پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

ولاسکو: اشتباهات ما بیشتر از روسیه بود
بازديد : 732

کالینینگراد روسیه – لیگ جهانی والیبال
خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان در نشست خبری پس از این دومین مسابقه ایران و روسیه  گفت: امروز ما بهتر از دیروز بازی کردیم. در کل به اشتباهات خود باختیم. اشتباه های ما بیشتر روسیه بود. بالاخره تیم ایران تیمی جوان است و اولین سال حضور خود را در لیگ جهانی تجربه می کند. روسها تجربه خوبی در مسابقات بزرگی چون لیگ جهانی دارند. با این اوصاف بازیکنانم عملکرد بهتری نسبت به دیروز داشتند ولی باید بیشتر تمرین و کار کنیم تا بتوانیم درصد اشتباهات خود را کاهش دهیم.
وی افزود: ما با پیروزی در ست سوم نشان دادیم که در آینده می توانیم برابر روسیه پیروز شویم. سعی خواهیم کرد در تمرینات بر روی این مورد بیشتر کار کنیم تا بتوانیم در بازی های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

لیگ جهانی/ایران - روسیه /بازی دوم/ عکس 3
بازديد : 666

لیگ جهانی/ایران - روسیه /بازی دوم/ عکس 2
بازديد : 804

لیگ جهانی/ایران - روسیه /بازی دوم/ عکس 1
بازديد : 748

پیروزی روسیه مقابل ایران در دومین مسابقه
بازديد : 770

 

روسیه – ایران  بازی دوم  عکس 1 1

کالینینگراد روسیه – لیگ جهانی والیبال
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار از نخستین حضور در لیگ جهانی والیبال مقابل تیم ملی روسیه قهرمان المپیک لندن در شهر کالینینگراد این کشور به میدان رفت.
در این دیدار که از ساعت 18 به وقت محلی (ساعت 19:30 به وقت تهران) در مقابل 4 هزار تماشاگر روس در سالن یانتارنی آغاز شد، مردان والیبال کشورمان با ترکیب معروف، زرینی، موسوی، ظریف، غفور و قائمی مسابقه را آغاز کردند و روس ها هم با ترکیب مارکارف، سیوژلز، پاولوف، موزیریسکی، ول ویچ، ایلینیخ، وربف به میدان آمدند.
روس ها که از حمایت تماشاگران خودی هم برخوردار بود ست های اول ، دوم و چهارم را با نتایج 25 بر 23، 25 بر 22 و 25 بر 18 از آن خود کردند و تیم ملی کشورمان هم در ست سوم با تمرکز بر روی دریافت بهتر و زدن سرویس های پرشی موفق شد 25 بر 17 پیروز شود تا این دیدار با نتیجه 3 بر 1 به نفع روسیه به پایان رسد.
بدین ترتیب دومین دیدار تیم های ملی روسیه و ایران نیز با پیروزی میزبان  به پایان رسید و بر اساس برنامه اعلام شده تیم ملی کشورمان صبح فردا کالینینگراد  را به مقصد مسکو و سپس تهران ترک خواهد کرد و ساعت 23 از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) وارد تهران خواهد شد.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

پوستر مسابقات ایران در لیگ جهانی والیبال
بازديد : 949

پوستر مسابقات ایران در لیگ جهانی والیبال 1 پوستر مسابقات ایران در لیگ جهانی والیبال 2

 

پوستر مسابقات  ایران در لیگ جهانی والیبال در سال 1392 طراحی و چاپ شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پوستر مسابقات تیم ملی والیبال کشورمان در رقابت های لیگ جهانی والیبال در سال 2013 - 1392 توسط کمیته روابط عمومی فدراسیون والیبال ایران منتشر شد. در این پوستر نمایی از شهر بزرگ تهران به همراه عکس 15 بازیکن از نفرات اصلی تیم ملی والیبال کشورمان بر اساس استاندارد های باشگاه قهرمانان فدراسیون جهانی والیبال وجود دارد.  

به امید موفقیت تیم ملی در لیگ جهانی والیبال


 


موضوع: اخبار واليبال,تصاوير واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

لیست 12 نفره ایران برای پیکار با روس ها اعلام شد
بازديد : 1044

لیست 12 نفره ایران برای پیکار با روس ها اعلام شد 1

سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان اسامی 12 بازیکن را برای شرکت در مسابقات لیگ جهانی والیبال در دیدار مقابل تیم ملی روسیه اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان که روز سه شنبه 7 خردادماه تهران را به مقصد بلغارستان ترک می کند امروز آخرین تمرین خود را برگزار می کند تا با آمادگی کامل راهی اردوی تدارکاتی بلغارستان و بعد از انجام چند بازی دوستانه راهی روسیه شود.
اما در آستانه اعزام تیم ملی والیبال به بلغارستان و سپس روسیه، خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال اسامی 12 بازیکن را برای دیدار مقابل روسیه قهرمان المپیک اعلام کرد که بر این اساس سعید معروف، مهدی مهدوی، محمد موسوی عراقی، آرمین تشکری، عادل غلامی، حمزه زرینی، فرهاد قائمی، آرش کشاورزی، پوریا فیاضی، امیر غفور، شهرام محمودی و فرهاد ظریف ، لیست 12 نفره تیم ملی ایران را در دیدار مقابل روس ها در چارچوب رقابت های لیگ جهانی را تشکیل می دهند.
همچنین بنا به تشخیص ولاسکو، سامان فائزی در اردوی تدارکاتی بلغارستان تیم ملی را همراهی می کند.
تیم ملی والیبال کشورمان از روز 17 خرداد ماه مسابقات خود در لیگ جهانی والیبال را با رقابت با تیم روسیه آغاز می کند و پس از برگزاری دومین دیدار خود مقابل روسیه در 18 خرداد بلافاصله به تهران می آید تا تمرینات خود را در دو گروه الف و ب در سالن دوازده هزار نفری آزادی برای دیدار مقابل صربستان پی گیری کند.
لازم به ذکر است بر اساس مقررات لیگ جهانی تیم ها می بایست پیش از هر بازی 12 بازیکن را از میان لیست 22 نفره انتخاب و معرفی کنند. به همین دلیل در مدتی تیم ملی در بلغارستان و روسیه می باشد، تیم ملی ب کشورمان زیر نظر حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی و دستیار کنونی خولیو ولاسکو تمرینات خود را در دونوبت صبح و عصر در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی در تهران پی گیری می کند.


موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف