بيوگرافي فرهاد قائمي

پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

بيوگرافي فرهاد قائمي
بازديد : 6548

 



نام: فرهاد
نام خانوادگی :قائمی
تاریخ تولد: 6 شهریور 1368
محل تولد: گنبد کاووس
قد :197 سانتیمتر
وزن :74 کیلو گرم
موقعیت بازی: دریافت کننده و قدرتی
سابقه کامل باشگاهی : امید استقلال گنبد (دسته یک) - استقلال گنبد  - بیم بابل - جواهری گنبد - کاله مازندران - باریج اسانس کاشان - پیکان تهران

افتخارات ملی: قهرمان نوجوانان جهان - قهرمان نوجوانان آسیا - قهرمان جوانان آسیا - بهترين اسپكر در مسابقات جوانان جهان -  قهرمانی اسیا -هم اكنون نيز در تيم ملي بزرگسالان مشغول است.
يك جمله از قائمي: عاشق موزیک، ماشین سواری و اسبدوانی هستم.



موضوع: بيوگرافي بازيكنان,,
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب

این نظر توسط نري در تاریخ 1393/10/26/volleyball و 20:21 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

فيلمم بزار
پاسخ: چشم حتما

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1393/10/15/volleyball و 18:37 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

يك عكس بزاري خوب تر مي شه
پاسخ:عکس بود ،حذف شده ..عکس جدید جایگزین شد

این نظر توسط saghar در تاریخ 1392/10/30/volleyball و 12:31 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

salam dadash mano yadet hast ya na?

khoobi? kheyli dlm vasat tang shode bood bbakhshid k in hame modat nayimadam inja bt sar bzanam



addrese siteto yadam rafte bood
پاسخ:سلام ابجی ...اره معلومه که یادمه ..ولی من فک کنم درست 1 ماه بعد دارم این کامنتتو تایید میکنم و جواب میدم! دیگه زیاد به این وبلاگم سر نمیزنم ..خاستی بیا این وبلاگم :www.halycity.blogfa.com منم دلم برات تنگ شده بود ابجیه بی معرفت ...تو اف بی که تحویلمون نگرفتی ...

این نظر توسط Ag در تاریخ 1392/10/14/volleyball و 9:24 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام

بابا فرهاد گله راستی خبر دارید فرهاد جزء برادران اهل تسننه ولی دمش گرم خدایی بازیش عشقه} ;-
پاسخ:سلام ...اره میدونم ...

این نظر توسط saghar در تاریخ 1392/6/17/volleyball و 19:13 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

khoobi dadash?

vay cheghad dlam tang shode bood

hame chi khoobe?

movazebe khodt hasti ya na?
پاسخ:سلاااااام عزیزمممم کجایی بودی این همه مدت اخه؟ مرسی خوبم تو چطوری؟ منم خیلی دلم برات تگ شده بود ..من که گفتم دیگه منو فرموش کردی ...خیلی نامردی که این همه مدت نیومدی پیشم خیلییییییی ... اره خداروشکر خوبه همه چی ... اره حالمم بدک نیست ...تو چطوری؟ چرا نمی اومدی؟ خیلی نگرانت بودم ...خوب شد که اومدی ساغر ...

این نظر توسط سحر در تاریخ 1392/2/24/volleyball و 14:10 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

فرهاد جون خیلی هم خوبه

این نظر توسط saghar در تاریخ 1392/1/6/2 و 18:02 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

salam dadash raftam b adrese vebloget vali peydash nakardam rajebe chiye?

rasti va3 komaket babate filte shekan mamnoonam azizam
پاسخ:ای بابا حتما ادرس رو اشتباه وارد کردی دیگه ... یه وب شخصیه اینه ادرسش www.halycity.blogfa.com خواهش میکنم عزیزم وظیفه س ... حالا چیشد؟تونستی دانلود کنی؟کار میکنه؟

این نظر توسط saghar در تاریخ 1392/1/5/1 و 22:58 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

salam dadash khoobi?

che khabara

eydetmobarak azizam ishalah sale khoobi dashte bashid ba khanevade

are dadash motmaenam.akhe man ghablan az uc estefade mikardam ama alan ghat shode ba one browser miyam

na system amelesh st

akhe gooshim nokiast systemesham st b khatere hamin dg uc peyda nakardam majboor shodam ba one browser bram

barnamash kheyli maskharas asan ax baz nemikone ba bad bakhti miram
پاسخ:سلام عزیزم مرسی خوبم ... خودت چطوری؟ ای سلامتی ... از شما چه خبر؟ ممنون عزیزم عید خودتونم مبارک ... شما هم همینطور ... اره راست میگی ولی فک کنم الان درست شده باشه ... مال سیستم عامل اندروید که درست شده .... اره وان بروزر مسخره س .. خو از خود سایت یوسی میتونی مجددا دانلودش کنی ... ادرسش اینه: www.wap.ucweb.com اگه بازم درست نشد من بهت مرورگر اپرا مینی رو پیشنهاد میکنم ... یکم امکاناتش از یوسی کمتره ولی خیلی مرورگر باحالیه ... فیلر شکن هم هست ... اگه خواستی میتونی اونو هم از این سایت دانلود کنی:www.operamini.com راستی عزیزم من یه وب جدید زدم ... یه وب غیر ورزشی ... خواستم که تو ام ادرشو داشته باشی و بهم سر بزنی و واسم کاممنت بذاری باشه؟این ادرس وبلاگ جدیدمه ...منتظرتم :www.halycity.blogfa.com

این نظر توسط saghar در تاریخ 1391/12/29/2 و 0:06 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

dadash kolan uc ro hazf kardan
پاسخ:نه بابا ابجی اشتباه میکنی ...من خودم دارم از یوسی استفاده میکنم دیگه! سیستم عامل گوشیت چیه؟اندروید؟ بگو تا خودم برات لینک دانلودشو اینجا بذارم ...

این نظر توسط باران در تاریخ 1391/12/27/0 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

[Comment_Gavator]

سلام داداش و آجي گلم ممنون از لطفتون من آجي يا داداش بزرگتر از خودم ندارم ولي مطمئنم اگرهم داشتم به خوبي شما نبود...ما فردا ساعت دو ياسه ظهر راه ميوفتيم...برگشتمون هم كه دست خداست!اگه چهار شنبه رو تعطيل كنن جمعه برميگرديم.در اولين فرصت بهتون سر ميزنم.دلم براتون تنگ ميشه.چهارشنبه سوري مواظب باشين واي داداش الان يه خبر بد به دستم رسيد دوستم زنگ زد مدرسه رو امروز تعطيل كردن اما دوستم ميگه مدير گفته بايد بريم از آموزش پرورش گفتن من بايد زنگ بزنم از مدير بپرسم عيدتون مبارك خوش بگذره بهتون دوستون دارم سر سفره هفت سين منم دعا كنيد خدانگهدار...
پاسخ:سلام ابجی ... نه بابا داداش و ابجی واقعی کجا و ما کجا؟هیچکس توی نت یا دنیای واقعی همینطوری به هر کسی اعتماد نکن ... اها ... ان شا الله سلامت برگردی ... چارشنبه سورس رو ما اهلش نیستیم خداروشکر ... ای بابا این معلما چقد سخت گیرن اخه!!! نترس عزیزم هیچ طوری نمیشه ... عید تو ام مبارک ...حتما ...خدافظ .......


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف