پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

استقبال از ستاره گنبدي تيم ملي واليبال
بازديد : 1075

فرهاد قائمي ملي پوش تيم ملي واليبال ايران در رقابت هاي ليگ جهاني، دوشنبه شب در ميان استقبال خيل علاقه مندان به واليبال و نيز مسئولان شهر به زادگاه خود گنبدكاووس بازگشت.


به گزارش ست پنجم به نقل از ايرنا، در اين مراسم فرماندار، جمعي از مسئولان ادارات شهرستان، ورزشكاران و نيز مردم علاقه مند به واليبال حضور داشتند و با حلقه گل و نيز هدايايي از ستاره واليبال شهرشان تجليل كردند.
فرهاد قائمي يكي از تاثيرگذارترين بازيكنان تيم ملي واليبال در ۶ بازي نخست بود كه در ديدار دوم برابر صربستان از ناحيه كمر دچار مصدوميت شد و نتوانست در ديدارهاي باقي مانده تيم ملي را همراهي كند.
به گواه كارشناسان واليبال، عدم حضور وي تأثير منفي در بازي هاي تيم ملي كشورمان داشت و به ويژه در بازي دوم برابر ايتاليا و نيز در ديدار دوم برابر آلمان نبود وي كاملا مشهود بود.
قائمي ستاره ی 24 ساله واليبال ايران متولد شهرستان گنبدكاووس بوده و سابقه حضور در تيم هاي استقلال گنبدكاووس، بيم بابل، جواهري گنبد، هاوش گنبد و كاله آمل را دارد.
وي در پست دريافت كننده قدرتي بازي كرده و با سرويس هاي منحصر به فردش در واليبال ايران شناخته شده است.
در هفته هاي اخير، زمزمه هايي مبني بر پيوستن وي به يكي از تيم هاي سري A ايتاليا شنيده شده است.
تيم ملي واليبال ايران در اولين حضور خود در رقابت هاي ليگ جهاني، نتايج بسيار خوبي كسب كرد و در نهايت با ۱۰ بازي، ۵ برد و ۵ باخت و ۱۵ امتياز در رده پنج گروه خود قرار گرفت.
اوج كار تيم ملي ايران برتري در برابر سه تيم برتر واليبال دنيا، ايتاليا، صربستان و كوبا بود.

 


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

FIVBرده بندی لیگ جهانی را اعلام کرد: ایران بالاتر از فرانسه، لهستان و امریکا در مکان نهم
بازديد : 975

FIVBرده بندی لیگ جهانی را اعلام کرد  ایران بالاتر از فرانسه، لهستان و امریکا در مکان نهم  1

ایران در آخرین رده بندی نهایی لیگ جهانی والیبال که توسط فدراسیون جهانی منتشر شد، در مکان نهم ایستاد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، چند روز مانده به پایان مرحله نهایی بیت چهارمین دوره لیگ جهانی والیبال، FIVB رده بندی نهایی تیم ها را اعلام کرد که بر این اساس تیم ملی جمهوری اسلامی ایران که نخستین دوره حضور خود را در لیگ جهانی تجربه کرده، بالاتر از تیم هایی چون فرانسه ( هجده دوره حضور و نایب قهرمان سال 2006) ، لهستان (شانزده دوره حضور و قهرمان سال 2012)، امریکا (شانزده دوره حضور و قهرمان سال 2008) و کوبا ( بیست و سه دوره حضور و قهرمان سال 1998 و کسب پنج عنوان نایب قهرمانی و سه عنوان سومی)  و همتاهای آسیایی خود، بعد از آلمان و صربستان در رده نهم جدول رده بندی نهایی لیگ جهانی والیبال در سال 2013 ایستاد:
1-؟
2-؟
3-؟
4-؟
5-؟
6-؟
7-آلمان
8- صربستان
9-ایران
10-فرانسه
11-لهستان
12-امریکا
13-کوبا
14-هلند
15-کرده جنوبی
16-فنلاند
17-پرتغال
18-ژاپن
لازم به ذکر است رده بندی شش تیم برتر نیز در پایان مرحله نهایی تعیین و اعلام خواهد شد.


موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

کانادا شگفتی ساز مرحله نهایی لیگ جهانی شد
بازديد : 1052

کانادا شگفتی ساز مرحله نهایی لیگ جهانی شد 1

تیم ملی والیبال کانادا با شکست روسیه قهرمان بازی های المپیک 2012 لندن در نخستین بازی خود در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال شگفتی ساز شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره لیگ جهانی والیبال (سال 2013) شب گذشته با برگزاری دو دیدار دیگر در کشور آرژانتین پیگیری شد.
تیم ملی والیبال کانادا که در گروه دوم مرحله نهایی با تیم های روسیه و برزیل همگروه است و بر اساس نظر کارشناسانی شانسی برای صعود به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها ندارد، در نخستین بازی خود به مصاف روسیه رفت و در یک بازی سنگین (دو ساعت و هفت دقیقه) سه بر دو روسیه قهرمان المپیک را شکست داد و شگفتی ساز شد.
ملی پوشان روسیه در این دیدار در ست های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 20 و 25 بر 21 به پیروزی رسیدند اما در ناباوری در ست های سوم تا پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 21 و 15 بر 11 در برابر کانادا مغلوب شدند.
در حال حاضر روسیه با 3 امتیاز در صدر این گروه قرار دارد و تیم های کانادا و برزیل نیز به ترتیب با دو و یک امتیاز در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
در این گروه امشب دو تیم کانادا و برزیل به مصاف هم خواهند رفت تا در نهایت دو تیم برتر راهی مرحله نیمه نهایی لیگ جهانی 2013 شوند.
شب گذشته در گروه اول مرحله نهایی لیگ جهانی نیز یک بازی برگزار شد که بلغارستان سه بر یک با امتیازهای (18- 25، 25- 18، 22- 25 و 24- 26) مغلوب ایتالیا شد.
در این گروه در حال حاضر ایتالیا با 3 امتیاز از یک بازی در صدر قرار دارد و بلغارستان با سه امتیاز از دو بازی در جایگاه دوم است. آرژانتین میزبان نیز بدون امتیاز در رتبه سومی است. امشب آرژانتین میزبان به مصاف ایتالیا خواهد رفت. آرژانتین اگر در برابر ایتالیا مغلوب شود از راه یابی به جمع چهار تیم برتر باز خواهد ماند.


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ایتالیایی ها در پی جذب ایرانی ها / پیشنهاد ظریف از سری A ایتالیا
بازديد : 1127

ایتالیایی ها در پی جذب ایرانی ها    پیشنهاد ظریف از سری A ایتالیا 1

چند تیم باشگاهی ایتالیا خواهان جذب بازیکنان تیم ملی ایران به منظور بازی در سری A ایتالیا شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از درخشش مردان والیبال ایران در لیگ جهانی والیبال و کسب پنج برد و پنج شکست و نائل شدن به مقام نهم در اولین حضور خود در تاریخ برگزاری این رقابت ها و پیروزی 4 بر 2 در ایتالیا مقابل تیم ملی این کشور، چند تیم باشگاهی ایتالیایی به منظور جذب چند بازیکن ایران ابراز تمایل و علاقمندی کردند.
از این بین می توان به پیشنهاد تیم ویبو والنتینای  ایتالیا به فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی کشورمان اشاره کرد که احتمال و قوت بیشتر دارد. این تیم جز هشت تیم برتر سری A محسوب می شود.
فرهاد ظریف در این خصوص گفت: در حال حاضر در حال مذاکره و بررسی شرایط هستم. من از دو تیم ایرانی نیز پیشنهاد دارم و می خواهم با دقت زیادی این انتخاب را انجام دهم. چرا که امسال سال حساسی برای تیم ملی کشورمان است و در سال آینده نیز باید در لیگ جهانی شرکت کنیم. پس باید طوری برنامه ریزی کنم که بتوانم بهترین عملکرد را در سال جاری داشته باشم و برای شرکت در لیگ جهانی سال آینده در سطح آمادگی خوبی قرار گیرم. خیلی دوست دارم بازی در سری A  را تجربه کنم ولی باید همه جوانب را در نظر بگیرم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ایران، بهترین آسیا در رده نهم لیگ جهانی
بازديد : 1072

دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال 2013 به پایان رسید و تیم ملی والیبال ایران درنخستین حضور خود در این رقابت ها با کسب 15 امتیاز در بین 18 شرکت کننده در این رقابت ها رتبه نهم امتیازی به دست آورد و در بین تیم های آسیایی نیز بهترین شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال 2013 از دهم خردادماه با حضور 18 تیم در سه گروه آغاز شد و شب گذشته با برگزاری آخرین دیدار این مرحله بین تیم های برزیل و ایالات متحده به پایان رسید.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع 10 دیدار خود پنج پیروزی در برابر صربستان، ایتالیا، کوبا (دوبازی) و آلمان به دست آورد و در پنج دیدار (روسیه (دو بازی)، صربستان، اتیالیا و آلمان) شکست را تجربه کرد. ملی پوشان کشورمان در مجموع این بازی ها 15 امتیاز کسب کردند که از نظر امتیاز در بین 18 تیم شرکت کننده رتبه نهمی است.
در مجموع برزیل پرافتخارترین تیم لیگ جهانی با 9 بار قهرمانی، با 25 امتیاز و 9 پیروزی و یک شکست بهترین دور مقدماتی شد. تیم های  کانادا و هلند در گروه سوم به ترتیب با 23 و 22 امتیاز در رتبه های دوم و سوم این داده آماری قرار می گیرند.
تیم های بلغارستان، ایتالیا و روسیه نیز با 19 امتیاز و هفت پیروزی و سه شکست در رتبه های چهارم تا ششم دور مقدماتی قرار می گیرند. کشورهای آلمان، صربستان و ایران که در گروه دوم نیز قرار داشتند، به ترتیب با 17، 16 و 15 امتیاز با پنج پیروزی و پنج شکست در مکان های هفتم تا نهم دور مقدماتی قرار می گیرند. البته تیم فرانسه در گروه اول نیز 15 امتیازی است اما معدل امتیازهای ایران شرایط بهتری نسبت به این تیم دارد و فرانسه دهم می شود.
تیم های لهستان (14)، کره جنوبی (13)، فنلاند (12)، ایالات متحده (12)، پرتغال (11)، ژاپن (9)، آرژانتین (5) و کوبا (4) امتیاز به دست آوردند و در مکان های یازدهم تا هجدهم دور مقدماتی از نظر امتیاز قرار می گیرند.
از قاره کهن آسیا سه کشور ایران، کره جنوبی و ژاپن در لیگ جهانی حضور داشتند که تیم های ژاپن و کره در گروه سوم بودند. در بین کشورهای آسیایی نیز ایران بهترین تیم بود چون کره جنوبی با چهار پیروزی و شش شکست و کسب 13 امتیاز رتبه دوم آسیا را به دست آورد و ژاپن نیز با هفت شکست و سه پیروزی و کسب 9 امتیاز در مکان سوم آسیا است.
گفتنی است تیم ملی والیبال کشورمان با کسب این رتبه در لیگ جهانی والیبال، 10 امتیاز به امتیازهای خود در رده بندی جهانی اضافه خواهد کرد تا جایگاه از رتبه چهاردهمی به رتبه های بهتر ارتقاء یابد.
در مجموع شش تیم برزیل و بلغارستان از گروه اول، ایتالیا و روسیه از گروه دوم، کانادا از گروه سوم و آرژانتین (میزبان) به مرحله نهایی لیگ جهانی راه یافتند که رقابت های خود را از چهارشنبه 26 تیرماه در آرژانتین آغاز خواهند کرد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

لیگ جهانی والیبال؛ موسوی بهترین مدافع دور مقدماتی
بازديد : 1525

"محمد موسوي" که در پایان هفته سوم دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال به عنوان بهترین مدافع روی تور این بازی ها معرفی شد در پايان مرحله گروهی سال 2013 همچنان در رده نخست بهترين مدافعان روي تور اين رقابت ها باقی ماند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال شب گذشته با دیدار برزیل و ایالات متحده به پایان رسید و موسوي در اين دوره از مسابقات ميانگين 1.16 امتياز در هر ست را ثبت كرد تا بهترين مدافع روي تور رقابت ها لقب بگيرد.
اين بازيكن در مجموع از 197 تلاش خود در دفاع روي تور، 47 امتياز به دست آورد. 65 دفاع موسوي با ريباند بازيكنان حريف مواجه شد و 85 مورد هم به خطا رفت.
پس از موسوي، ماركو پودراسكانين از صربستان با ميانگين 0.84 و امانوئل بيرارلي از ايتاليا با ميانگين 0.83 امتياز در هر ست در رده هاي دوم و سوم قرار گرفتند.
در فهرست امتيازآورترين بازيكنان ليگ جهاني، ايوان زايتسف با 215 امتياز در رده نخست ايستاد. موسوي در اين بخش هم بهترين عملكرد را در ميان بازيكنان ايراني داشت و با كسب 122 امتياز، امتيازآورترين بازيكن تيم ملي كشورمان شد و در رده بيست و سوم اين رده بندي جاي گرفت. اين بازيكن 66 امتياز از اسپك، 47 امتياز با دفاع روي تور و 9 امتياز با سرويس به دست آورد.
ويتزه كويسترا از هلند با 59.18 درصد موفقيت، در رده نخست بهترين زنندگان اسپك ليگ جهاني قرار گرفت. در ميان بازيكنان ايراني، امير غفور با 41.74 درصد موفقيت در زدن اسپك بهترين عملكرد را داشت و در رده 34 جهان ايستاد.غفور از 218 اسپكي كه در اين رقابت ها زد 91 امتياز كسب كرد.
در ميان بهترين زنندگان سرويس ليگ جهاني، الكساندر آتاناسويچ با ميانگين 0.48 امتياز در هر ست در رده نخست قرار گرفت.رحمان داوودي با ميانگين 0.24 امتياز در هر ست بهترين عملكرد را در ميان بازيكنان ايران به نام خود ثبت كرد و در رده 19 قرار گرفت.
اريك شوجي از آمريكا با ميانگين 3.03 در هر ست در رده نخست بهترين توپ گيران ليگ جهاني ايستاده است. در اين فهرست، فرهاد ظريف ليبروي تيم ملي ايران با ميانگين 1.85توپ گيري در هر ست در رده نهم بهترين هاي اين رقابت ها قرار دارد.
در فهرست بهترين دريافت كنندگان ليگ جهاني، اروين انگاپث از فرانسه با 62.3 درصد موفقيت در رده نخست ايستاد.عليرضا مباشري با 44.16 درصد موفقيت در رده 19 بهترين دريافت كنندگان ليگ جهاني قرار گرفت و بهترين عملكرد را در ميان ايراني ها ثبت كرد.
سان سو هان از كره جنوبي با 9.45 پاس صحيح در هر ست رده نخست بهترين پاسورهاي ليگ جهاني را به خود اختصاص داد. سعيد معروف پاسور و كاپيتان تيم ملي ايران نيز با ميانگين 5.12 پاس صحيح در هر ست در رده سيزدهم اين رده بندي ايستاد.
در پایان دور مقدماتی لیگ جهانی شش تیم برزیل و بلغارستان از گروه اول، ایتالیا و روسیه از گروه دوم، کانادا از گروه سوم و آرژانتین (میزبان) به مرحله نهایی لیگ جهانی راه یافتند که رقابت های خود را از چهارشنبه 26 تیرماه در آرژانتین آغاز خواهند کرد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ایران - آلمان/2/عکس 5
بازديد : 1564

ایران - آلمان/2/عکس 4
بازديد : 1208

ایران - آلمان/2/عکس 3
بازديد : 1578

ایران - آلمان/2/عکس 2
بازديد : 1364

ایران - آلمان/2/عکس 1
بازديد : 1257

نگاهی به عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی
بازديد : 976

نگاهی به عملکرد تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی 1

تیم ملی والیبال ایران نخستین حضور خود در لیگ جهانی را در بیست و چهارمین دوره این رقابت ها تجربه کرد که به نوعی شگفتی ساز این رقابت ها لقب گرفت.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نخستین حضور تیم ملی والیبال ایران در رقابت های لیگ جهانی همراه با پنج پیروزی و پنج شکست بود که 15 امتیاز نیز برای ملی پوشان ایران به ارمغان داشت.
تیم ملی والیبال ایران با تیم های روسیه، ایتالیا، آلمان، صربستان و کوبا در گروه دوم دور مقدماتی لیگ جهانی همگروه بود که در پایان 10 مسابقه خود با 15امتیاز رتبه پنجم  گروه را به دست آورد.
ملی پوشان ایران در اولین و دومین دیدار خود در لیگ جهانی والیبال، مهمان روسیه قهرمان المپیک بودند که در مجموع هفت ست بازی کردند و گرفتن امتیاز یک ست از روسیه (25 بر 17) ره آورد آنان از هفته دوم این رقابت ها بود.
تیم ملی والیبال ایران در هفته چهارم دور مقدماتی لیگ جهانی در تهران میزبان صربستان بود که در بازی نخست موفق به کسب نخستین امتیاز لیگ جهانی ایران شد و در دیدار دوم نیز نخستین پیروزی خود را در این رقابت ها به ثبت رساند. ایران در مجموع دو بازی امتیاز پنج ست را به حریف واگذار کرد و امتیاز پنج ست را از صربستان قهرمان اروپا گرفت. بنابر این می توان گفت تیم ملی والیبال ایران در مجموع دو بازی با صربستان مساوی بود.
شگفتی های تیم ملی والیبال ایران از هفته پنجم دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال رقم خود که در بازی نخست با ایتالیا در حالی در زمین حریف بازی می کرد، سه بر یک به پیروزی رسید و نخستین پیروزی خارج از خانه خود را نیز به دست آورد.
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی با ایتالیا که در جزیره ساساری برگزار شد، سه بر دو مغلوب ایتالیا شد و در مجموع دو دیدار امتیاز پنج ست را از حریف گرفت و نتیجه چهار ست را به ایتالیا واگذار کرد که عملکرد بسیار خوبی برای ملی پوشان کشورمان بود.
حریف بعدی تیم ایران، کوبا در شهر هاوانا بود که تیم ملی والیبال ایران موفق به شکست این تیم با سابقه لیگ جهانی در دو دیدار متوالی شد. ملی پوشان ایران در بازی اول سه بر دو و در بازی دوم نیز سه بر یک کوبا را شکست دادند تا این تیم قعر نشین جدول این رقابت ها شود. بنابر این نخستین دو پیروزی تیم ایران نیز در هفته ششم لیگ جهانی رقم خورد.  
 غیور مردان والیبال ایران در هفته هفتم دور مقدماتی در تهران میزبان آلمان بودند. آنان دو روز قبل از بازی باآلمان با خستگی فراوان از سفر طولانی از کوبا به کشور بازگشتند. ملی پوشان ایران در دو دیدار با المان یک پیروزی و یک شکست به دست آوردند.
در بازی اول تیم ملی والیبال ایران نخستین پیروزی سه بر صفر خود در این رقابت ها را به دست آورد و در دیدار دوم نیز سه بر صفر مغلوب آلمان شد.
در مجموع تیم ملی والیبال ایران در 10 بازی خود در دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال 2013 ، ضمن کسب رتبه پنجم جدول، 15 امتیاز از پنج پیروزی و پنج شکست به دست آورد.
نتایج کل بازی های تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی لیگ جهانی به قرار زیر است:
روسیه 3– ایران صفر (25- 21، 25-22 و 25- 17)
روسیه 3- ایران یک ( 25-23، 25-22، 17- 25 و 25- 18)
ایران 2- صربستان 3 (24- 26، 23- 25، 25- 17، 25- 14 و 16- 18)
ایران 3- صربستان 2 (25- 20، 24- 26، 23- 25، 25-22 و 15-12)
ایتالیا یک – ایران 3 (23- 25، 22- 25، 25-22 و 30- 32)
ایتالیا 3- ایران 2 (25- 22، 25- 20، 20- 25، 18- 25 و 15-13)
کوبا 2- ایران 3 (26- 24، 25-19، 19- 25، 22 – 25 و 14- 16)
کوبا یک – ایران 3 (25-22، 20- 25، 18- 25 و 22- 25)
ایران 3- آلمان صفر (25- 19، 25- 18 و 25- 20)
ایران صفر - آلمان 3 ( 21- 25، 23- 25 و 22-25)


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

سرمربی آلمان: بازیکنان من هر چه خواستم انجام دادند
بازديد : 953

سرمربی آلمان  بازیکنان من هر خواستم انجام دادند 1

سرمربی تیم ملی والیبال آلمان گفت: برخی مواقع بازیکنان انتظاراتمربی را بر آورده نمی کنند، اما امروز ملی پوشان آلمان هر چه من خواستم بر آوردهکردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ویتال هیننه در نشست خبریبعد از بازی دوم با ایران، افزود: مربی بودن کار بسیار سختی است. سئوالی که ذهن منرا مشغول کرده این است که چرا دیروز خیلی بد بودیم وامروز خیلی خوب؟ من دیروز مربیبدی بودم اما امروز خوب، واقعا چرا اینگونه شد؟
وی تصریح کرد: بازیکنان آلمان امروز خوب سرویس زدند، در دفاع عالیکار کردند، بهتر از روز گذشته پاس دادیم و این عوامل کافی بود تا پیروز شویم.
سرمربی تیم ملی والیبال آلمان در مورد عملکرد ایران گفت: لیگ جهانیدو پدیده داشت ، ایران و آلمان. تیم آلمان هم اکنون در جایگاه سوم قرار دارد.
وی در تشریح دلایل حضورش در تمرین تیم ملی والیبال ایران و گفتن اینجمله "شما که پیروز شدید، چرا تمرین می کنید" گفت: من معتقد بودم ایراندیروز خیلی خوب بازی کرد و تحت تاثیر بازی آنان قرار گرفتم. به نظر من خیلی خوببودید و نیاز به تمرین نداشتید.
کاپیتان تیم ملی والیبال آلمان نیز در این نشست خبری گفت: افتخار میکنیم که از نظر روحی، روانی و جسمی نسبت به بازی دیروز بهتر بازی کردیم. نتیجه سهبر صفر امروز بسیار شفاف و روشن بود.
وی با بیان اینکه نسبت به بازی اول در برابر ایران به مراتب بهتربودیم، خاطر نشان کرد: دریافت ما عالی وبد و ایران را تحت فشار قرار دادیم.
تیم ملی والیبال آلمان در بازی دوم با ایران سه بر صفر به پیروزیرسید تا با 17 امتیاز در رتبه سوم جدول گروه دوم قرار گیرد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

معروف: مردم بدانند که تمام تلاش خود را کردیم
بازديد : 967

معروف  مردم بدانند که تمام تلاش خود را کردیم 1

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه بازی را خوب آغاز کردیم و اگر در ست دوم پیروز می شدیم، احتمال تغییر نتیجه بازی وجود داشت، گفت: مردم خوب ایران بدانند که ملی پوشان تمام تلاش خودشان را برای پیروزی کردند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف در نشست خبری بعد از بازی با آلمان افزود: در جلسه انالیز بازی دوم پیش بینی کرده بودیم که بازی سختی در برابر آلمان خواهیم داشت. آلمان امروز متفاوت بود.
وی با بیان اینکه به رغم خستگی فراوان همه تلاش خود را کردیم، گفت: تا آخرین توان جنگیدیم اما امروز به برابر آلمان موفق نبودیم.
تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در برابر آلمان سه بر صفر مغلوب شد تا با پنج پیروزی و پنج شکست و کسب 15 امتیاز به کار خود در دور مقدماتی لیگ جهانی والیبال سال 2013 پایان دهد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو: شکست در برابر آلمان دلایل روحی و روانی دارد
بازديد : 975

ولاسکو  شکست در برابر آلمان دلایل روحی و روانی دارد 1

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: شکست در بازی دوم در برابر آلمان حصوصیات و دلایل روحی و روانی دارد که در فرصت های مناسب در باره آنان صحبت خواهم کرد.  
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از بازی با آلمان افزود: در بازی امروز در همه پست ها مشکل داشتیم. برخی بازیکنان دیگر انرژی نداشتند. ما در تمام بازی های می توانیم چیزی یاد بگیریم. هر چند نتیجه آن بازی با توقعات ما همخوانی نداشته باشد.
وی با بیان اینکه تیم ملی مدتی تمرینات خود را تعطیل خواهد کرد، گفت: برنامه بعدی حضور در مسابقات قهرمانی آسیا است. اما کاری سختی در قهرمانی آسیا داریم، از یک سو تیم هایی همچون کره جنوبی، چین ، استرالیا و ژاپن در فکر شکست تیم ایران به عنوان قهرمان دوره قبل و همچنین پدیده لیگ جهانی هستند و با تمام توان به مصاف ایران خواهند آمد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: بازی های آینده آسیایی برای ایران متفاوت با دوره قبل است . ذهنیت بازیکنان ایران نیز مشکل خواهد داشت زیرا آنان تیم های همچون ایتالیا، صربستان، آلمان و کوبا را شکست دادند و در بازی های آسیایی با غرور بازی خواهند کرد که همین موضوع مشکل اصلی ایران خواهد شد.
وی در باره شکست در برابر آلمان در بازی دوم خاطر نشان کرد: دهنیت باخت و برد، احساسی است که نباید به راحتی از آن گذشت. ایران می توانست در بازی دوم با المان هم پیروز شود اما از نظر روانی آماده پیروزی نبود. من این پیروزی را به تیم آلمان تبریک می گویم.
تیم ملی والیبال ایران با پذیرش شکست در بازی دوم برابر آلمان به کار خود در لیگ جهانی والیبال پایان داد که پنج پیروزی و پنج شکست ره آورد این تیم بود.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

آلمان در دومین بازی با ایران به پیروزی رسید
بازديد : 1058

آلمان در دومین بازی با ایران به پیروزی رسید 1

تیم ملی والیبال آلمان در دومین بازی خود در برابر ایران سه بر صفر به پیروزی رسید تا انتقام شکست بازی نخست را از ملی پوشان کشورمان بگیرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دو تیم ایران و آلمان از ساعت 21 و  10 دقیقه امروز شنبه در دومین بازی خود از هفته هفتم لیگ جهانی والیبال به مصاف یکدیگر رفتند.
ملی پوشان آلمان در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 23 و 25 بر 22 به پیروزی رسید تا سه امتیاز کامل این بازی را از آن خود کند.
ملی پوشان تیم المان در بازی دوم در برابر ایران در دفاع خوب کار کردند و تیم ایران نیز هماهنگی تیمی بازی نخست خود در برابر آلمان را نداشت.
"توفیق بودایا" از تونس به عنوان داو اول و "لو ون شن" از چین به عنوان داور دوم قضاوت بازی دوم ایران و آلمان را بر عهده داشتند و کوئین تانا از کشور اسپاینا نیز به عنوان ناظر فدراسيون بين المللي واليبال (FIVB) نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت.
دکتر محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهوری و دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان از تماشاگران ویژه دو دیدار ایران و آلمان بودند.
پرونده حضور تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی با این بازی بسته شد که پنج پیروزی و پنج شکست ره اورد آن بود. تیم ایران با 15 امتیاز رتبه پنجم گروه دوم لیگ جهانی را به دست آورد.
نتایج کل بازی های تیم ملی والیبال ایران در دور مقدماتی لیگ جهانی به قرار زیر است:
روسیه 3– ایران صفر (25- 21، 25-22 و 25- 17)
روسیه 3- ایران یک ( 25-23، 25-22، 17- 25 و 25-18)
ایران 2- صربستان 3 (24- 26، 23- 25، 25- 17، 25-14 و 16- 18)
ایران 3- صربستان 2 (25- 20، 24- 26، 23- 25،25-22 و 15-12)
ایتالیا یک – ایران 3 (23- 25، 22- 25، 25-22 و30- 32)
ایتالیا 3- ایران 2 (25- 22، 25- 20، 20- 25، 18-25 و 15-13)
کوبا 2- ایران 3 (26- 24، 25-19، 19- 25، 22 – 25و 14- 16)
کوبا یک – ایران 3 (25-22، 20- 25، 18- 25 و 22-25)
ایران 3- آلمان صفر (25- 19، 25- 18 و 25- 20)
ایران صفر – آلمان 3 ( 21- 25، 23- 25 و 22- 25)


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ایران - آلمان /1/عکس 5
بازديد : 1281

ایران - آلمان /1/عکس 4
بازديد : 1445

ایران - آلمان /1/عکس 3
بازديد : 1392

ایران - آلمان /1/عکس 2
بازديد : 1039

ایران - آلمان /1/عکس 1
بازديد : 1076

ولاسکو: پیروزی سه بر صفر هدیه به روزه داران
بازديد : 966

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: خیلی خوشحالم که در ماه مبارک رمضان نخستین پیروزی سه بر صفر ایران در لیگ جهانی رقم خود و من این پیروزی را به روزه داران هدیه می کنم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، خولیو ولاسکو در نشست خبری بعد از بازی با المان افزود: قبل از بازی با بچه ها صحبت کردم که مردم آنان را دوست دارند چون با قلبشان بازی می کنند.
وی با بیان اینکه بازیکنان ایران در تاکتیک بهتر شدند، خاطر نشان کرد: بالانس آنان نیز کم شده و نوساناتشان خیلی بهتر شده است. عامل اصلی پیروزی در برابر آلمان سرویس ایران بود که مشکلات زیادی برای حریف بوجود آورد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: آمار دریافتی ها خیلی خوب بود و معروف نیز امروز خیلی خوب تقسم توپ کرد.  فکر نمی کردم سه بر هیچ ببریم. بعد از پیروزی در دو ست، بازیکنان تمرکز خودشان از دست ندادند.
وی با بیان اینکه بازیکنان ایران دیگر عادت های آسیایی را کنار گذاشتند، گفت: آنان بعد از کسب هر امتیاز جشن نمی گیرند، بازیکنان باید بعد از هر امتیاز به فکر امتیاز بعدی باشند.
ولاسکو تاکید کرد: در لیگ جهانی باید چیزهای زیادی یاد بگیریم و گرفتیم. نه تنها ایرانیان بلکه من هم به این بازیکنان افتخار می کنم . هیچ کدام از بازیکنان در باره خستگی صحبت نکردند. در لیگ جهانی تمام تیم ها خسته می شوند، آلمان هم خسته بود. صربستان زمانی که به ایران آمد چهار هفته از کشورشان دور بودند. باید یاد بگیریم در این موافع احساسی نباشیم.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در برابر آلمان سه بر یک به پیروزی رسید تا نخستین برد سه بر صفر خود در لیگ جهانی را نیز تجربه کند.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

سرمربی آلمان: به نظر می رسید آلمان در بازی برابر ایران وجود نداشت
بازديد : 1056

سرمربی تیم ملی والیبال آلمان با تبریک پیروزی ایران گفت: در این دیدار یک طرف ایران بود و طرف دیگر تیمی وجود نداشت، به نظر می رسید آلمان در بازی نیست.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ویتال هیننه در نشست خبری بعد از بازی با ایران افزود: ایران امروز خیلی شفاف و خوب بازی کرد. قبل از بازی به بچه ها گفته بودم یا سه بر صفرمی بریم و یا سه بر صفر می بازیم و شکست خوردیم.
وی با بیان اینکه آلمان بازیکنان جوان و کم تجربه ای دارد، گفت: بازیکنان ما وقتی اشتباه می کنند، دیگر به بازی بر نمی گردند. آنان انتظارات من را در این بازی پاسخگو نبودند.
سرمربی تیم والیبال آلمان در باره اعتراض به داور و بازیکنان تیمش گفت: من به داور اعتراضی نکردم اما از بازی شاگردانم اصلا راضی نبودم.
وی در خصوص انگیزه آلمان برای صعود به مرحله نهایی گفت: برای پیروزی انگیزه کافی داشتیم و سعی خودمان را نیز کردیم، اما جو سالن نیز خیلی سنگین بود. هدف ما در این دوره از مسابقات صعود به مرحله نهایی نبود. دوست داشتیم بازی یاد بگیرم.
کاپیتان تیم ملی والیبال آلمان نیز در این نشست خبری گفت: بازیکنان ما خوب بازی نکردند. ایران با سرویس های خوب آلمان را تحت فشار قرار داد. والیبال ایران روند رو به رشدی دارد.
وی در باره احتمال شکست در برابر ایران گفت: بازی ایران وصربستان را قبلا دیده بودم، می دانستم که بازی بسیار سختی در برابر ایران خواهیم داشت.
تیم ملی والیبال آلمان با شکست سه بر صفر در برابر ایران ضمن سقوط یک پله ای در جدول رقابت های گروه دوم لیگ جهانی امید خود به صعود را از دست داد.
دو تیم فردا یکشنبه آخرین بازی خود را در سالن 12 هزار نفری ازادی انجام خواهند داد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

معروف: دو مهره کلیدی آلمان را مهار کردیم
بازديد : 1226

کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان گفت: دو مهره کلیدی تیم آلمان را در بازی امروز مهار کردیم و تمرکز آنان را بر هم زدیم.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف در نشست خبری بعد بازی با المان افزود: آلمان یکی از قدرت های والیبال جهان است و بچه های ما با نمایش بسیار خوب موفق به شکست این تیم شدند.
وی با بیان اینکه ایران در بازی های لیگ جهانی ترکیب های مختلفی را اجرا کرد و این کار خیلی خوشحال کننده است، گفت: روند بازی تیم ایران رو به رشد است و هر بازی بهتر از بازی قبلی می شویم.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: بردهای ما اتفاقی نبوده و پیروزی بر آلمان نیز این موضوع را ثابت کرد. اگر در نخستین بازی با روسیه روبرو نمی شدیم، حتما این تیم را نیز شکست می دادیم.
معروف با بیان اینکه بازیکنان با خستگی سفر به سالن مسابقه آمدند، گفت: اما وقتی هواداران را دیدند، تمامی مشکلات فراموش شد و شرایط روحی و روانی بسیار خوبی بر بازیکنان حاکم شد و بهترین نتیجه ممکن به دست آمد.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در برابر آلمان سه بر یک به پیروزی رسید تا نخستین برد سه بر صفر خود در لیگ جهانی را نیز تجربه کند.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

شکست سه بر صفر آلمان در برابر ملی پوشان ایران
بازديد : 1076

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود در برابر آلمان در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال سه بر صفر به پیروزی رسید تا اقتدار خود را در این رشته ورزشی به رخ بلندقامتان آلمانی بکشد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دو تیم ایران و آلمان در چارچوب هفته هفتم لیگ جهانی والیبال از ساعت 21 در سالن 12 هزارنفری آزادی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.
خولیو ولاسکو در سه ست این بازی از ترکیب رحمان داوودی ، فرهاد ظریف، علیرضا مباشری، محمد موسوی ، عادل غلامی، سعید معروف و امیر غفور استفاده کرد. در ست دوم نیز مهدی مهدوی و شهرام محمودی به بازی آمدند.
ملی پوشان ایران در این بازی در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 20 به پیروزی رسیدند تا موفق به کسب هر سه امتیاز این دیدار شوند.
تیم ملی والیبال ایران با کسب 3 امیتاز این دیدار، 15 امتیازه شد و در مکان چهارم جدول گروه دوم لیگ جهانی قرار گرفت و آلمان به رتبه پنجم آمد.
"لو ون شن" از چین به عنوان داو اول و "توفیق بودایا" از تونس به عنوان داور دوم قضاوت بازی نخست ایران و آلمان را بر عهده داشتند و کوئین تانا از کشور اسپاینا نیز به عنوان ناظر فدراسيون بين المللي واليبال (FIVB) نظارت بر این دیدار را بر عهده داشت.
دکتر محمدرضا رحیمی معاون اول رییس جمهوری و دکتر محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان از جمله مهمانان ویژه بازی نخست ایران و آلمان بودند.
همچنین "ویلفرد لم که" مشاور ویژه دبیر کل سازمان ملل متحد نیز یکی دیگر از تماشاگران این بازی بود.
تیم ملی والیبال ایران فردا شنبه در آحرین بازی خود در لیگ جهانی سال 2013 از ساعت 21 میزبان آلمان خواهد بود


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

فرودگاه امام خمینی (ره) والیبالی شد
بازديد : 817

بامداد امروز چهارشنبه فرودگاه امام خمینی شاهد ورود تیم های مختلف والیبال بود تا شبی والیبالی را در تاریخ خود ثبت کند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال،  تیم ملی والیبال کشورمان بامداد امروز چهارشنبه بعد از سفری خسته کننده از کوبا به روسیه و سپس به تهران، از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور بازگشت.
مسئولین ورزش و فدراسیون والیبال ایران، خانواده بازیکنان، نمایندگان رسانه های گروهی و علاقمندان به این رشته ورزشی از جمله افرادی بودند که برای استقبال از ملی پوشان والیبال کشورمان به فرودگاه امام خمینی (ره) آمده بودند.
همچنین تیم ملی والیبال نوجوانان پس از کسب عنوان چهارمی جهان  در مسابقات مکزیک از دیگر تیم های والیبال بود که بامداد امروز چهارشنبه به کشور بازگشت و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
تیم ملی والیبال آلمان نیز که در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال در تهران به مصاف ملی پوشان ایران خواهد رفت، بامداد امروز از طریق فرودگاه امام خمینی وارد تهران شد تا خود را برای رویارویی با تیم ایران در روزهای 21 و 22 تیرماه آماده کند.
همچنین داوران دو دیدار ایران و آلمان و ناظر فدراسیون بین المللی والیبال شب گذشته از طریق همین فرودگاه وارد ایران شدند.

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تيم ولاسكو با 3 بازيكن جديد برابر آلمان
بازديد : 1106

با رسيدن تيم ملي واليبال به تهران 3 بازيكن جديد در تركيب تيم براي بازي با آلمان قرار خواهند گرفت

گل: به با توجه به خستگی سفر طولانی تیم ملی والیبال ایران از کوبا و نبود وقت لازم برای ریکاوری جهت دیدار با آلمان، رئیس فدراسیون والیبال در گفت وگوی اختصاصی با سایت گل خبر از کنار گذاشتن سه تن از اعضای تیم ملی و اضافه شدن سه بازیکن جدید داده است.

محمدرضا داورزنی با اشاره به خستگی چند بازیکن از درخواست ولاسکو برای جابجایی چند بازیکن در آستانه بازی با آلمان در بازی های جمعه شب و یکشنبه شب خبر داده و گفت: به احتمال فراوان با رسیدن فرهاد قائمی به بازی با آلمان و استراحت دادن به آرش کمالوند، یک بازیکن سرعتی و قدرتی هم به ترکیب تیم ملی اضافه خواهد شد.

غلامی و پوریا فیاضی بخت زیادی برای اضافه شدن به ترکیب تیم ملی دارند. در غیاب 12 بازیکن اعزامی تیم ملی در سفر به ایتالیا و کوبا همین تعداد بازیکن هم زیر نظر حسین معدنی در اردو به تمرین مشغولند تا در صورت ضرورت جایگزین بازیکنان اصلی تیم ملی شوند.

همان اتفاق شیرینی که در سفر اخیر به ایتالیا و کوبا نصیب رحمان داودی و آرش کمالوند شده است که متاسفانه این دومی مصدومیت اش باعث شده تا تیر ولاسکو در معدود دفعات به خطا برود!

موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

نخستین جام والیبال ساحلی کشور به صحرا گاز آق قلا رسید
بازديد : 827

تیم والیبال ساحلی صحرا گاز آق قلا مقام قهرمانی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور (جام بیمه کارآفرین) از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دیدار نهایی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور از ساعت 16 و 30 دقیقه عصر امروز سه شنبه در زمین های ساحلی مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد.

در این دیدار دو تیم صحرا گاز آق قلا (پرویز فرخی و آق محمد سلاق) و طلایی پوشان ورامین (رضا نائینی و رحمان رئوفی)که با شکست حریفان به دیدار نهایی راه یافته بودند، به مصاف هم رفتند که در نهایت نماینده آق قلا دو بر صفر و با امتیازهای 22 بر 20 و 21 بر 10 به پیروزی رسید تا نخستین جام والیبال ساحلی را به دست آورد.

تیم صحرا گاز آق قلا جایزه قهرمان این مسابقات که 23 میلیون ریال بود از آن خود کرد و تیم طلایی پوشان ورامین نیز جایزه 18 میلیون ریالی خود را از حمید موحدی مدیر اجرایی مسابقات دریافت کرد.

همچنین در دیدار رده بندی نیز تیم دانشگاه آزاد اسلامی (آرش وکیلی و بهمن سالمی) دو بر یک تاید واتر خاورمیانه (ابراهیم سن سبیلی و بهنام توکلی) را شکست داد تا مقام سومی این رقابت ها را از آن خود کند. در دو ست نخست این بازی دو تیم یک بر یک با امتیازهای 21 بر 14 (دانشگاه آزاد) و 21 بر 13 (تاید واتر) مساوی شدند. در ست سوم و در امتیاز 12 بر 8 بهنام توکلی بازیکن تاید واتر مصدوم شد و نتیجه این ست 15 بر 8 به سود دانشگاه آزاد شد تا در نهایت این تیم دو بر یک پیروز میدان باشد.

رتبه بندی نهایی هشت تیم برتر نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی جام بیمه کار آفرین به قرار زیر است:

1-    صحرا گاز آق قلا

2-    طلایی پوشان ورامین

3-    دانشگاه آزاد اسلامی

4-    تاید واتر خاورمیانه

5-    داروهای گیاهی اقلیمی آمل

6-    بانک سلول های بنیادی رویان

7-    بازرگانی جواهری گنبد

8-    کیمیا سعادت ایرانیان


موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

تیم های ساحلی صحرا گاز آق قلا و طلایه پوشان ورامین در دیدار نهایی
بازديد : 661

تیم های والیبال ساحلی صحرا گاز آق قلا و طلایه پوشان ورامین با شکست حریفان خود در مرحله نیمه نهایی نخستین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی کشور (جام بیمه کار آفرین) به دیدار نهایی این رقابت ها راه یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در مرحله نیمه نهایی این مسابقات و از ساعت 10:10 دقیقه دو تیم صحرا گاز آق قلا (پرویز فرخی و آق محمد سلاق) و دانشگاه آزاد اسلامی (آرش وکیلی و بهمن سالمی) به مصاف هم رفتند که نماینده آق قلا دو بر صفر به یپروزی رسید و راهی دیدار نهایی شد.

همچنین در بازی دوم این مرحله طلایی پوشان ورامین (رضا نائینی و رحمان رئوفی)  با تاید واتر خاورمیانه (ابراهیم سن سبیلی و بهنام توکلی) روبرو شد که نماینده ورامین با امتیازهای 25 بر 23 و 21 بر 19 به پیروزی رسید تا در دیدار نهایی حریف صحرا گاز اق قلا شود.

بنابر این تیم های صحرا گاز آق قلا و طلایه پوشان ورامین عصر امروز سه شنبه (ساعت 16:10) در دیدار نهایی برای کسب مقام قهرمانی به مصاف هم می روند و تیم های دانشگاه آزاد اسلامی و تاید واتر خاورمیانه نیز از ساعت 15:30 برای عنوان سومی با هم بازی خواهند کرد.

همچنین چهار تیم بازمانده مرحله نیمه نهایی برای کسب عناوین پنجم تا هشتم به مصاف هم رفتند که داروهای گیاهی اقلیمی آمل دو بر صفر بانک سلول های بنیادی رویان را شکست داد و با کسب مقام پنجمی، جایزه شش میلیون ریالی این رقابت ها را از آن خود کرد.

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد نیز که قرار بود برای عنوان هفتمی به مصاف کیمیا سعادت ایرانیان برود، با برد فنی به دلیل عدم حضور حریف به جایزه چهار میلیون ریالی عنوان هفتم دست یافت.

جایزه تیم قهرمان این رقابت 23 میلیون ریال است که یکی از تیم های صحرا گاز آق قلا و  یا طلایه پوشان ورامین آن را به دست خواهند آورد.تیم های دوم تا هشتم نیز به ترتیب 18، 13، 8، 6، 5، 4 و 3 میلیون ریال جایزه می گیرند.


موضوع: اخبار واليبال,نتايج مسابقات,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

خستگی به تن والیبالیست‌ ها ماند!
بازديد : 661

ملی پوشان والیبال ایران در یکی دو سال اخیر همواره گل کاشته اند. تقویم اخبار ورزشی ایران گواه این است که سربازان والیبال بارها دل مردم را شاد کرده و خلق شگفتی کرده‌اند. پس از کسب نخستین قهرمانی در آسیا، درخشش در جام جهانی و راه‌یابی به لیگ جهانی والیبال حالا بلندقامتان ایران لقب غول کش های لیگ جهانی را بدست آورده اند.

تیم ملی والیبال ایران بر خلاف انتظارها در نخستین سال حضورش موفق شد تا صربستان(قهرمان اروپا)، ایتالیا دومین تیم پرافتخار تاریخ والیبال جهان و کوبا کشور صاحب سبک این رشته ورزشی را شکست دهد. نمایش فوق العاده تیم ملی والیبال موجب برانگیخته شدن غرور ملی ایرانیان شد و موجب گشت تا همه جهانیان انگشت حیرت به دهان بگیرند؛ پیروزی هایی که اتفاقی بدست نیامد و حاصل تلاش شبانه روزی سربازان والیبال ایران بود.

تسبیح زدن های حمزه زرینی در اتوبوس قبل از مسابقه و باد کردن رگ غیرت سید محمد موسوی نشان می‌داد که آنها از جان و دل برای موفقیت و بالا بردن نام ایران می جنگند.

تمام روز و شب هایی که فرهاد ظریف ، رحمان داودی و مهدی مهدوی در اردوهای بلند مدت دلتنگ فرزندان خود بودند و پای گفت و گوی تلفنی با خانواده چشم، تر می کردند. روز و شب هایی که عادل غلامی، علی مباشری، آرمین تشکری و آرش کمالوند نمی خوابیدند و یکسره برنامه های کادر فنی را برای رویارویی با حریفان مرور می کردند.

آری، شاهد بودیم که شهرام محمودی از شب قبل از بازی با کوبا از درد شکم به خود می پیچید اما در مقابل حریف خم به ابرو نمی آورد و مقتدرانه مبارزه می‌کرد. شاهد بغض غرور سعید معروف و بوسه های امیر غفور بر پرچم ایران بودیم. تمام روزهایی که مردان والیبال ایران خسته از سفرهای طولانی به کشورهای مختلف جهان تنها به شاد کردن دل مردم فکر می‌کردند؛ شیرمردانی که انصافا با رفتار حرفه‌ای و اخلاق جوانمردانه به عنوان سفیران فرهنگی ایران در جهان خوش درخشیدند.

ملی‌پوشان نشان دادند که ایرانی نه تنها چیزی از دیگران کم ندارد بلکه می تواند بر قله رفیع افتخارات نیز بایستد. اما کم لطفی مسئولان ورزش به آن‌ها و نادیده گرفتن موفقیت های تیم ملی در قیاس فوتبال دل والیبالیست‌ها را شکست.

شب هنگام بعد از اینکه شادمانه پس از فتح کوبا به هتل برگشتند و خبر رسید برخلاف قول مسئولان هواپیمایی از ایران دنبال آن‌ها نیامده آب سردی به پیکر تیم ملی ریخته شد. شنیده می‌شد زیر لب می گفتند اگر فوتبالیست بودیم فلان مسئول و فلان چهره سیاسی هم با هواپیما به استقبالمان می‌آمدند. اما حالا هیچ کس ما را تحویل نمی گیرد.

البته مسئولان عدم همکاری برخی از کشورها را توجیه اعزام نشدن هواپیمای ویژه برای برگرداندن تیم ملی از هاوانا به تهران عنوان کردند. اما ورزشکاران که این دلایل را نمی‌پذیرند و بازیکنان تیم ملی والیبال ایران باید در کمتر از چهار روز دیگر در تهران و مقابل هزاران هوادار خود مقابل آلمانی‌های مقتدر به میدان بروند. پروازهای طولانی از هاوانا به مسکو و معطلی در فرودگاه مسکو و پرواز چند ساعته تا تهران قطعا تیم ملی را خسته و بر رنج بازیکنان می‌افزاید.

والیبالیست هایی که از جان و دل برای سرافرازی پرچم ایران جنگیده اند حالا با دلخوری به کشور باز می‌گردند. آن‌ها حاضر نیستند در این باره مصاحبه کنند و حرفی بزنند اما در فضای دوستانه و صمیمی گلایه‌های خود را تکرار می کنند. یکی از بازیکنان می گفت: “یادمان نمی رود که پاداش صعود به لیگ جهانی را پس از ۹ ماه به ما دادند اما بلافاصله بعد از هر موفقیت فوتبال دم فوتبالیست ها را می‌بینند.”

هیچ کس شائبه ای در تقدیر از قهرمانان فوتبال ندارد اما انصافا چرا مسئول اول ورزش کشور عنوان می‌کند که موفقیت فوتبال در رسیدن به جام جهانی از همه‌ی افتخارات رشته های ورزشی دیگر مهمتر است. آیا به راستی این اظهار نظرها کام سایر قهرمانان از جمله والیبالیست ها را تلخ نمی کند؟

آیا معیار تشویق قهرمانان و نخبه های علمی میزان تلاش آن‌هاست یا نوع و کلاس رشته ورزشی‌شان تعیین کننده است؟ سوالی که حالا برای کاروان ایران قبل از بازی با آلمان به دغدغه ای بزرگ تبدیل شده است.

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران آنقدر عزت نفس دارد که مانند خیلی ها پاداش خود را گدایی نکنند. آن ها خوب می‌دانند که در کشور قلب های بسیاری برایشان می‌تپد. اما براستی مسئولان به فکر شاد کردن دل حماسه سازان هستند؟

تیم ملی فوتبال با یک گل به کره جنوبی سهمیه جام جهانی را کسب کرد و پس از سال‌ها بار دیگر جهانی شد. بلافاصله مسئولان مختلف پیام های تبریک دادند. اما درخشش ملی پوشان والیبال در لیگ جهانی به جز پیام تبریک چند چهره سیاسی بازتاب چندانی نداشت. یکی از والیبالیست ها در این باره گفت: ” صعود فوتبال به جام جهانی مردم را شاد کرد وحتی خود ما هم خیلی خوشحال شدیم اما ای کاش این همه پیروزی‌های تیم ملی والیبال حداقل به اندازه آن یک گل ارزش داشت”

حالا کاروان پرافتخار والیبال ایران عازم کشور است. بازیکنان تیم ملی ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه سه شنبه به تهران می رسند. قطعا مردم به سهم خود استقبال جانانه ای از قهرمانان خود به عمل می‌آورند اما باید دید مسئولان چه می‌کنند.

پس از همه کم لطفی هایی که نسبت به افتخارآفرین‌های والیبال در سال های اخیر شده است، انتظار می رود حداقل به موفقیت های تیم ملی والیبال هم‌پای صعود تیم ملی فوتبال پاداش اعطا شود. انتظار می رود تا مسئولان نه در حرف بلکه در عمل ثابت کنند که بین رشته های ورزشی مختلف تبعیض قائل نمی‌شوند. والیبالیست ها تا اینجا وظیفه خود را انجام داده اند حالا باید دید مسئولانی که خود را در این موفقیت ها سهیم می دانند چگونه به تلاش ملی پوشان ارج می گزارند. حالا زمان آن است که صاحب ورزش کشور و دولت از والیبالیست ها دلجویی کنند و روحیه و انگیزه بازیکنان را برای بازی با آلمان و همچنین قهرمانی در آسیا بالا ببرند.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مصاحبه ی اختصاصی با : فرهاد قائمی
بازديد : 786

* در بحث نمایش خوب تیم ایران در نخستین تجربه حضور در لیگ جهانی هیچ تردیدی نیست، اما در بازی دوم روی دریافت‌های عقب زمین هم مشکل داشتیم، بویژه روی سرویس‌هایی که حریف می‌زد، جایی که اگر شما بودید، می‌توانستید کمک حال تیم باشید.

خیلی دوست داشتم در این بازی هم حضور داشته باشم و گوشه‌ای از کار را بگیرم. اما فراموش نکنید در لیگ جهانی وقتی چنان سرویس‌های پرقدرت و پرسرعتی به سمت شما می‌آید به‌طور طبیعی ضریب خطا بالا می‌رود و باید گفت سرویس‌های ریسکی ایتالیایی‌ها چند بار خیلی خوب زده شد و تیم ما را آزار داد. بنابراین در بازی‌های این سطح که حتی به ست پنجم کشیده می‌شود کمی هم شانس باید یار تیم باشد. متاسفانه در بازی دوم بخت و اقبال با ما یار نبود و ست پنجم در حالی که در اول بازی 4 بر یک پیش بودیم و در امتیاز 12 هم سه امتیاز از حریف پیش بودیم، ناگهان بد آوردیم و باختیم.

* به نظر می‌رسد کمبود بازی تدارکاتی هم در عملکرد تیم ما ملموس باشد و رد پای این موضوع را می‌توان در شش بازی مقابل روسیه، صربستان و ایتالیا دید. این بحث را تا چه حد در عملکرد تیم موثر می‌دانید؟

ما قبل از دیدار با روسیه چهار بازی تدارکاتی خیلی خوب با بلغارستان انجام دادیم، اما به نظر من هرچه هم بازی تدارکاتی برگزار می‌کردیم، بازهم داستان لیگ جهانی چیز دیگری است. واقعا باید در این بازی‌ها حضور داشته باشید و فضای متفاوت آن را با هر بازی دیگر و بویژه دیدارهای تدارکاتی حس کنید.

* دو بازی بعدی تیم ملی با کوبا خواهد بود. فکر می‌کنید تیم ملی در این دو بازی چه عملکردی خواهد داشت؟

کوبا حریف خطرناک و با کارنامه‌ای در والیبال دنیاست و نباید به صرف این‌که در این رقابت‌ها خوب نتیجه نگرفته است، ما خودمان را از پیش برنده بدانیم. واقعا این بازی هم سخت است و امیدواریم بچه‌ها بتوانند از پس این بازی سخت هم بر بیایند.

* یکی از نگرانی‌هایی که بابت این بازی وجود دارد، خستگی بازیکنان ناشی از حضور در یک تورنمنت فشرده با طی‌کردن مسافت‌های طولانی است، با توجه به تمرین‌هایی که داشتید فکر می‌کنید قوای بدنی تیم تحلیل برود؟

با توجه به انگیزه‌ای که در تیم وجود دارد، خیلی بعید می‌دانم خستگی بتواند بر تیم ما تاثیر مخربی داشته باشد. هرچند بیش از ده ساعت نشستن در هواپیما آن هم بعد از شش بازی سنگین، شرایط را خیلی سخت می‌کند، اما خیلی امیدواریم در این دو بازی هم خوب ظاهر شویم.

* شرایط آسیب‌دیدگی‌تان چگونه است؛به بازی با آلمان می‌رسید؟

پس از گرفتن ‌ام‌آر‌آی و مراجعه به چند پزشک فوق‌تخصص آنها 15 جلسه فیزیوتراپی و آب درمانی را برای من تجویز کردند و بعد از این 15 جلسه باید دید نتیجه کار چه می‌شود. خودم که خیلی دوست دارم به این بازی برسم، چون این مصدومیت خیلی روحیه‌ام را خراب کرد به هر حال آرزویم موفقیت تیم ملی است و امیدوارم مردم در بازی با آلمان مثل بازی‌های قبلی، تیم ما را حمایت کنند تا دو پیروزی ارزشمند را مقابل این تیم صاحب شویم.

* سقف والیبال ایران کجاست؟

به نظر من والیبال ایران سال به سال و شاید ماه به ماه در حال پیشرفت است. در هر دوره مسابقه نسبت به دوره قبل این پیشرفت خیلی روشن است. امروز به جایی رسیده‌ایم که جلوی تیم‌های بزرگ دنیا نه تنها قدرت‌نمایی می‌کنیم، بلکه آنها را شکست هم می‌دهیم و مطمئن باشید به جایی خواهیم رسید که دیگر صرف صعود به لیگ جهانی ما را خوشحال نخواهد کرد و به دنبال حضور در جمع شش تیم برتر لیگ جهانی و هشت تیم برتر المپیک خواهیم بود. مطمئنا این توانایی را والیبال ما دارد و خودم هم دوست دارم در آن روزهای طلایی همچنان در خدمت تیم ملی کشورم باشم.

* گفتید کارنامه: از جمله موارد جالب توجه که موافقان و منتقدان ولاسکو بر آن صحه می‌گذارند، جوانگرایی و به اصطلاح میدان دادن او به بازیکنان جوان است، این تنها یک رویکرد صوری است یا بیانگر شایستگی جوانان والیبال ایران؟

اگر با دقت نگاه کنید، می‌بینید همه جوانانی که ولاسکو به آنها میدان می‌دهد بخوبی توانایی خودشان را نشان داده‌اند. همچنین شک نداشته باشید اگر ولاسکو به بازیکنان میدان می‌دهد، بر اساس شناخت و اشراف او به بازیکنان بوده و کاری اتفاقی نیست، مطمئنا ولاسکو در این بازیکنان توانمندی لازم را دیده است که به آنها اعتماد کرده و روی آنها کار می‌کند.

* برای بررسی کارنامه ولاسکو بهتر است سراغ یک‌مصداق عینی برویم. پیش از سفر به ایتالیا اتفاقی که در تیم ملی رخ داد، دو تغییری بود که ولاسکو در تیم ایجاد کرد از جمله اضافه‌کردن نام رحمان داوودی در فهرست مسافران اعزامی؛ اقدامی که برخی آن را نشان‌دهنده تمرکز ولاسکو روی بازی خانگی با آلمان دانستند و گفتند ولاسکو برای باختن به ایتالیا رفته است. اما در عمل خلاف آن را دیدیم و داوودی چیز دیگری بود، آیا می‌توان او را سلاح پنهان ولاسکو دانست؟

به هر حال هر مربی‌که کارش را بلد باشد، همیشه چنین سورپرایزهایی خواهد داشت. همان‌طور که گفتم ولاسکو مربی بزرگی است و قاعدتا همه کارها و تصمیماتش روی برنامه است. وقتی در بازی با ایتالیا به رحمان بازی داد و او هم واقعا فوق‌العاده بازی کرد، نشان داد‌ کارش را از هر جهت بلد است.

* وقتی خبر آسیب دیدگی شما به عنوان یکی از ستارگان تیم پیش از بازی با ایتالیا در شهر پیچید، بسیاری نگران شدند و گفتند بهترین سرویس‌زن خود را از دست دادیم، اما در جریان بازی اول دیدیم تقریبا همه بازیکنان خوب سرویس زدند. این هم یک سورپرایز بود؟

وقتی یک تیم بر کار گروهی متمرکز باشد، مطمئنا با نبود یک بازیکن کارش دچار اختلال نمی‌شود، مطمئن باشید درخشش در ایتالیا نتیجه اتحاد و همدلی همه اعضای تیم بود.

* پرسش ما مشخصا درباره سرویس‌های جهشی و پرشی بود که حتی ایتالیایی‌ها را غافلگیر کرد. در تمرین‌ها خیلی روی این تاکتیک کار شده بود؟

بازیکنان ما نشان دادند در سطح بالای والیبال دنیا هستند و چیزی کمتر از بازیکنان برتر جهان کم ندارند بویژه در سرویس‌زدن. بله، شما درست می‌گویید سرویس زدن ما متحول شده است، چون در تمرین‌ها‌ بازیکنان تلاش زیادی کردند تا بهترین سرویس‌ها را بزنند و در روز مسابقه بهترین عملکرد را داشته باشند و باز هم می‌گویم این نتیجه تلاش همه اعضای تیم است.

* بازی‌های تیم ملی در لیگ جهانی شک و شبهه‌ای را که برخی به نتایج قبلی تیم ملی مبنی بر اتفاقی بودن شکست‌دادن تیم‌هایی چون صربستان، لهستان و آرژانتین می‌گرفتند، از بین برد؛ بویژه بازی‌های درخشان مقابل ایتالیا. همین‌طور است؟

نمی‌دانم برخی چگونه این حرف‌ها را زده بودند، مگر شکست دادن امثال صربستان می‌شود اتفاقی باشد؟ دیدید‌ در لیگ جهانی باز هم این تیم را شکست دادیم، واقعا این ادعا خنده‌دار است.

* به هر حال درخشش در ایتالیا بویژه در بازی اول را می‌توان یک نقطه عطف در تاریخ ورزش‌های تیمی ایران دانست؛ بازی‌هایی که شما در آن غایب بودید. واقعا آن لحظه‌ای که در بازی اول تیم ما برنده شد، چه حسی داشتید؟

پیش از بازی اول مقابل ایتالیا، وقتی داشتم این کشور را به مقصد تهران ترک می‌کردم به کمک مربی تیم گفتم: «مطمئن باشید ایتالیا را شکست می‌دهیم». گفت: «دعا کن». گفتم: «حتما دعا می‌کنم، ولی مطمئنم‌ بازی را می‌بریم». بعد برگشتم ایران و فقط دو ست آخر را دیدم. من سه، چهار ماه مشقت و دوری از خانواده و تمرین‌ها را برای چنین روزهایی تحمل کرده بودم و واقعا بابت مصدومیت و نرسیدن به این بازی ناراحت شدم. چون هم لذت در کنار تیم بودن را از دست دادم و هم تجربه بازی با این تیم بزرگ که مطمئنا می‌توانست در پیشرفتم خیلی موثر باشد، اما وقتی دیدم تیم خیلی خوب بازی کرد، با وجود این‌که به لحاظ روحی-روانی به هم ریخته بودم، برد مقابل ایتالیا روحیه خیلی خوبی به من داد و احساس کردم خودم هم بازی کرده و در کنار تیم بودم.


* اما در بازی دوم مقابل ایتالیا در عین شایستگی و ارائه نمایش تحسین‌برانگیز مغلوب شدیم. این بازی را چطور دیدید؟

در بازی دوم هم تیم ما خوب کار کرد و بازی نزدیکی را با حریف قدر خود انجام داد، به‌طوری که هم در ست اول و دوم با اختلاف امتیاز کم باختیم و هم در ست‌های سوم و چهارم مقتدرانه حریف را در خانه‌اش شکست دادیم و به یک امتیاز ارزشمند تیمی دست یافتیم و در ست پنجم هم یکی، دو اشتباه تاثیرگذار داوری بُرد را از تیم ما گرفت.

* البته باید قبول کرد‌ در بازی دوم ضریب اشتباه بازیکنان ما بیشتر شده بود. این‌طور نیست؟

به هر حال در دیداری که در این سطح از والیبال دنیا برگزار می‌شود، دو تیم به کارها و سرویس‌های ریسکی رو می‌آورند و همان‌طور که دیدید آنها هم در سرویس‌ها امتیاز‌های زیادی را از دست دادند و تیم ما واقعا با بدشانسی باخت.


موضوع: مصاحبه ی اختصاصی,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ملی پوشان سه شنبه وارد تهران می شوند
بازديد : 687

کاروان والیبال ایران سه شنبه شب به ایران باز می گردد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان پس از 16 روز سفر و افتخار آفرینی در اولین دروه حضورش در لیگ جهانی و پیروزی برابر تیم هایی چون ایتالیا و کوبا ساعت 17:30 عصر فردا دوشنبه به وقت هاوانا، کوبا را به مقصد روسیه و سپس ایران ترک می کند و ساعت 23:30 روز سه شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران خواهد شد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ایران - کوبا / 2 / عکس4
بازديد : 1107

ایران - کوبا / 2 / عکس3
بازديد : 1068

ایران - کوبا / 2 / عکس2
بازديد : 972

ایران - کوبا / 2 / عکس1
بازديد : 1004

سرمربي کوبا: در هیچ دوره ای آخر نبودیم
بازديد : 931

سرمربی تیم ملی والیبال کوبا گفت: امسال سال سختی را در لیگ جهانی گذراندیم و در هیچ دوره ای تیم آخر گروه نبودیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اورلاندو ساموئل در نشست خبری بعد از بازی با ایران گفت: كوبا تيم قدرتمندي است ولي به دليل شرايطي كه به وجود آمد، مجبور شديم تصميمات آني بگيريم. به خاطر شرايط مجبور شديم تغييرات زيادي را انجام بدهيم و از بازيكنان بسيار جوان استفاده كنيم. 
وي افزود:ما پيش از اين هرگز قعر نشين گروه نشده بوديم بنابراين چنين وضعيتي تأسف بار و پيروزي آن هم فقط در يك بازي ناراحت كننده است. 
آبراهام آلونسو بازيكن مطرح اين تيم نيز در این نشست خبری افزود: سال سختی بود اما پایان نوید بخشی داشتیم که از سال آینده با قدرت بیشتر در این رقابت ها حضور یابیم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در برابر کوبا هم به پیروزی رسید تا با کسب پنج امتیاز کوبا را ترک کند.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

خوش خبر: والیبال هنوز در ابتدای راه است
بازديد : 795

امیر خوش خبر پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل کوبا گفت اصلا فکر نمی کردم اینگونه کوبا را شکست دهیم. در خوشبینانه ترین شرایط فکر می کردم دو مسابقه با نتیجه 3بر2 مقابل کوبا انجام دهیم . روند رو به رشد تیم ایران از بازی روسیه به بعد کاملا مشهود بود که پله پله بالا رفتیم. نکته خوبی که ولاسکو به بازیکنان منتقل کرد این بود که ما بازی به بازی فکر می کردیم. قبل از بازی با ایتالیا به فکر رویارویی با کوبا نبودیم. می خواستیم یک بازی تمام شود و بعد سراغ بازی بعد برویم.


این امتیاز ها وبردها را واقعا به همه مردمی که از تیم ملی حمایت کردند تقدیم می کنم. کاملا مشهود بود که  تیم ملی با چه غول هایی بازی کرد و پیروز شد.  فقط مردم این را بدانند که والیبال هنوز در ابتدای راه است. با حمایت بیشتر این تیم هنوز جا دارد بالاتر برود. از روز اول که ولاسکو آمد گفت ایران توانایی رسیدن به پله اول جهان را دارد حالا میبینیم که گام به گام پیش می رویم. اگر یک  جهش بزرگ داشته باشیم شاید ارزش پیشرفت پله به پله را نداشته باشد.  این نشان می دهد که واقعا یک اتفاق هایی می افتد. من این بردها را به همه زحمت کشان فدراسیون تقدیم میکنم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مهدوی: برای نخستین بار حضور، این همه امتیاز در لیگ جهانی رکورد است
بازديد : 725

مهدی مهدوی پس از پیروزی مقابل کوبا گفت: واقعا پیروزی سخت بدست آمد. گفتن این موضوع راحت است. امیدوارم مسئولان قدر این پیروزی را بدانند. پیروزی بر کوبا که یکی از قدرت های بزرگ والیبال جهان است کار خیلی بزرگ و ارزشمندی است. امیدوارم که نوار موفقیت ها ادامه داشته باشد. حتی می توانستیم ست نخست این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم. شاید بعد از ست نخست قدری بازیکنان کوبا شل گرفتند.

امیدوارم در تهران هم نتیجه خوبی مقابل آلمان بگیریم و با انگیزه مضاعف برای سال های بعد لیگ جهانی حضور پررنگ تری داشته باشیم فکر می کنم برای نخستین حضور، این همه امتیاز در لیگ جهانی رکورد است.

از مردم تشکر می کنم که صبح زود از خواب بیدار شدند و با اینکه از خواب زدند اما موفق شدیم دل آن ها را شاد کنیم. ممنونم که  ما را دعا کردند. امیدوارم توانسته باشیم آن ها را خوشحال کنیم. من این پیروزی را به همسرم تقدیم میکنم که واقعا در این سال ها همیشه غیبت های من را تحمل کرده است. همچنین به دختر گلم و خانواده ام تبریک می گویم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

رحمان داوودی: ایران می تواند مقابل بهترین تیم های دنیا نتیجه بگیرد
بازديد : 670

رحمان داودی پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: وقتی که در مرحله اول مسابقات لیگ مشخص شد که چه تیم هایی قراراست با ایران روبرو شوند شاید کمتر کسی فکر می کرد ایران در بازی با ایتالیا و کوبا چنین نتیجه ای بگیرد. اما حالا همه به این  نتیجه رسیدند که ایران می تواند مقابل بهترین تیم های دنیا نتیجه بگیرد. خدا را شکر که دومین مسابقه با کوبا را هم 3بریک بردیم.

یکی از مهمترین بعدهای ورزش  این است که پس از پیروزی تیم های ملی مردم خیلی خوشحال می شوند. شاید دولت بخواهد خیلی کارهای دیگر کند. اما نتواند مثل ورزش مردم را تا این حد خوشحال کند. واقعا دعای مردم در این موفقیت ها بی تاثیر نیست.  باید به کسانی که ساعت چهار صبح بیدار می شوند و بازی والیبال را تماشا می کنند که قبلا پخش مستقیم نمی شده تبریک بگویم. این پیروزی را به همسر عزیز و دخترم الیزا تبریک می گویم. خیلی دلم برایش تنگ شده است. همچنین به خانواده عزیزم  و همه مردم ایران تبریک می گویم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف