز –سایپای البرز
ورامین ساعت 15:30: متین ورامین – بازرگانی جواهری گنبد
یزد ساعت 15:30: پیشگامان کویر یزد – باریج اسانس کاشان
بندرعباس ساعت 15:30: آلومینیوم المهدی بندرعباس – نوین کشاورز
مشهد ساعت 15:30: میزان مشهد – کاله مازندران

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

داوران و ناظران لیگ زیر گروه معرفی شدند
بازديد : 701

سازمان لیگ والیبال اسامی داوران و ناظران هفته سوم از دور برگشت لیگ زیر گروه را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سوم از دور برگشت لیگ زیر گروه باشگاههای کشور روزجمعه برگزار می شود که سازمان لیگ اسامی داوران و ناظران این هفته رااعلام کرد که به شرح زیر است:
جمعه 29 دی ماه
سیرجان ساعت 16: فولادنوردکوه سیرجان – پیکان ریز بوشهر ناظر: نادر عربشاهی ، داور اول: احمد وکیلی ، داور دوم: علیرضا برومند
اراک ساعت 16: پالایشگاه امام خمینی شازند – شهرداری دزفول ناظر: امیر صداقت ، داور اول: علی فتاحی ، داور دوم: سعید پورسعیدی
کرج ساعت 16: سام سیاوش کرج –شورای شهر ملکان ناظر: خلیل یگانه مجد ، داور اول: بهرام سلیمانی ، داور دوم: رسول بابایی
جویبار ساعت 16: انرژی باز مازندران جویبار- نیکان علی آباد کتول ناظر: خسرو اباذری ، داور اول: عبدالوهاب سقلی ، داور دوم: مجید علیزاده
نکا ساعت 16: نکا مازندران – فراغی ترکمن ناظر: مسلم یحیی پور، داور اول: داودنافعی ، داور دوم: هادی مرتضوی
قزوین ساعت 16: آینده سازان قزوین –شهدای 12 دی گنبد ناظر: علی امیدی، داور اول: داود آقایی ، داور دوم: جواد جاودانی

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

جدال مدعیان در هفته ششم لیگ برتروالیبال
بازديد : 853


هفته ششم لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران بعد از یک هفته از روز چهارشنبه پیگیری می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای لیگ برتر والیبال که با حضور 12 تیم برگزار می شود این هفته وارد هفته ششم از دور برگشت خود می شود و تیم های حاضر برای رقابت با حریفان خود بعد از یک هفته آماده شده اند.
در بازیهای روز چهارشنبه 27 دی ماه ،6بازی در شهرهای ارومیه، گنبد، کاشان، بندرعباس، آمل و تهران برگزار می شود که در مهمترین بازیها تیم های بالای جدولی شهرداری ارومیه با سایپای البرز و کاله مازندران با پیشگامان کویر یزد روبه رو می شوند که نتایج این بازیها برای این تیم ها از اهمیت بالایی برخوردار است و می تواند در رده بندی شان در پایان این هفته موثرباشد.
در ارومیه تیم شهرداری این شهر از سایپای البرز میزبانی می کند. این تیمها که به ترتیب با 29 امتیاز در رده های پنجم و چهارم جدول رده بندی و هم امتیاز باهم هستند در این روزکار سختی را در پیش دارند. شاگردان جوان دکتر فرهاد نفرزاده که با تکیه بر انگیزه بالای خود می خواهند از ارومیه بیشترین امتیاز را به دست آورند و مانند بازی رفت پیروز میدان شوند مقابل تیمی به میدان می روند که از 5 بازی دور برگشت از 4 بازی پیروز خارج شدهو برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر، به آب و آتش می زند.
مطمئنا تقابل اندیشه جورجوویچ سرمربی صربارومیه ای ها با نفرزاده سرمربی موفقایرانی در این بازی بسیار دیدنی خواهد بود. ضمن اینکه این بازی با رای کمیته انضباطی قرار است بدون تماشاگر برگزار شود.
اما در دیگر بازی مهم این هفته کاله آمل از پیشگامان کویر یزد پذیراییمی کند. پیشگامان که بعد از 3 باخت پیاپی این هفته برای رسیدن به پیروزی تلاش می کند کار راحتیرا در پیش ندارد چراکه بهروز عطایی و شاگردانش که سه هفته ای است طعم شیرین پیروزی را چشیدند وروی نوار پیروزی افتادند، به سادگی حاضر به از دست دادن جایگاه دومی شان نیستند و مقابل تیم ها با تمام توان بازی می کنند. در یزد هم که هواداران این تیم دو هفته پیاپی شاهد باخت تیم خودبودند به سالن می آیند تا این بار شاهد برد تیم شهر خود باشند.
پیشگامان هم اکنون با 29 امتیاز در رده ششم است برای تکرار نتیجه دور رفت که پیروزی بوده با تمام وجود به میدان می رود.
در این روز تیم صدرنشین پیکان تهران میهمان بازرگانی جواهری گنبداست. پیمان اکبری که با تکیه بر نیروهای باتجربه خود در این فصلهم به نتایج خوبی رسیده و هم اکنون با 36 امتیاز در رده اول قرار دارد مقابل تیم آخر جدول کار سختی را نخواهد داشت و در روزی که سایر مدعیان باید با حساسیت بالا به میدان بروند این تیم با خیالی آسوده کار می کند. البته ناگفته نماند که هیچ نتیجه ای در والیبال قابل پیش بینی نیست و در صورتی که تهرانی ها کمی لغزش داشته باشند گنبدی ها از فرصت استفاده می کنند. در هر حال رضا ابراهیمی و شاگردانش بعد از دو باخت در هفته های قبل این هفته به دنبال پیروزی اند تا به 5 امتیاز خود بیافزایند و از خطر سقوط رهایی یابند.
در دیگر بازی هفته ششم از دور برگشت تیم متین ورامین در بندرعباس به مصاف آلومینیوم المهدی این شهر می رود. متین که هم امتیاز با کاله در رده سوم جدول قرار دارد برای افزایش شمار امتیازاتش تنها بهبرد در این بازی فکر می کند تا از کورس قهرمانی عقب نماند و در اولین فصل حضورش در لیگ برتر به پلی آف برسد. البته جنوبی ها که در این فصل نتایج خوبی را کسب کردند و از شروع دور برگشت به 3پیروزی و 2 شکست دست یافتند انگیزه زیادی برای صعود در جدول دارند و در این بین دامغانی برای عوض کردن نتیجه دور رفت تفکراتخود در این بازی را به اجرا می گذارد. در طرف مقابل هم کارخانه برای کسب دوازدهمین برد این فصل خود بازیکنانش را با روحیه تر از قبل به میدان می فرستد.
ضمناینکه این بازی به طور مستقیم از شبکه 3 سیما پخش خواهد شد.
اما در کاشان شاگردان حسین معدنی در تیم باریج اسانس از شهرداری تبریز پذیرایی می کنند. کاشانی ها که با دو پیروزی در هفته های قبل مقابل شهرداری ارومیه و سایپا به شرایط خوبی از لحاظ روحی دست یافتند می خواهند جبران مافات کنند و برخلاف نتیجه بازی دور رفت نتیجه بگیرند.
کاشانی ها که هم اکنون با 19 امتیاز در رده نهم و تبریزی ها با 17 امتیاز در رده دهم قرار دارند برای صعود به رده ای بالاتر در جدول به آب و آتش می زنند. احمد مساجدی هم که اولین تجربه مربیگری اش در لیگبرتر را تجربه می کند مقابل تجربه بالای سرمربی سابق تیم ملی کار سختی را دارد و باید منتظر بود و دیدکه کدام مربی در این روز پیروزی تیمش در هفته ششم را جشن می گیرد.
در آخرین بازی این هفته هم که در تهران برگزار می شود نوین کشاورزبه مصاف میزان خراسان می رود.
مسعودآرمات در تیم نوین که همچنان از پیروزی هفته قبل مقابل پیشگامان خوشحال است با روحیه ای خوب به مصاف نماینده مشهد می رود تا بتواند خود را از انتهای جدول دور کند. نوین که هم اکنون با 11 امتیاز در ردهیازدهم جدول رده بندی قرار دارد برابر تیم با انگیزه میزان خراسان کار سختی را دارد چراکه این تیم هم اگرچه در بازی قبل شکست خورد اما یک امتیاز را از ورامینی ها گرفت تا هم اکنون با 25 امتیاز در رده هفتم باشد و نیم نگاهی به نتایج تیم های بالای جدول ب
یاندازد. برنامه کلی مسابقات هفته ششم از دور برگشت لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
ارومیه ساعت 16: شهرداری ارومیه – سایپا البرز
گنبد ساعت 17:30 : جواهری گنبد – پیکان تهران
کاشان ساعت 16: باریج اسانس کاشان – شهرداری تبریز
بندرعباس ساعت 15:20 : آلومینیوم المهدی بندرعباس – متین ورامین
آمل ساعت 17:30 : کاله مازندران – پیشگامان کویر یزد
تهران ساعت 17:30 : نوین کشاورز – میزان مشهد

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

چهارشنبه، هفته دوم لیگ زیر گروه کشور
بازديد : 802

رقابتهای لیگ زیر گروه کشور روز چهارشنبه 20 دی ماه ادامه پیدا می کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابتهای لیگ زیر گروه باشگاههای کشور که با حضور 14 تیم در 4 گروه برگزار می شود به هفته دوم خود رسیده و طی آن تیم هایحاضر روز چهارشنبه در هفته دوم این مسابقات به میدان می روند که برنامه مسابقات به شرح زیر است:
ریز بوشهر ساعت 16: پیکان ریز بوشهر – اداره کل راه و ترابری ایرانشهر
دزفول ساعت 16: شهرداری دزفول – ذوب آهن اصفهان
ملکان ساعت 16: شورا شهر ملکان – آینده سازان قزوین
نکا ساعت 16: نکا مازندران – نیکان علی آباد
بندرترکمن ساعت 16: فراغی بندر ترکمن – انرژی بار مازندران جویبار
گنبد ساعت 18: شهدای 12 دی گنبد– سیاوش سام ایرانیان

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

داوران و ناظران هفته پنجم معرفی شدند
بازديد : 849


سازمان لیگ اسامی داوران و ناظران هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردانباشگاه های کشور را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 20 دی ماه در شهرهای مختلف برگزار می شود که سازمان لیگ در آستانه این هفته از مسابقات اسامی داوران و ناظران این مسابقات را اعلام کرد که به شرح زیر است:
ارومیه ساعت 16: شهرداری ارومیه – بازرگانی جواهری گنبد ناظر: محمود حداد ، داور اول: حمید راهجردیان، داور دوم: نادر انصاری
کرج ساعت 17:30: سایپا البرز – باریج اسانس کاشان ناظر: حمید حق بین، داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: محسن ترابی
تهران ساعت 17:30: پیکان تهران – آلومینیوم المهدی بندرعباس ناظر: امیدوار حاتمی، داور اول: بهروز جعفری، داور دوم: محمدرضا درفش کاویان
تبریز ساعت 16: شهرداری تبریز – کاله مازندران ناظر: غفار درخشنده، داور اول: حسین پورکاشیان، داور دوم: محمد عشق دوست
ورامین ساعت 17:30: متین ورامین – میزان مشهد ناظر: محمدحسین شفقی، داور اول: کیوان عابدزاده، داور دوم: علیرضا قریب
یزد ساعت 17:30: پیشگامان کویر یزد – نوین کشاورز ناظر: خلیل یگانه مجد، داور اول: مسعود یزدان پناه، داور دوم: وحید پورکاشیان

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اسامی بازیکنان و مربيان تیم شهدای12 دی گنبدکاووس
بازديد : 1092

جدال تفکرات مربیان در هفته چهارم لیگ برتر
بازديد : 877


هفته چهارم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای ایران یکشنبه 10 دی ماه با انجام 6 بازی در شهرهای مختلف برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاهها روز یکشنبه به هفته چهارم خود می رسد؛ هفته ای که حساسیت خاصی در بالای جدول دارد چراکه تیم های مدعی در این روز به مصاف هم می روند تا مشخص شودکدام تیم قدرت بیشتری دارد. شهرهای تهران، کاشان، بندرعباس، کرج، مشهد و یزد در این روز از تیم های حاضر در لیگ برتر میزبانی می کنند.
پیکان که هم اکنون با 30 امتیاز در رده اول قرار گرفته در این هفته با فراغ بال بیشتری به میدان می رود و نظاره گر جدال سایر مدعیان این فصل خواهد بود.
شاگردان پیمان اکبری که با پیروزی مقابل پیشگامان کویر در هفته قبل نتیجه مهمی را به دست آوردند روز یکشنبهدر مشهد به مصاف میزان خراسان می روند.
البته در این بین نباید از اندیشه قوچان نژاد و بازیکنان در تیم میزان گذشت چراکه دست کم گرفتن این تیم با انگیزه می توانند نتیجه ای همانند نتیجه دور رفت را که با شکست تهرانی ها همراه بود رقم بزند.
در کرج تیم سایپا از کاله مازندران میزبانی می کند؛ جایی که جدال دیدنی را میان تیم های مدعی رقم می زند و شاید روز مهمی برای نفرزاده و عطایی در هر دو تیم باشد. هر دو تیمکه در دیدارهای هفته گذشته خود پیروز از میدان بیرون آمدند و شمار امتیازات خود را افزودند حالا رودرروی یکدیگر قرار می گیرند تا مشخص شود که آیا عطایی و شاگردانش در تیم کاله همانند بازی رفت می توانند پیروز شوند و یا نفرزاده با آنالیز رقیب اجازه پیروزی حریف را نمی دهدو بازیکنانش را برای کسب بیشترین امتیاز آماده کرده است. 27 امتیاز بودن هر دو تیم برای اینکه یکی از دیگری سبقت بگیرد و خودرا به رده های بالاتر برساند بر حساسیت این بازی می افزاید.
اما یزد این هفته برگزار کننده یک بازی مهم دیگر این هفته خواهد بود. روز یکشنبه تیم پیشگامان کویر یزد به مصاف متین ورامین می رود تابتواند همچنان رده دومی اش را با پیروزی بر این تیم حفظ کند. یزدی ها که هفته قبل با شکست مقابل پیکان به رده دوم سقوط کردند حالا می خواهند جبران مافات کنند و به همین دلیل میرحسینی با افکار خود روز سختی را برای ورامینی ها رقم میزند. در طرف دیگر هم اگرچه کارخانه بازی رفت را به یزدی ها واگذار کرده بود اما با انگیزه ای که شاگردانش دارند مقابل این مدعی قد علم می کنند و اجازه نمی دهند تا امتیازات نصیب میزبان شود. هم اکنون پیشگامان 28 امتیازی است و در رده دوم قرار دارد و متین با 27 امتیاز بعد از تیم های سایپا و کاله در رده پنجم قرار گرفته است.
در ادامه این مسابقات در کاشان تیم باریج اسانس از شهرداری ارومیه پذیرایی می کند.
بازی رفت این دو تیم که 3 بر یک به سود ارومیه ای ها تمام شده بود درس عبرتی برای معدنی است تا این تیم را دستکم نگیرد و با تمام قدرت مقابل حریف به میدان برود. در هر حال معدنی به خوبی از توان معروف و نادی که در تیم شهرداری ارومیه بازی می کنند آگاه است و باید ترفندهای خود را برای مهار این دو بازیکن به کار ببندد.
شهرداری ارومیه که از شروع دور برگشت هنوزنباخته هم برای ادامه روند پیروزی هایش امیدوار است تا به 26 امتیاز ورده ششمی اش در جدول بیافزاید فرصت حضور در میان مدعیان را پیدا کند.
در تهران هم تیم نوین کشاورز از شهرداری تبریز میزبانی می کند. این بازی که جدال تیم های انتهایی جدول به شمار می رود طبعا در سایه سایر مسابقات این هفته قرار می گیرد اما نباید فراموش کرد که تیم های انتهایی جدول هم برای بقا در لیگ برتر تلاش زیادی می کنند و باید اینمسابقه را هم حساس برای این تیم ها دانست. در هر حال مسعود آرمات و قاسم تاجری که این فصل بر خلاففصل قبل نتایج خوبی را به دست نیاوردند شرایط سختی را تجربه می کنند که پیروزی در این بازی برایهر کدام از آنها اهمیت خاصی را دارد. شهرداری هم اکنون در رده دهم و نوین در رده یازدهم ایستاده است.
اما در آخرین بازی این هفته بازرگانیجواهری گنبد میهمان آلومینیوم المهدی بندرعباس است.
آلومینیوم که هم اکنوندر رده هشتم جدول قرار گرفته به مصاف تیم آخر جدول رده بندی می رود اما این دلیل نمی شود تا گنبدیها را دست کم گرفت و مقابل آنها به سادگی بازی کرد. جواهری که بعد از هفته ها در هفته گذشته بالاخره طعم شیرین پیروزی را میزان مشهد چشید مطمئنا انگیزه زیادی برای تکرار پیروزی دارد و باید دامغانی و شاگردانش در تیم آلومینیوم مراقب اینانگیزه باشند.
لازم به ذکر است بر اساس اعلام سازمان لیگ دیدار باریج اسانس و شهرداری ارومیه در کاشان بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.
برنامه کلی هفته چهارم دور برگشت به شرح زیر است:
یکشنبه 10 دی ماه
کاشان ساعت 17:30: باریج اسانس کاشان – شهرداری ارومیه
بندرعباس ساعت 16: آلومینیوم المهدی بندرعباس – بازرگانی جواهری گنبد
کرج ساعت 17:30: سایپا البرز – کاله مازندران
مشهد ساعت 17: میزان مشهد – پیکان تهران
تهران ساعت 17:30: نوین کشاورز – شهرداری تبریز
یزد ساعت 17:30: پیشگامان کویر یزد – متین ورامین
جدول رده بندی تیم های تا پایان هفته سوم از دور برگشت رقابتها بهشرح زیر است:
1-پیکان تهران با 30 امتیاز
2-پیشگامان کویر یزد با 28 امتیاز
3-سایپا البرز با 27 امیتاز
4-کاله مازندران با 27 امتیاز
5-متین ورامین با 27 امتیاز
6-شهرداری ارومیه با 26 امتیاز
7-میزان خراسان با 24 امتیاز
8-آلومینیوم المهدی بندرعباس با 20 امتیاز
9-باریج اسانس کاشان با 14 امتیاز
10-شهرداری تبریز با 14 امتیاز
11-نوین کشاورز با 9 امتیاز
12-جواهری گنبد با 4 امتیاز

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ليست صفحات

تعداد صفحات : 7
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف