پایتختی های والیبال

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

ایران - کوبا / 2 / عکس1
بازديد : 1060

سرمربي کوبا: در هیچ دوره ای آخر نبودیم
بازديد : 1026

سرمربی تیم ملی والیبال کوبا گفت: امسال سال سختی را در لیگ جهانی گذراندیم و در هیچ دوره ای تیم آخر گروه نبودیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، اورلاندو ساموئل در نشست خبری بعد از بازی با ایران گفت: كوبا تيم قدرتمندي است ولي به دليل شرايطي كه به وجود آمد، مجبور شديم تصميمات آني بگيريم. به خاطر شرايط مجبور شديم تغييرات زيادي را انجام بدهيم و از بازيكنان بسيار جوان استفاده كنيم. 
وي افزود:ما پيش از اين هرگز قعر نشين گروه نشده بوديم بنابراين چنين وضعيتي تأسف بار و پيروزي آن هم فقط در يك بازي ناراحت كننده است. 
آبراهام آلونسو بازيكن مطرح اين تيم نيز در این نشست خبری افزود: سال سختی بود اما پایان نوید بخشی داشتیم که از سال آینده با قدرت بیشتر در این رقابت ها حضور یابیم.

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود در برابر کوبا هم به پیروزی رسید تا با کسب پنج امتیاز کوبا را ترک کند.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

خوش خبر: والیبال هنوز در ابتدای راه است
بازديد : 855

امیر خوش خبر پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل کوبا گفت اصلا فکر نمی کردم اینگونه کوبا را شکست دهیم. در خوشبینانه ترین شرایط فکر می کردم دو مسابقه با نتیجه 3بر2 مقابل کوبا انجام دهیم . روند رو به رشد تیم ایران از بازی روسیه به بعد کاملا مشهود بود که پله پله بالا رفتیم. نکته خوبی که ولاسکو به بازیکنان منتقل کرد این بود که ما بازی به بازی فکر می کردیم. قبل از بازی با ایتالیا به فکر رویارویی با کوبا نبودیم. می خواستیم یک بازی تمام شود و بعد سراغ بازی بعد برویم.


این امتیاز ها وبردها را واقعا به همه مردمی که از تیم ملی حمایت کردند تقدیم می کنم. کاملا مشهود بود که  تیم ملی با چه غول هایی بازی کرد و پیروز شد.  فقط مردم این را بدانند که والیبال هنوز در ابتدای راه است. با حمایت بیشتر این تیم هنوز جا دارد بالاتر برود. از روز اول که ولاسکو آمد گفت ایران توانایی رسیدن به پله اول جهان را دارد حالا میبینیم که گام به گام پیش می رویم. اگر یک  جهش بزرگ داشته باشیم شاید ارزش پیشرفت پله به پله را نداشته باشد.  این نشان می دهد که واقعا یک اتفاق هایی می افتد. من این بردها را به همه زحمت کشان فدراسیون تقدیم میکنم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

مهدوی: برای نخستین بار حضور، این همه امتیاز در لیگ جهانی رکورد است
بازديد : 784

مهدی مهدوی پس از پیروزی مقابل کوبا گفت: واقعا پیروزی سخت بدست آمد. گفتن این موضوع راحت است. امیدوارم مسئولان قدر این پیروزی را بدانند. پیروزی بر کوبا که یکی از قدرت های بزرگ والیبال جهان است کار خیلی بزرگ و ارزشمندی است. امیدوارم که نوار موفقیت ها ادامه داشته باشد. حتی می توانستیم ست نخست این بازی را هم با برد پشت سر بگذاریم. شاید بعد از ست نخست قدری بازیکنان کوبا شل گرفتند.

امیدوارم در تهران هم نتیجه خوبی مقابل آلمان بگیریم و با انگیزه مضاعف برای سال های بعد لیگ جهانی حضور پررنگ تری داشته باشیم فکر می کنم برای نخستین حضور، این همه امتیاز در لیگ جهانی رکورد است.

از مردم تشکر می کنم که صبح زود از خواب بیدار شدند و با اینکه از خواب زدند اما موفق شدیم دل آن ها را شاد کنیم. ممنونم که  ما را دعا کردند. امیدوارم توانسته باشیم آن ها را خوشحال کنیم. من این پیروزی را به همسرم تقدیم میکنم که واقعا در این سال ها همیشه غیبت های من را تحمل کرده است. همچنین به دختر گلم و خانواده ام تبریک می گویم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,,
می پسندم نمی پسندم

رحمان داوودی: ایران می تواند مقابل بهترین تیم های دنیا نتیجه بگیرد
بازديد : 764

رحمان داودی پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: وقتی که در مرحله اول مسابقات لیگ مشخص شد که چه تیم هایی قراراست با ایران روبرو شوند شاید کمتر کسی فکر می کرد ایران در بازی با ایتالیا و کوبا چنین نتیجه ای بگیرد. اما حالا همه به این  نتیجه رسیدند که ایران می تواند مقابل بهترین تیم های دنیا نتیجه بگیرد. خدا را شکر که دومین مسابقه با کوبا را هم 3بریک بردیم.

یکی از مهمترین بعدهای ورزش  این است که پس از پیروزی تیم های ملی مردم خیلی خوشحال می شوند. شاید دولت بخواهد خیلی کارهای دیگر کند. اما نتواند مثل ورزش مردم را تا این حد خوشحال کند. واقعا دعای مردم در این موفقیت ها بی تاثیر نیست.  باید به کسانی که ساعت چهار صبح بیدار می شوند و بازی والیبال را تماشا می کنند که قبلا پخش مستقیم نمی شده تبریک بگویم. این پیروزی را به همسر عزیز و دخترم الیزا تبریک می گویم. خیلی دلم برایش تنگ شده است. همچنین به خانواده عزیزم  و همه مردم ایران تبریک می گویم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

محمودی: همه بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند
بازديد : 668

شهرام محمودی پس از پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: نمی توانم پس از این پیروزی احساس خودم را شرح دهم. خوشحالم که موفق شدیم کشور صاحب نام والیبال کوبا را شکست دهیم.  کوبا چندین دوره لیگ جهانی را تجربه کرده و عناوین خوبی بدست آورده است. اینکه ما توانستیم در خانه حریف دو بار کوبا را شکست دهیم و پنج امتیاز بگیریم واقعا جای خوشحالی دارد. فکر می کنم این پیروزی در تاریخ ثبت شود. همه بازیکنان از جان و دل مایه گذاشتند. شما شاهد بودید که تقریبا 9 ساعت اختلاف زمان با تهران داشتیم. فکر نمی کردم بتوانیم اینقدر خوب و روان بازی کنیم. هنوز هم بدن های ما به شرایط عادت نکرده و قدری مشکل داریم. با این حال همه از جان و دل مایه گذاشتند تا موفق شویم. مردم ایران لایق بهترین ها هستند. خودمان واقعا خوشحالیم. وظیفه ماست که هر طور شده دل مردم را شاد کنیم. می دانم در ایران ساعات اولیه روز است و امیدوارم که مردم از پیروزی ما انرژی گرفته باشند و روز خوبی را آغاز کنند. من پیروزی را به همسرم و خانواده ام و همه مردم عزیز کشورم تقدیم می کنم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

معروف: هیچ کس انتظار نداشت
بازديد : 671

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان پس از بازی دوم ایران مقابل کوبا گفت: مثل بازی دیروز کار سختی داشتیم. کوبا هم نمی خواست مقابل ایران شکست بخورد. بنابراین فکر می کنم شاهد بازی بزرگی بودیم. ما در بازی امروز مقابل کوبا دفاع روی تور خوبی داشتیم. از ست دوم به بعد کم اشتباه کار کردیم. شاید هیچ کس انتظار نداشت که ما پنج امتیاز از کوبا در خانه اش بگیریم. این امتیازها برای ایران بسیار مهم و ارزشمند هستند. ما برای این بازی برنامه داشتیم و سختی های زیادی را تحمل کردیم. من این پیروزی را به مادرم و همه مردم ایران تقدیم می کنم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ولاسکو: این پیروزی را به مردم ایران تبریک می گویم
بازديد : 578

خولیو ولاسکو پس از کسب دومین پیروزی مقابل کوبا اظهار کرد: کوبا تیم خیلی جوانی را در این دوره از مسابقات در اختیار داشت. این نخستین چیزی است که می توانم در باره کوبا بگویم. ما بازی آن‌ها را آنالیز کرده بودیم. نقاط ضعف آن‌ها را می شناختیم. به هر حال این تنها یک مسابقه بود. ما بازی کردیم تا تجربه بیشتری کسب کنیم و پیروز شویم.

فدراسیون والیبال ایران خیلی خوب از من حمایت می کند. والبیال در ایران رشته ورزشی پویایی است و ایرانی ها لیگ خیلی خوبی در اختیار دارند. شرایط خوبی در ایران برای ورود به بالاترین سطح والیبال جهان وجود دارد. ما برای نخستین بار به لیگ جهانی آمدیم. این برای ما خیلی مهم است که در این دوره بیشتر بیاموزیم و بر تجربیات خود بیافزاییم زیرا با گروه جوانی در ایران کار می کنم. البته هنوز باید بازی های زیادی را پشت سر بگذاریم تا به سطح ایده آل برسیم. ما در دو گروه اول مسابقات لیگ جهانی حضور داریم و همانطور که می دانید از حضور در مسابقات سال آینده هم اطمینان  داریم.

من به مردم ایران این پیروزی را تبریک می گویم. چون که مقابل تیم خوبی بازی را بردیم. تجربه خیلی خوبی از مسابقات لیگ جهانی بدست آوردیم. مسابقات سخت و ویژه و خوبی را پشت سر گذاشتیم تا دخیره خیلی خوبی از تجربیات را بدست آوریم. فکر می کنم که بازیکنانم درس های زیادی را آموخته اند. برای من مهم همین است.  ما باید این راه را برای بازی با آلمان هم ادامه دهیم. آلمان تیم بسیار فیزیکی است. من امیدوارم بازی خوبی مقابل آلمانی ها در تهران داشته باشیم و مرحله مقدماتی  لیگ جهانی را خوب تمام کنیم.

فکر نمی کنم مشکلی از بابت سفر طولانی به ایران پیش از بازی با آلمان داشته باشیم. این جزیی از مسابقات لیگ جهانی است. باید سفرهای طولانی داشت و در گوشه و کنار جهان بازی کرد. من به بازیکنانم گفتم که این شرایط دشواری است اما باید با این موضوع کنار بیاییم زیرا خواسته ایم که در لیگ جهانی بازی کنیم.

این مسابقه شرایط متفاوتی داشت. کوبا در سرویس اشتباه های زیادی داشت. نسبت به مسابقه اول، دو تیم تغییراتی در نوع بازی خود ارائه دادند. این برای ما خیلی مهم است که هر دو تیم ایران و کوبا از این مسابقه درس بگیرند. بازی با آلمان هم کاملا متفاوت است. باید با شرایط متفاوت تطبیق پیدا کنیم.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

فتح کوبا توسط مردان والیبال ایران
بازديد : 538

تیم ملی والیبال ایران برای دومین بار با نتیجه  3بر 1 کوبا را شکست دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی پوشان والیبال ایران برای دومین بار کوبا را شکست دادند و چهارمین پیروزی خود را در لیگ جهانی جشن گرفتند.

تیم ملی والیبال ایران در آغاز این مسابقه با یک تغییر نسبت به بازی قبل کار را آغاز کرد. تشکری از ابتدا به جای غلامی به میدان رفت تا کوبایی های سپید و آبی پوش مقابل امیر غفور، آرمین تشکری، سعید معروف،  علی مباشری، رحمان داودی، محمد موسوی و لیبرو فرهاد ظریف بازی را آغاز کنند. آرش کمالوند هم که همچنان بعد از عمل لیزر میخچه پای خود احساس ناراحتی می کند به دستور ولاسکو استراحت کرد.

سالن 15 هزار نفری والیبال شهر هاوانا در آغاز مسابقه به اندازه نیمی از گنجایش خود پر شده بود.

ایران بازی را خوب آغاز کرد. شاگردان ولاسکو خیلی زود از حریف پیش افتادند. بازی خوب موسوی، توپ گیری های بی نقص ظریف و دریافت های معرکه مباشری وقت اسراحت فنی نخست را به سود تیم ملی والیبال ایران تمام کرد. با این حال سد دفاعی سه نفره کوبایی ها در اواسط ست اول کار را به تساوی کشاند. بی‌ست در کنار سپدا همانند بازی اول مهره مهار نشدنی کوبایی ها بودند. آن‌ها با تکیه برآبشارهای بلند و قدرتی در امتیازهای پایانی دو امتیاز جلو افتادند. ولاسکو که همچنان به دو تعویضه خود اصرار داشت مدام از کنار زمین فریاد می زد تا بازیکنانش را تهییج کند و به بازی برگرداند اما در نهایت این کوبایی‌ها بودند که با حمایت هواداران خود در ست نخست به برتری 25-22 دست یافتند.

اگر چه کوبایی‌ها ست دوم را هم با برتری در امتیازها آغاز کردند اما بازی هوشمند سعید معروف و پاس های بریده او برای موسوی و تشکری ، همچنین دریافت های خوب بازیکنان ما موجب شد تا کار در امتیاز 13 مساوی شود. ایران خیلی زود دو امتیاز از میزبان خود پیش افتاد و این برتری را به سختی حفظ کرد. رحمان داودی با سرویس های فنی خود دریافت کننده های حریف را وادار به تسلیم می‌کرد. تا سرانجام با آبشار زیبای محمودی ایران ست دوم را 25-22 به سود خود تمام کند.

حریف در ست سوم حرفی برای گفتن نداشت. ملی‌پوشان ایران که حفره نفوذی به قلب زمین این تیم را پیدا کرده بودند، سرویس های خود را روی دست بازیکن شماره 12 یعنی گاویلان می فرستادند. توپ گیری های بی نظیر فرهاد ظریف و دریافت های موثر مباشری کار را به سود ایران پیش می برد. اسپکرهای تیم ملی در ست سوم روی دست دفاع حریف کار می کردند. آن‌ها از این حربه خیلی خوب امتیاز می گرفتند. بازی موثر رحمان داودی و موسوی موجب شد تا ست سوم با امتیاز 25بر18 به سود ایران تمام شود. ملی‌پوشان حداقل یک امتیاز خود را قطعی کنند.

در ست چهارم کوبا چیزی برای از دست دادن نداشت. آن‌ها کاملا انتحاری بازی می کردند. تماشاگرهای حاضر در سالن هم یکصدا کوبا را تشویق می کردند. با این حال بازیکنان تیم ملی ایران پایاپای میزبان قدرتمند خود پیش می رفتند. هیچ یک از دو تیم نمی خواست تسلیم شود. شاگردان ولاسکو خوب می دانستند که هر اشتباه در این دقایق جبران ناپذیر است. در ست چهارم زرینی و غلامی هم به میدان رفتند و بارها دفاع روی تور بی نقصی را نمایش دادند.

تیم ملی والیبال ایران در نهایت حریف خود را با نتیجه 3بر 1 و امتیازهای 25-22، 20-25، 18-25 و  22- 25 شکست داد و چهارمین پیروزی خود را در لیگ جهانی جشن گرفت.


موضوع: اخبار واليبال,,
برچسب ها : ,
می پسندم نمی پسندم

ایران - کوبا / 1 / عکس 3
بازديد : 1181

ليست صفحات

تعداد صفحات : 73

[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف