پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

دوئل پیکان و پیشگامان کویر در هفته سوم دور برگشت
بازديد : 1186


هفته سوم از دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در حالی چهارشنبه 6 ديماه با برگزاری 6 مسابقه در شهرهای مختلف برگزار می شود که در تهران تیم های رده اول و دوم جدول در حساس ترین بازی به مصاف هم می روند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال ایران تیم های بالانشین کار سختی را مقابل رقبای خود دارند چراکه کوچکترین لغزش می تواند امتیازها ورده ها را جابجا کند. به همین دلیل تیم ها با احتیاطی بیشتر از گذشته به مصاف حریفان خود می روند تا بیشترین امتیاز را در این روزهای حساس لیگ برتر والیبال از آن خود کنند. در این بین تیم های 24 امتیازی سایپا،کاله و متین ورامین که در رده های سوم تا پنجم قرار دارند برای حفظ جایگاه خود کار سختی را در پیش دارند.
در تهران تیم پیکان میزبان تیم صدرنشین جدول یعنی پیشگامان کویر یزد است؛ تهرانی ها که برای جبران شکست دور رفت خود تدابیر خاصی را اندیشیده اند در این روز از شاگردان میرحسینی میزبانی می کنند و البته می دانند که اگر این تیمرا مانند بازی رفت دست کم بگیرندپیش بینی نتیجه بازی سخت می شود. در این بین سرمه ای پوشان یزدی هم با انگیزه تر از همیشه به میدان می آیند تا با ارائه یک بازی زیبا، بر جذابیت این مسابقه حساس بیفزایند. در کرج تیم سوم جدول یعنی سایپا از نوین کشاورز تهران میزبانی می کند.
کرجی ها که یک برد شیرین 3 بر صفر را از هفته گذشته در کارنامه خود ثبت کردند حالا با روحیه ای خوب به مصاف نوین می روند تا با کسب امتیاز کامل این بازی ، خود را از تعقیب مدعیان دور نکند. مطمئنا آرمات سرمربی نوین همبرای مقابله برابر این تیم هم تدابیر خاص خود را دارند تا شکست 3 بر2 مرحله رفت را این بار با پیروزی جبران کنند.
اما در ورامین تیم متین این شهر از شهرداری تبریز پذیرایی می کند.
شاگردان مصطفی کارخانه که شکست سنگینی را در بازی گذشتهخود متحمل شدند مقابل تبریزی هایی به میدان می روند که آنها هم درست باهمین شرایط مواجه هستند و برای جبران شکست بازی هفته قبل پا به میدان می گذارند. تاجری سرمربی شهرداری تبریز برای کسب امتیاز ازورامینی ها به آب و آتش می زند تا با دست پر از ورامین خارج شود.
در ادامه رقابتهای این روز شهرداری ارومیه در بندرعباس به مصاف تیم آلومینیوم این شهر می رود. هرمزگانی ها که خوشحال از برد 3 بر 2 خود در مشهد هستند در شرایطی به مصافشهرداری می روند که یاشار شاهینی بازیکن کلیدی خود را به علت محرومیت در اختیار ندارند.
شهرداری ارومیه هم برای کسب بهترین نتیجه سخت تلاش خواهد کرد تا مانند بازی رفت پیروز از میدان خارج شوند.البته این تیم که با رای کمیته انضباطی پیروز بازی با کاله شد وهم اکنون خود را 2 رده بالاتر و در رده ششم می بیند تا حدی به بالانشینان نزدیک شد و تمام تلاش خود را برای افزایش شمار امتیازاتش می کند.
بازرگانی جواهر گنبد هم در شهر گنبدپذیرای میزان مشهد است. مشهدی ها که هم اکنون در رده هفتم جدول جای دارند مطمئنا روز سختی را برای تیم میزبان رقم می زنند چراکه شاگردان قوچان نژاد همچون بازی رفت به دنبال پیروزی هستند تا از کورس مدعیان خارج نشوند.
اما در آمل تیم کاله این شهر از باریج اسانس کاشان پذیرایی می کند.
بهروز عطایی و شاگردانش کهبازی هفته گذشته خود را نیمه تمام رها کردند تا کمیته انضباطی آنها را بازنده این مسابقه اعلام کند حالا به مصاف شاگردان حسین معدنی می روند تا نه تنها نتیجه بازی رفت راتکرار کنند بلکه امتیاز کامل را بهدست آورند.
کاشانی ها هم که از بازی هفته گذشته یک پیروزی را به جدول افتخارات خود اضافه کردند مصصم و باروحیه مقابل میزبان خود پابه میدان می گذارند تا بتوانند شمارامتیازاتشان را بیفزایند.
برنامه کامل هفته سوم دور برگشت لیگ برتر والیبال به این شرح است:
بندرعباس - ساعت 17:30: آلومینیوم المهدی هرمزگان – شهرداری ارومیه
آمل- ساعت 17:30: کاله مازندران- باریج اسانس کاشان
گنبد- ساعت 17:30: بازرگانی جواهری گنبد- میزان مشهد
کرج- ساعت 17:30: سایپا البرز- نوین کشاورز
تهران- ساعت 17: پیکان تهران- پیشگامان کویر یزد
ورامین- ساعت 17:30: متین ورامین- شهرداری تبریز
جدول رده بندی تیم ها تا هفته دوم دور برگشت هم به این شرح است:
1-پیشگامان کویر یزد – 28 امتیاز
2-پیکان تهران – 27 امتیاز
3-سایپا البرز-24 امتیاز
4-کاله مازندران-24 امتیاز
5-متین ورامین-24 امتیاز
6- شهرداری ارومیه- 23 امتیاز
7-میزان خراسان-23 امتیاز
8-آلومینیوم المهدی بندرعباس-20 امتیاز
9-باریج اسانس کاشان-14 امتیاز
10-شهرداری تبریز-14 امتیاز
11-نوین کشاورز- 9 امتیاز
12-جواهری گنبد- 2 امتیاز
موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

بازگشت هیجان به سالن ها با آغاز دور برگشت لیگ برتر
بازديد : 1090


دور برگشت لیگ برتر والیبال روز یکشنبه 26 آذرماه با برگزاری ششدیدار آغاز خواهد شد که نوید دهنده بازگشت هیجان این رشته ورزشی به سالن های ورزشی در شهرهای کشور است.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شهرهای ارومیه، آمل، بندرعباس، گنبد ، تهران و کاشان در نخستین هفته دور برگشت لیگ برتر والیبال میزبان این رقابت ها خواهند بود.
مهمترین بازی هفته آغازین دور برگشت، دیدار دو تیم پیکان تهران و سایپای البرز در خانه والیبال تهران است که دو رقیب دیرینه لیگ برتر والیبال به مصاف یکدیگر می روند. پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران که قهرمانی در ادوار مختلف لیگ برتر والیبال را در پرونده کاری خود دارد، به خوبی می داند برای حفظ جایگاه خود در جدول این رقابت ها، در آغاز دور برگشت باید حتما سایپا را از پیش رو بردارد.از سوی دیگر شاگردان جوان دکتر فرهاد نفرزاده نیز جهت قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و راهیابی به بازی های پلی آف انگیزه زیادی برای پیروزی در مسابقات خود دارند.
پیکان در دور رفت سه بر صفر پیروز شد که این موضوع انگیزه ای برای بازیکنان جوان سایپا است تا با هدف جبران شکست دور رفت به میدان بروند اما از سوی دیگر پیکان در این دیدار میزبان است.
تیم والیبال پیشگامان کویر یزد صدرنشین این رقابت ها، در نخستین بازی دور برگشت مهمان تیم آلومینیوم المهدی است، تیمی که در بازی های خانگی تجربه پیروزی برابر تیمهایی چون کاله، سایپا، میزان خراسان و شهرداری تبریز را در پرونده کاری دور رفت خود دارد. بنابراین نباید دیدار پیشگامان با شاگردان محمدرضا دامغانی سرمربی تیم آلومینیوم المهدی را بازی راحت تصور کرد.
تیم پیشگامان در بازی دور رفت باهدایت عباسعلی میرحسینی سه بر یک به پیروزی رسیدند، اما بازی برگشت کار آسانی برای آنان نخواهد بود.
کاله مازندران قهرمان دوره گذشته این رقابت ها که در حال حاضر با 21 امتیاز در رتبه چهارم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد، در دوازدهمین بازیخود این هفته میزبان نوین کشاورز در سالن پیامبر اعظم خواهد بود. شاگردان بهروز عطایی سرمربی کالهفرصت مناسبی در این هفته دارند که با شکست نوین کشاورز، تیمی کهدر مکان یازدهم جدول قرار دارد، فاصله خود با تعقیب کنندگان در جدول لیگ برتر افزایش داده و حتی به جایگاه سوم صعود کند.
مسعود آرمات و بازیکنان نوین کشاورز در بازی رفت نیز در خانه والیبال تهران سه بر صفر مغلوب کاله شدند.
در نخستین بازی دور برگشت لیگبرتر والیبال تیم های شهرداری ارومیه ومیزان خراسان در سالن غدیر ارومیه بهمصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم میزان با هدایت جبار قوچان نژاد در بازی رفت در مشهد سه بر یک به پیروزی رسید اما این هفته در حالی به مصاف شهرداری ارومیه می رود که مهمان است و باید در برابر حدود پنج تا شش هزار تماشاگر ارومیه ایبازی کند.
سرمربی صربستانی تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز به خوبی می داند که پیروزی در این بازی خانگی حکم صعود به شش تیم برتر در جدول را دارد و هرگز حاضر به از دست دادن این فرصت نخواهد بود. در هفتادومین بازی لیگ برتر والیبال سال 91، تیم انتهای جدولی بازرگانی جواهری میزبان شهرداری تبریز در گنبد است. شاگردان رضا ابراهیمی که در یازده بازی دور رفت هیچ پیروزی در کارنامه خود ندارند، شاید پیروزی در برابر شهرداری تبریز باعث بازگشت هویت واقعی این تیم شود. احمد مساجدی که به تازگی سکان هدایت تیم شهرداری تبریز را بر عهده گرفته، اولین تجربهخود را به عنوان سرمربی در لیگ برتر تجربه می کند و انگیزه زیادی برای موفقیت در این مسابقات دارد.
شاگردان مساجدی شهرداری تبریز دربازی رفت سه بر یک به پیروزی رسیدند، اما تیم والیبال بازرگانی جواهری دیگر چیزی برای از دست دادند، ندارد و به همین دلیل پیش بینی بازی سختی برای شهرداری تبریز در آغاز دور برگشت می توان داشت.
حسین معدنی سرمربی تیم والیبال باریج اسانس که دور رفت را با عنواندهمی به پایان رساند، در آخرین بازی هفته نخست دور برگشت میزبانشاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال متین ورامین است. متین که با 22 امتیاز در رتبه سوم جدول این رقابت ها قرار دارد، در بازی رفت سه بر صفر به پیروزی رسید و امید یک پیروزی دیگر راهی کاشان می شود.
برنامه کامل هفته نخست دور برگشت لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
ارومیه- ساعت 16، شهرداری ارومیه –میزان خراسان، سالن غدیر
آمل- ساعت 16، کاله مازندران – نوین کشاورز، سالن پیامبر اعظم
بندرعباس- ساعت 16، آلومینیوم المهدی –پیشگامان کویر یزد، سالن فجر
گنبد- ساعت 16، بازرگانی جواهری– شهرداری تبریز، سالن المپیک
تهران- ساعت 16، پیکان تهران – سایپا البرز، خانه والیبال
کاشان- ساعت 16، باریج اسانس – متین ورامین، سالن تختی
جدول رده بندی لیگ برتر والیبال در پایان دور رفت به قرار زیر است:
1- پیشگامان کویر یزد 24 امتیاز
2- پیکان تهران 22 امتیاز
3- متین ورامین 22 امتیاز
4- کاله مازندران 21 امتیاز
5- میزان خراسان 21 امتیاز
6- سایپای البرز 20 امتیاز
7- شهرداری ارومیه 18 امتیاز
8- آلومینیوم المهدی 16 امتیاز
9- شهرداری تبریز 11 امتیاز
10- باریج اسانس 10 امتیاز
11-نوین کشاورز 9 امتیاز
12- بازرگانی جواهری 2 امتیاز

موضوع: اخبار واليبال,جدول ليگ برتر واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اسامی ناظرین و داوران هفته پایانی دور رفت لیگ برتر
بازديد : 1081


سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامیناظرین و داوران بازی های هفته یازدهمدور رفت لیگ برتر والیبال را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته یازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام"سردار سرلشگر شهید حسن طهرانیمقدم" روز چهارشنبه 15 آذرماه با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران، یزد، آمل، بندرعباس، کاشان و کرج پیگیری خواهد شد.
برنامه کامل دیدارهای هفته پایانی دور رفت لیگ برتر والیبال به همراه اسامی ناظرین و داوران این بازی ها به قرار زیر است:
تهران - ساعت 15:30، نوین کشاورز – شهرداری ارومیه، خانه والیبال (پخش مستقیم تلویزیونی از شبکه سوم سیما) ناظر (حمید حق بین)، داور اول (حسینپورکاشیان) و داور دوم(اصغرمیرزایی).
یزد - ساعت 17، پیشگامان کویر یزد – میزان خراسان، سالن شاهدیه ناظر (خلیل یگانه مجد)، داور اول (مرتضی اکرمی) و داور دوم(وحید پورکاشیان).
آمل، ساعت 17، کاله مازندران – متین ورامین، سالن پیامبر اعظم ناظر (محمد حسین شفقی)، داور اول (اصغر کاظمی) و داور دوم(علیرضا قریب).
بندرعباس - ساعت 16، آلومینیوم المهدی – شهرداری تبریز، سالن فجر ناظر (امیدوار حاتمی)، داور اول (حمید راهجردیان) و داور دوم(نادر انصاری).
کاشان – ساعت 17، باریج اسانس –پیکان تهران، سالن تختی ناظر (شهباز صدری)، داور اول (محمد شاهمیری) و داور دوم(مجید محسنی شوشتری).
کرج – ساعت 17، سایپا البرز – بازرگانی جواهری گنبد، سالن انقلاباسلامی ناظر (احمد بندری)، داور اول (احمد سرمست) و داور دوم(محمد عشقدوست).

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برنامه مسابقات ایران در مرحله نخست لیگ جهانی 2013
بازديد : 1170


برنامه مرحله نخست یا بین قاره ای مسابقات لیگ جهانی 2013 والیبال اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، پس از انجام گروه بندی 18تیم شرکت کننده در لیگ جهانی 2013 والیبال برنامه دور نخست یا بین قاره ای این رقابت ها اعلام شد که بر این اساس تیم ملی ایران پس برگزاری دو مسابقه در روسیه با تیم ملی این کشور، میزبان صربستان و آلمان در تهران خواهد بود و سپس به منظور بر گزاری دو مسابقه با ایتالیا به این کشور می رود و در آخرین هفته این مرحله مهمان کوبا خواهدبود.
برنامه مسابقات تیم ایران در مرحله نخست یا بین قاره ای این رقابت ها به قرار زیر است:
7 ژون 2013 – 18 خرداد 1392: روسیه: روسیه – ایران
9 ژون 2013 – 20 خرداد 1392: روسیه: روسیه – ایران
14 ژون 2013 – 25 خرداد 1392: ایران:ایران – آلمان
16 ژون 2013 – 27 خرداد 1392: ایران:ایران – آلمان
21 ژون 2013 – 1 تیر 1392: ایران: ایران – صربستان
23 ژون 2013 – 3 تیر 1392: ایران: ایران – صربستان
28 ژون 2013 – 8 تیر 1392: ایتالیا: ایتالیا – ایران
30 ژون 2013 – 10 تیر 1392: ایتالیا: ایتالیا – ایران
3 جولای 2013 – 13 تیر 1392: کوبا:کوبا – ایران
6 جولای 2013 – 16 تیر 1392: کوبا:کوبا – ایران

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

اسامی ناظرین و داوران و برنامه ي هفته دهم لیگ برتر
بازديد : 956


سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامیناظرین و داوران بازی های هفته دهم دور رفت لیگ برتر والیبال را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام"سردار سرلشگر شهید حسن طهرانیمقدم" روز یکشنبه 12 آذرماه با برگزاری شش دیدار در شهرهای ارومیه، ورامین، مشهد، تهران، بندرعباس و گنبد پیگیری خواهد شد.
برنامه کامل دیدارهای هفته دهم لیگ برتر والیبال به همراه اسامی ناظرین و داوران این بازی ها به قرار زیر است:
ارومیه – ساعت 17، شهرداری ارومیه – پیشگامان کویر یزد، سالن غدیر ناظر (خلیل یگانه مجد)، داور اول (ابراهیم فیروزی) و داور دوم(محمد عشقدوست).
ورامین – ساعت 17، متین ورامین – نوین کشاورز، سالن شهید گل عباسی ناظر (سعید درخشنده)، داور اول (کیوان عابدزاده) و داور دوم(وحیدپورکاشیان).
مشهد – ساعت 17، میزان خراسان – شهرداری تبریز، سالن مهران ناظر (محمدحسن خوشدل)، داور اول (اصغر حاجی کاظمی) و داور دوم(محمد ابراهیم زاده).
تهران – ساعت 17، پیکان – کاله مازندران ، خانه والیبال ناظر (امیدوار حاتمی)، داور اول (حمید راهجردیان) و داور دوم(نادر انصاری).
بندرعباس – ساعت 16، آلومینیوم المهدی – سایپای البرز، سالن فجر ناظر (حمید حق بین )، داور اول (حسین پورکاشیان) و داور دوم(علیرضاقریب).
گنبد – ساعت 17، بازرگانی جواهری – باریج اسانس کاشان، سالن المپیک ناظر (یونس حسن زاده)، داور اول (بهروز جعفری) و داور دوم(مسعود ذوقی).

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برنامه و اسامي داوران و ناظران هفته ي نهم ليگ برتر واليبال
بازديد : 923

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظرین و داوران بازی های هفته نهم دور رفت لیگ برتر والیبال را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام"سردار سرلشگر شهید حسن طهرانیمقدم" فردا چهارشنبه هشتم آذرماه با برگزاری شش دیدار در شهرهای ورامین، تبریز، تهران، کرج، آمل وکاشان پیگیری خواهد شد. برنامه کامل دیدارهای هفته نهم لیگبرتر والیبال به همراه اسامی ناظرین و داوران این بازی ها به قرار زیر است:
ورامین - ساعت 17، متین ورامین – شهرداری ارومیه، سالن شهید گل عباسی ناظر (امیدوار حاتمی)، داور اول (حمید راهجردیان) و داور دوم(نادر انصاری).
تبریز – ساعت 17، شهرداری تبریز –پیشگامان کویر یزد، سالن شهید اقدمی ناظر (محمد حسین شفقی)، داور اول (حسین پورکاشیان) و داور دوم(مسعود ذوقی).
تهران – ساعت 17، نوین کشاورز – پیکان تهران، خانه والیبال ناظر (محمدحسن خوشدل)، داور اول (مرتضی اکرمی) و داور دوم(علیرضا قریب).
کرج – ساعت 17، سایپای البرز – میزان خراسان ، سالن انقلاب اسلامی ناظر (شهباز صدری)، داور اول (محمدشاهمیری) و داور دوم(بهرام سلیمانی).
آمل – ساعت 17، کاله مازندران – جواهری گنبد، سالن پیامبر اعظم ناظر (اسماعیل صباغ)، داور اول (ابراهیم فیروزی) و داور دوم(اصغر میرزایی).
کاشان- ساعت 17، باریج اسانس – آلومینیوم المهدی، سالن تختی ناظر (احمد بندری)، داور اول (مسعود قاری) و داور دوم(وحیدپورکاشیان)

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برنامه و اسامي داوران و ناظران هفته ي هشتم ليگ برتر
بازديد : 933

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامیناظرین و داوران بازی های هفته هشتم دور رفت لیگ برتر والیبال را اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران روز چهارشنبه یکم آذرماه با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران، یزد،گنبد، مشهد، بندرعباس و ارومیه پیگیری خواهد شد. برنامه کامل دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر والیبال به همراه اسامی ناظرین و داوران این بازی ها به قرار زیر است:
ارومیه- ساعت 17، شهرداری ارومیه –شهرداری تبریز ناظر (خلیل یگانه مجد)، داور اول(اصغر جاج کاظمی) و داور دوم(وحید پورکاشیان)
تهران - ساعت 17، پیکان – متین ورامین ناظر (غفار درخشنده)، داور اول(ابراهیم فیروزی) و داور دوم(مسعود قاری)
یزد - ساعت 17، پیشگامان کویر – سایپای البرز ناظر (امیدوار حاتمی)، داور اول(کیوان عابدزاده) و داور دوم(علیرضا قریب)
گنبد - ساعت 17، بازرگانی جواهری – نوین کشاورز ناظر (محمدحسن خوشدل)، داور اول(حمید راهجردیان) و داور دوم(نادر انصاری)
مشهد - ساعت 15:30، میزان خراسان – باریج اسانس (پخش مستقیم تلویزیونی از شبکه سوم سیما) ناظر (حمید حق بین)، داور اول(مسعود یزادن پناه) و داور دوم(محمد عشقدوست)
بندرعباس – ساعت 17، آلومینیوم المهدی – کاله مازندران ناظر (یونس حسن زاده)، داور اول(محمدشاهمیری) و داور دوم(مسعود ذوقی)

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

هفته هفتم لیگ برتر و یکشنبه ای برای جبران مافات
بازديد : 894

در دور رفت مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران دو یکشنبه سخت برای تیم ها وجود دارد که 28 آبان ماه دومین یکشنبه سخت لیگ برتر والیبال است که تیم ها برای جبران مافات و بهبود بخشیدن جایگاه خود در برابر حریفان صف آرایی می کنندکه این رقابت ها با شش دیدار در شهرهای ارومیه، کرج، گنبد، کاشان، تهران و آمل پیگیری می شود. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در نخستین بازی این هفته تیم والیبال شهرداری ارومیه که در جایگاه ششم جدول قرار دارد و در هفتهششم نیز سومین شکست خود را در برابر سایپا تجربه کرد، در ارومیه در حالی که احسن ا.. شیرکوند لیبروی خود را به علت محرومیت در اختیار ندارد، میزبان پیکان تهران تیم سوم جدول لیگ برتر است. تیم والیبال ساپپا نایب قهرمان شش دوره لیگ برتر والیبال که هفته قبل بازی سختی را مقابل ارومیه داشت و موفق به شکست 3 بر 2 این تیم شد، در هفته هفتم در کرج میزبان شهرداری تبریز است. سایپا و نمایندهتبریز به ترتیب با 9 و 8 امتیاز در مکان های هفتم و هشتم جدول این رقابتها قرار دارند و پیروزی هر کدام می تواند منجر به بهبود جایگاهش در جدول این رقابت ها شود. تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد که در حال حاضر با یک امتیاز در قعر جدول لیگ برتر والیبال قرار دارد در هفته هفتم این رقابت ها در سالن المپیک گنبد میزبان متین ورامین است. متین ورامین که با 12 امتیاز در رده چهارم قرار دارد، برای حفظ جایگاهش و حتی یک پله صعود باید حتما پیروز این میدان باشد. تیم والیبال باریج اسانس کاشان دیگرتیم قعر جدولی این رقابت ها در هفته هفتم میزبان پیشگامان کویر، صدرنشین این رقابت ها خواهد بود. پیشگامان که بعد از شش هفته مبارزه، شیرینی صدرنشینی در لیگ برتر والیبال را تجربه می کند، می تواند در این بازی جایگاه صدرنشینی خود را تحکیم بخشد. ولی باریج اسانس هم در خانه حریف دست و پا بسته ای نیست. در پنجمین بازی هفته هفتم لیگ برتروالیبال نوین کشاورز در خانه والیبال تهران میزبان نماینده بندرعباس است. آلومینیوم المهدی بندرعباس که در هفتهششم در ورامین مغلوب متین شد و با پنج امتیاز در رتبه نهم قرار دارد، به مصاف حریفی می رود که چهار امتیاز دارد و در یک پله پایین از خود قراردارد. پیروزی برای هر دو تیم در اینبازی مهم است، اما تغییری محسوس در جایگاه خود در جدول نخواهند داشت و تنها تیم پیروز جایگاه نهمرا از آن خود خواهد کرد. در چهل و دومین بازی لیگ برتر و ششمین بازی هفته هفتم این رقابت ها دو تیم کاله و میزان در آمل به مصاف یکدیگر خواهند رفت. قهرماندوره گذشته این رقابت ها که هفته قبل با شکست 3 بر صفر مقابل پیشگامان صدر جدول را به این تیم یزدی واگذار کرد، تمام سعی خود را برای بازگشت به جایگاه قبل خود خواهد کرد، هر چند این بازگشت در این هفته کمی سخت است. چرا که در صورت شکست پیشگامان و پیروزی کاله تحت شرایطی محقق می شود. برنامه کامل مسابقات هفته هفتم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
ارومیه - ساعت 17، شهرداری ارومیه – پیکان تهران، سالن غدیر
کرج – ساعت 17، سایپا البرز –شهرداری تبریز، سالن انقلاب اسلامی
گنبد - ساعت 17، جواهری گنبد – متین ورامین، سالن المپیک
کاشان- ساعت 17، باریج اسانس – پیشگامان کویر یزد، سالن تختی
تهران – ساعت 17، نوین کشاورز – آلومینیوم المهدی ، خانه والیبال
آمل – ساعت 17، کاله مازندران – میزان خراسان، سالن پیامبر اعظم

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

هفته ششم لیگ برتر، صف آرایی دو مدعی
بازديد : 828

هفته ششم لیگ برتر والیبال چهارشنبه 24 آبان ماه با شش دیدار برگزار می شود که در مهمترین بازیاین هفته دو تیم مدعی قهرمانی یعنی پیشگامان و کاله در برابر یکدیگر صف آرایی می کنند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ششمین هفته لیگ برتر والیبال جام "سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی مقدم" چهارشنبه 24 آبانماه جاری با شش دیدار در شهرهای تهران ،کرج، تبریز، ورامین، یزد و مشهد پیگیری خواهد شد. تیم والیبال پیشگامان کویز یزد که از هفته نخست این دوره از رقابتهای لیگ برتر رقابت نزدیکی با کاله مازندران در صدر جدول این مسابقات دارد، در هفته ششم میزبان صدرنشین این رقابت ها است تا بهترین فرصت برای کسب رتبه نخست جدول را به دست آورد. دو تیم کاله و پیشگامان در پنج هفته گذشته به پیروزی های متوالی دست یافتند و نماینده یزد به دلیل پیروزی سه بر دو در برابر پیکان در هفته سوم، 14 امتیاز دارد و در مکان دوم جدول است. این تیم در بازی برابر کاله 15 امتیازی، از امتیازمیزبانی برخوردار است و در صورت پیروزی در هر شرایطی صدر نشین خواهد شد. در نخستین بازی هفته ششم لیگ برتر والیبال در تهران تیم والیبال پیکان، قهرمان 11 دوره لیگ برتر والیبال به مصاف بازرگانی جواهری گنبد که در قعر جدول قرار دارد، می رود. در دومین بازی تیم سایپا که در حالحاضر با هفت امتیاز در رتبه هفتم استاز ساعت 17 در سالن والیبال ورزشگاهانقلاب کرج میزبان شهرداری ارومیه است. نماینده ارومیه 9 امتیازی است و در رتبه چهارم جدول است و به رغم اینکه بازی خارج از خانه خواهد داشت، اما حریف دست و پا بسته ای برای سایپای جوان نخواهد بود. تیم های شهرداری تبریز و باریج اسانس کاشان این هفته در تبریز در سی و سومین بازی لیگ برتر والیبال به مصاف هم خواهند رفت. نماینده تبریز و باریج جایگاه مناسبی در جدول این رقابت ها ندارند و با پنج و سه امتیاز به ترتیب در مکان های نهم و یازدهم هستند که پیروزی هر یک از آنان، جایگاهش را در جدولبهبود خواهد بخشید. در پنجمین بازی هفته ششم لیگ برتر والیبال تیم متین که در رتبه پنجمجدول این رقابت ها قرار دارد، میزبان آلومینیوم المهدی بندرعباس در سالن شهید گل عباسی ورامین است. المهدینیز در رتبه هشتم جدول قرار دارد و اگر بخواهد وضعیت خود را بهتر کند باید این هفته بر میزبان خود غلبه کند. تیم های میزان خراسان و نوین کشاورز در سالن مهران مشهد برگزار کننده ششمین بازی هفته ششم لیگ برتر والیبال هستند. هر چند میزان خراسان هفتهپیش (پنجم) شکست غیر منتظره ای در برابر متین داشت، اما تجربه این شکست می تواند برایش پیروزی در این هفته را به ارمغان آورد. از سویدیگر حریف این هفته آنان نوین کشاورز است که جایگاه مطلوبی در جدول این رقابت ها ندارد و در رتبه دهم قرار دارد. برنامه کامل دیدارهای هفته ششم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:
تهران - ساعت 15:30، پیکان تهران - جواهری گنبد، خانه والیبال
کرج- ساعت 17، سایپا البرز - شهرداری ارومیه، انقلاب کرج
تبریز - ساعت 17، شهرداری تبریز - باریج اسانس ، سالن شهید اقدمی
ورامین - ساعت 17، متین ورامین - آلومینیوم المهدی، سالن شهید گل عباسی
یزد - ساعت 17، پیشگامان کویر - کاله مازندران، سالن شاهدیه
مشهد- ساعت17، میزان خراسان - نوین کشاورز ، سالن مهران

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

سايپا ميزبان پيكان در تهران/برنامه ي بازيها
بازديد : 1061

اولین هفته مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاههای کشور با انجام دو دیداردرتهران و چهار مسابقه در شهرستانها برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال براساس اعلام سازمان لیگ دیدار دو تیم سایپای البرز و پیکان تهران که قرار بود ساعت 17 در کرج برگزار شود، ساعت 15 در خانه والیبال تهران برگزار می شود.
بدین ترتیب برنامه این هفته از رقابت ها به قرار زیر است:
مشهد ساعت 17: میزان خراسان - شهرداری ارومیه
ناظر: سعید درخشنده
داور اول: علی اصغر حاجی کاظمی
داور دوم: احمد سرمست
تهران - ساعت15: سایپا البرز - پیکان تهران
ناظر: امیدوار حاتمی داور اول: حمید ر
اهجردیان داور دوم: علیرضا قریب
تهران - ساعت17: نوین کشاورز - کاله مازندران
ناظر: محمد حسن خوشدل
داور اول: بهروز جعفری
داور دوم: محسن ترابی
یزد- ساعت17: پیشگامان کویر یزد - آلومینیوم المهدی بندر عباس
ناظر: صدری
داور اول: مسعود یزدانپناه
داور دوم: مسعود ذوقی
تبریز - ساعت17: شهرداری تبریز - بازرگانی جواهری گنبد
ناظر: حمید حق بین
داور اول: حسین پور کاشیان
داور دوم: بهرام سلیمانی
ورامین - ساعت17: متین ورامین - باریج اسانس
ناظر: خلیل یگانه مجد
داور اول: محمد شاهمیری
داور دوم: محمد عشق دوست

موضوع: اخبار واليبال,برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

برنامه ي رقابت هاي انتخوابي المپيك به وقت تهران
بازديد : 1225

آپلود سنتر رایگان تصویر 1 استراليا - ونزوئلا 1391/03/12 6:30 ق.ب توكيو مترو پوليتن
2 پورتوريكو - چين 1391/03/12 9:00 ق.ب توكيو مترو پوليتن
3 ايران - كره حنوبي 1391/03/12 11:30 ق.ب توكيو مترو پوليتن
4 ژاپن - صربستان 1391/03/12 2:35 ب.ظ توكيو مترو پوليتن
5 استراليا - پورتوريكو 1391/03/13 6:30 ق.ب توكيو مترو پوليتن
6 چين - ايران 1391/03/13 9:00 ق.ب توكيو مترو پوليتن
7 كره حنوبي - صربستان 1391/03/13 11:30 ق.ب توكيو مترو پوليتن
8 ژاپن - ونزوئلا 1391/03/13 2:35 ب.ظ توكيو مترو پوليتن
9 پورتوريكو - ونزوئلا 1391/03/16 6:30 ق.ب توكيو مترو پوليتن
10 ايران - استراليا 1391/03/16 11:30 ق.ب توكيو مترو پوليتن
11 صربستان - چين 1391/03/16 11:00 ق.ب توكيو مترو پوليتن
12 ژاپن - كره حنوبي 1391/03/16 2:35 ب.ظ توكيو مترو پوليتن
13 پورتوريكو - ايران 1391/03/17 6:30 ق.ب توكيو مترو پوليتن
14 استراليا - صربستان 1391/03/17 9:00 ق.ب توكيو مترو پوليتن
15 ونزوئلا - كره جنوبي 1391/03/17 11:30 ق.ب توكيو مترو پوليتن
16 ژاپن - چين 1391/03/17 2:35 ب.ظ توكيو مترو پوليتن
17 ايران - ونزوئلا 1391/03/18 6:30 ق.ب توكيو مترو پوليتن
18 صربستان - پورتوريكو 1391/03/18 9:00 ق.ب توكيو مترو پوليتن
19 كره حنوبي - چين 1391/03/18 11:30 ق.ب توكيو مترو پوليتن
20 ژاپن - استراليا 1391/03/18 2:35 ب.ظ توكيو مترو پوليتن
21 ايران - صربستان 1391/03/20 6:30 ق.ب توكيو مترو پوليتن
22 ونزوئلا - چين 1391/03/20 9:00 ق.ب توكيو مترو پوليتن
23 استراليا - كره حنوبي 1391/03/20 11:30 ق.ب توكيو مترو پوليتن
24 ژاپن - پورتوريكو 1391/03/20 2:35 ب.ظ توكيو مترو پوليتن
25 صربستان - ونزوئلا 1391/03/21 6:30 ق.ب توكيو مترو پوليتن
26 چين - استراليا 1391/03/21 9:00 ق.ب توكيو مترو پوليتن
27 كره حنوبي - پورتوريكو 1391/03/21 11:30 ق.ب توكيو مترو پوليتن
28 ژاپن - ايران 1391/03/21 2:35 ب.ظ توكيو مترو

موضوع: برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

برنامه ي دور برگشت مرحله ي پلي آف
بازديد : 1381

آپلود سنتر رایگان تصویر برنامه دومين بازي مرحله اول پلي آف ليگ برتر واليبال مردان اعلام شد. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال دومين مسابقه (ديدار رفت) مرحله پلي آف ليگ برتر روز چهارشنبه 17 اسفند در شهر هاي تهران و اروميه برگزار مي شود كه بنا بر اعلام سازمان ليگ برنامه زمانبندي آن به قرار زير است:

اروميه - ساعت15:30(پخش مستقيم تلويزيوني از شبكه سوم سيما) شهرداري اروميه – سايپا البرز
تهران – ساعت 17 پيكان – كاله مازندران
موضوع: برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

برنامه ي هفته اول پلي آف ليگ برتر واليبال
بازديد : 1060

آپلود سنتر رایگان تصویر ليگ برتر واليبال مردان باشگاههاي كشور فردا یکشنبه با برگزاري دو دیدار پي گيري مي شود. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال پس از پايان دور مقدماتي اينرقابتها و صعود چهار تيم سايپا، كاله، پيكان و شهرداري اروميه از دورمقدماتي، هفته اول مرحله پلی آف اين پيكار ها 14 اسفند ماه با برگزاري دو ديدار در دو شهر كرج و آمل آغاز مي شود كه بر اساس اعلام سازمان ليگ برنامه و اسامي داوان و ناظران به قرار زير است:
یکشنبه 14 اسفند 90
کرج – ساعت 16:30 ورزشگاه انقلاب سایپا (نارنجی) – شهرداری ارومیه (سفید) ناظر : عباس جلایر داور اول : محمد شاهمیری داور دوم : مرتضی اکرمی
آمل – ساعت 15:45 (پخش مستقيم تلويزيوني از شبكه سوم سيما) ورزشگاه پيامبر اعظم(ص) کاله مازندران (زرد)– پیکان (سفید) ناظر : امیدوار حاتمی داور اول : حمید راهجردیان داور دوم : بهروز جعفری
لازم به ذكر است بر اساس اعلام سازمان ليگ فدراسيون واليبال با توجه به حساسيت اين ديدار ها يونس حسن زاده و خليل يگانه مجد به ترتيب ناظران ويژه اين سازمان در كرج و آمل مي باشند.
موضوع: برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

برنامه ي آخرين هفته ي دور مقدماتي ليگ برتر
بازديد : 1146

AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان آخرين هفته دور مقدماتي مسابقات ليگ برتر واليبال مردان باشگاههاي كشور چهارشنبه با برگزاري هفت ديدار پي گيري مي شود. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال سومین هفته معوقه دور برگشت اين رقابت ها 10 اسفند ماه با برگزاري 7 ديدار در 7 شهر برگزار مي شود كه بر اساس اعلام سازمان ليگ برنامه و اسامي داوان و ناظران به قرار زير است:
چهارشنبه 10 اسفند
آمل – ساعت 17:00 کاله مازندران (سبز) – پیکان (سرمهای) ناظر : سعید درخشنده داور اول : محمد شاهمیری داور دوم : بهرام سلیمانی
اصفهان – ساعت 17:00 گیتی پسند (قرمز)– نوین کشاورز (سفید) ناظر : عباس جلایر داور اول : مسعود یزدان پناه داور دوم : علیرضا قریب
کرمان - ساعت 17:00 کرمان (مشکی) – باریج اسانس کاشان (سفید) ناظر: یونس حسن زاده داور اول : کیوان عابدزاده داور دوم : وحید پورکاشیان
مشهد – ساعت 17:00 میزان خراسان رضوی (سبز) – هاوش گنبد (سفید) ناظر : محمود کشفی داور اول : حسین پورکاشیان داور دوم : محمدرضا درفش کاویان
اهواز – ساعت 17:00 مناطق نفت خیز جنوب (آبی)– شهرداری تبریز (قرمز) ناظر : امیدوار حاتمی داور اول : محمد ابراهیم زاده داور دوم : منصور مجاهدنیا
ارومیه – ساعت 17:00 شهرداری ارومیه (قرمز)– آلومینیوم المهدی بندرعباس (زرد) ناظر : محمود حداد داور اول : حمید راهجردیان داور دوم : مرتضی اکرمی
یزد – ساعت 16:00 پیشگامان کویر یزد (سرمه ای) – سایپا (نارنجی) ناظر: حمید حق بین داور اول : محمد حسین شفقی داور دوم : محسن ترابی
لازم به ذكر است در پايان اين هفته از رقابت ها، دور مقدماتي ليگ برتر به اتمام مي رسد و تيم هاي اول تا چهارم براي كسب مقام قهرماني در مرحله پلي آف به صورت رفت و برگشت با هم رقابت مي كنند كه اينمرحله از رقابت ها از يكشنبه 14 اسفندماه آغاز مي شود.
موضوع: برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

برنامه ي هفته ي سيزدهم دوربرگشت
بازديد : 1124

آپ 98 ,  آپلود عکس , آپلود رایگان , آپلود نامحدود , آپلود لینک مستقیم , آپلود فایل , اشتراک فایل , اشتراک عکس , آپلود مجانی , آپلود مجانی عکس , آپلود مجانی فایل , آپلود رایگان , آپلود رایگان عکس , آپلود رایگان فایل , بهترین آپلود سنتر , بهترین سایت آپلود ليگ برتر واليبال مردان باشگاههاي كشور یکشنبه با برگزاري هفت ديدار پي گيري مي شود. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال سیزدهمین هفته دور برگشت(بيست و ششم) اين رقابت ها 7 اسفند ماه با برگزاري 7 ديدار در 7 شهر برگزار مي شود كه بر اساس اعلام سازمان ليگ برنامه و اسامي داوان و ناظران به قرار زير است:
یکشنبه 7 اسفند 90
تهران – ساعت 17:00 پیکان (سرمه ای) – نوین کشاورز (سفید) ناظر : عباس جلایر داور اول : محمد حسین شفقی داور دوم : محسن ترابی
تبریز – ساعت 17:00 شهرداری تبریز (قرمز)– هاوش گنبد (سفید) ناظر : محمود کشفی داور اول : حسین پور کاشیان داور دوم : محمد آقایی
کرمان - ساعت 17:00 کرمان (مشکی) – شهرداری ارومیه (قرمز) ناظر: شهباز صدری داور اول : نادر انصاری داور دوم : مسعود ذوقی
آمل – ساعت 17:00 کاله مازندران (سبز) – سایپا (سفید) ناظر : امیدوار حاتمی داور اول : علی اصغر حاجی کاظمی داور دوم : علیرضا قریب
کاشان – ساعت 17:00 باریج اسانس کاشان (سبز)– پیشگامان کویر یزد (نارنجی) ناظر : محمد حسن خوشدل داور اول : محمد شاهمیری داور دوم : بهرام سلیمانی
مشهد – ساعت 17:00 میزان خراسان رضوی (سفید)– آلومینیوم المهدی بندرعباس (زرد) ناظر : حمید حق بین داور اول : حمید راهجردیان داور دوم : وحید پورکاشیان
اصفهان – ساعت 17:00 گیتی پسند (قرمز) – مناطق نفت خیز جنوب (آبی) ناظر: اسماعیل صباغ داور اول : احمد سرمست داور دوم : محمد عشق دوست
موضوع: برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,,,,
می پسندم نمی پسندم

برنامه هفته ي دوازدهم دوربرگشت
بازديد : 1287

ليگ برتر واليبال مردان باشگاههاي كشور چهارشنبه با برگزاري هفت ديدار پي گيري مي شود. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال دوازدهمین هفته دور برگشت (بيست و پنجمين هفته مسابقات) اين رقابت ها 3 اسفند ماه با برگزاري 7ديدار در شش شهر برگزار مي شودكه بر اساس اعلام سازمان ليگ برنامه و اسامي داوان و ناظران به قرار زير است:
چهارشنبه 3 اسفندماه
تهران – ساعت 15:30 (پخش مستقیم تلويزيوني از شبکه سه سیما) پیکان (سرمه ای) – شهرداری تبریز (سفید) ناظر : امیدوار حاتمی داور اول : مجید محسنی داور دوم : احمد سرمست
تهران – ساعت 17:30 نوین کشاورز (سبز)– شهرداری ارومیه(سفید) ناظر : محمد حسن خوشدل داور اول : محمد شاهمیری داور دوم : محمد عشق دوست
کرج - ساعت 17:00 سایپا (نارنجی) – هاوش گنبد (آبی) ناظر: حمید حق بین داور اول : ابراهیم فیروزی داور دوم : اصغر میرزایی
یزد – ساعت 17:00 پیشگامان کویر یزد (سرمه ای) – کرمان (قرمز) ناظر : خلیل یگانه مجد داور اول : حسین پور کاشیان داور دوم : محمدرضا درفش کاویان
بندرعباس – ساعت 17:00 آلومینیوم المهدی بندرعباس (آبی)– کاله مازندران (زرد) ناظر : عباس جلایر داور اول : حمید راهجردیان داور دوم : امید فولادی وندا
اهواز – ساعت 17:00 مناطق نفت خیز جنوب (زرد)– باریج اسانس کاشان (سفید) ناظر : امیدوار حاتمی داور اول : حسین پورکاشیان داور دوم : نادر انصاری
مشهد – ساعت 17:00 میزان خراسان رضوی (سبز) – گیتی پسند اصفهان (سفید) ناظر: سعید درخشنده داور اول : مسعود قاری داور دوم : بهروز جعفری
موضوع: برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,,,,,
می پسندم نمی پسندم

برنامه هفته يازدهم دور برگشت
بازديد : 1481

برنامه هفته دهم دور برگشت
بازديد : 1712

برنامه هفته نهم دور برگشت
بازديد : 1802

برنامه هفته هشتم دور برگشت
بازديد : 1481

هفته هشتم دور برگشت هاوش ميزبان كرمان
بازديد : 1481

هفته هفتم لیگ برتر ؛ نوین كشاورز پذیرای هاوش گنبد
بازديد : 1557

برنامه هفته هفتم دور برگشت
بازديد : 1432

نبرد دوقطب واليبال-هاوش گنبد و شهرداري اروميه
بازديد : 1557

برنامه ششمين هفته ليگ برتر واليبال
بازديد : 1538

برنامه ششمین هفته لیگ برتر مردان ليگ برتر واليبال مردان باشگاههاي كشور چهارشنبه با برگزاري هفت ديدار پي گيري مي شود. به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال ششمین هفته دور برگشت اينرقابت ها 12 بهمن ماه با برگزاري7 ديدار در 7 شهر برگزار مي شود كه بر اساس اعلام سازمان ليگ برنامه و اسامي داوان و ناظران به قرار زير است: چهارشنبه 12 بهمن 90 تهران – ساعت 17:00 پیکان (سرمه ای) – گیتی پسند اصفهان (سفید) ناظر : سعید درخشنده داور اول : حسین پور کاشیان داور دوم : محمد عشق دوست



تبریز – ساعت 17:00 شهرداری تبریز (سفید)– شرکت گسترش فناوری نوین کشاورز(سبز) ناظر : خلیل یگانه مجد داور اول : علی اصغر حاج کاظمی داور دوم : محسن ترابی



مشهد - ساعت 17:00 میزان خراسان رضوی (سفید) – مناطق نفت خیز جنوب (زرد) ناظر: حمید فاضلی داور اول : مسعود یزادن پناه داور دوم : احمد سرمست



کاشان – ساعت 17:00 باریج اسانس کاشان (سبز) – آلومینیوم المهدی بندرعباس (آبی) ناظر : شهباز صدری داور اول : حمید راهجردیان داور دوم : علیرضا قریب



آمل – ساعت 17:00 کاله مازندران (زرد)– پیشگامان کویریزد (سرمه ای) ناظر : حمید حق بین داور اول : محمد شاهمیری داور دوم : بهرام سلیمانی




کرمان – ساعت 17:00 کرمان (قرمز)– سایپا البرز (نارنجی) ناظر : محمود حداد داور اول : کیوان عابدزاده داور دوم : امید فولادی وندا



گنبد – ساعت 17:00 هاوش گنبد (آبی)– شهرداری ارومیه (قرمز) ناظر : امیدوار حاتمی داور اول : محمد حسین شفقی داور دوم : مسعود ذوقی
موضوع: برنامه مسابقات آينده,,
برچسب ها : ,,,,,,
می پسندم نمی پسندم

در هفته چهارم دور برگشت ؛ هاوش میزبان جنوبی ها
بازديد : 1397

ليست صفحات

تعداد صفحات : 7

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف